ثبت رکورد جدید گینس در زمینه شکستن نارگیل طی کمتر از یک دقیقه [تماشا کنید]

ثبت رکورد جدید گینس در زمینه شکستن نارگیل طی کمتر از یک دقیقه [تماشا کنید]

این روزها بحث شکستن رکوردهای گینس حسابی داغ است و هر کسی سعی دارد با استفاده از روشی خاص نام خود را در این کتاب ارزشمند ثبت نماید. ما نیز قصد داریم در این مطلب به هنر یکی از همین افراد بپردازیم.

یک فرد هندی ۲۵ ساله به نام «آبیش دومینیک» که در شهر پونجار هند زندگی می کند، توانسته با استفاده از قدرت بازوانش رکورد گینس را جا به جا نماید. وی توانسته در کمتر از ۶۰ ثانیه بیش از ۱۴۵ عدد نارگیل را با دست راستش بشکند. همچنین در این رکورد گیری، بیش از ۱۲۴ نارگیل به طور کامل خرد شدند.

رکورد گینس قبلی متعلق به یک آلمانی بود که موفق شد در یک دقیقه ۱۸۸ عدد نارگیل را نابود نماید. فرد هندی توانسته در سازمان های مختلفی مانند «تالار جهانی رکوردها» (URF) و کتاب رکوردهای لیکما، نامش را به ثبت برساند.

آبیش کارهای منحصر به فرد و خطرناک دیگری مانند شکستن چوب و کلاه هاکی توسط دست های خالی، کشیدن اتوبوس توسط دندان ها در مسافت ۵۰ متر و نگه داشتن پره یک پنکه در حال چرخش با سرعت ۲ هزار دور در دقیقه را نیز انجام داده است.

او در رابطه با کارهایش اظهار داشته: “من خوشحال هستم که توانستم با انجام این کار نامم را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کنم. در حال حاضر سه رکورد جهانی شامل شکستن وسایل هاکی، کشیدن اتوبوس با دندان و توقف پره پنکه با استفاده از زبان را در اختیار دارم.

ویدیوی شکستن نارگیل ها و دیگر شواهد برای دستاورد او به گینس ارسال شده و آبیش انتظار دارد در بازه زمانی ۶ ماهه، رکوردش به طور رسمی ثبت گردد. تصاویر و ویدیوهای زیر، شما را بیشتر با توانایی های او آشنا خواهند کرد، پیشنهاد می دهیم به تماشای آن ها بنشینید.

رکورد گینس

81

82

83

منبع: dailymail
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود