جیمی کیمل اسکار ۲۰۱۷ را با طعنه هایی بسیار خنده دار به ترامپ پیش برد

جیمی کیمل اسکار ۲۰۱۷ را با طعنه هایی بسیار خنده دار به ترامپ پیش برد

جیمی کیمل، مجری مراسم اسکار سال ۲۰۱۷، در بخش زیادی از سخنانش به شوخی ، و به عبارتی بهتر، تمسخر دونالد ترامپ، عادات و اظهار نظرهای جنجالی او پرداخت. وی با اشاره ضمنی به روابط پرتنش دونالد ترامپ با برخی کشورهای خاص از جمله سوئد سخنان خود را چنین آغاز کرد: ” این مراسم به طور زنده توسط میلیون ها آمریکایی و مردم بیش از ۲۲۵ کشور در سراسر جهان که در حال حاضر از ما متنفرند دیده می شود و من فکر می کنم که این فوق العاده است”. با این وجود وی بلافاصله با درخواست از همه آمریکایی ها برای اتحاد شوخی قبلی خود را کمی تعدیل کرد.

بعد از این که عکس العمل عجیب مل گیبسون نسبت به سخنان کیمل توسط دوربین ها شکار شده و در مانیتور بزرگ مراسم انعکاس پیدا کرد، کیمل افزود:” همانطور که می دانید، لازم نیست که این موضوع را به همه خاطر نشان کنم، کشور ما در حال حاضر دچار دودستگی شده است. همه به من می گفتند که باید از این موقعیت برای متحد کردن مردم استفاده کنم. باید چیزی بگویم که همه ما را دوباره در کنار هم قرار دهد. بگذارید فوراً راه حلی برای این کار پیدا کنم! نه نمی توانم! تنها یک شجاع دل (اشاره به مل گیبسون و فیلم معروف «شجاع دل») در این مراسم حضور دارد و او هم انگار قصد ندارد (نمی تواند) ما را با هم متحد کند”.

بعد از شوخی با گیبسون، کیمل بار دیگر به سراغ ترامپ رفت و گفت: “یادتان هست پارسال مراسم اسکار را نژادپرستانه توصیف کردند؟ دیگر این تصور وجود نخواهد داشت. به لطف او (ترامپ)!”

همچنین کیمل به دعوای لفظی ادامه دار بین دونالد ترامپ و مریل استریپ اشاره داشت. بعد از این که مریل استریپ در مراسم گلدن گلوب به شدت از دونالد ترامپ انتقاد کرد، ترامپ وی را بازیگری دانست که “بیش از حد به او توجه شده است”.

علاوه بر این، کیمل در شوخی با مریل استریپ که برای بیستمین بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود و در مراسم حضور داشت چنین گفت:”ما در این جا جمع شده ایم تا احترام خود نسبت به بازیگران بزرگ را اعلام کنیم، همچنین ما اینجاییم تا از بازیگرانی که بزرگ به نظر می رسند اما در واقع بزرگ نیستند تجلیل کنیم. از تمامی بازیگران به اصطلاح بزرگ هالیوود یک نفر بیشتر از بقیه برای نقش های ملال آور و مبالغه آمیز خود در این صنعت دوام آورده… مریل استریپ این کار را با بازی در ۵۰ فیلم ملال آور در دوران کاری نه چندان درخشان خود به خوبی انجام داده است”.

a57a9cb21d7ef7d634374e019d783c1c-w900-h600

حتی دختر دونالد ترامپ نیز از کنایه های کیمل در امان نماند. کیمل در اشاره ای غیرمستقیم به طراحی مد لباس ایوانکا ترامپ که اخیراً از سایت های خرده فروشی مانند نوردستروم (Nordstrom) و دیگر فروشندگان آنلاین کنار گذاشته شد به مریل استریپ چنین گفت: “روی هم رفته لباس قشنگیه! نکنه مال ایوانکاس!”.

کیمل در حالی که در مورد فوق العاده بودن جوایز و انتخاب های داوران سخن می گفت با صحبت در مورد علاقه ترامپ به توییت گذاشتن به خصوص در ساعات اولیه صبح ضربه نهایی خود را به وی وارد کرد. وی در این باره گفت: “ما اکنون در مراسم اهدای جوایز اسکار ایستاده ایم، شما نامزد دریافت جایزه اسکار شده اید، باید به اینجا بیایید، خانواده شما نامزد دریافت جایزه اسکار شده اند، و همین طور دوستان شما. برخی از شما خواهید توانست امشب این بالا آمده و سخنانی بگویید که رییس جمهور ایالات متحده فردا ساعت ۵ صبح در تمامی پیام های توییتری خود در هنگام اجابت مزاج به آن ها اشاره خواهد کرد”.

la-et-st-donald-trump-jimmy-kimmel-201512161-w900-h600

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود