صید ماهی عجیب الخلقه و حیرت آور توسط ماهیگیر استرالیایی

صید ماهی عجیب الخلقه و حیرت آور توسط ماهیگیر استرالیایی

موضوع وجود هیولاهای دریایی همواره در طول تاریخ مطرح بوده و بسیاری داستان هایی از دیدن هیولاهای ترسناک تعریف می کنند. با این حال تمام آن ها داستان نیستند و می توان برخی از موجودات عجیب را در واقعیت نیز یافت نمود.

یک ماهیگیر در ساحل شمالی کشور استرالیا در حال کار بوده که ناگهان با این موجود عجیب الخلقه مواجه می شود. ماهی قرمز رنگ نادر که شبیه به میگو جلوه می کند، به چیزی شبیه به یک زره مجهز است. ماهیگیر علی رغم داشتن تجربه چندین ساله، نتوانسته هیچ توضیحی برای کشف خود ارائه دهد.

پس از آن که یک متخصص تصاویر منتشر شده از ماهی را مشاهده کرده، اظهار داشته که موجود یافت شده از تیره «خروسک ماهی های زره پوش» است که در عمق دریا زندگی می کنند. این جاندار به ندرت در مرز دریایی میان استرالیا و اندونزی مشاهده می گردد.

مخلوق یافت شده که چشم های چپی دارد، بیشتر وقت خود را در بستر دریا در عمق بیش ۳۰۰ متر می گذراند. ماهی عجیب با استفاده از پاهایش می خزد. در چند وقت اخیر، ماهیگیر ها عکس آبزیان نایابی که در اعماق اقیانوس زندگی می کنند را به اشتراک گذاشته اند. ما نیز در مطلبی موضوع یاد شده را پوشش دادیم. تصاویر زیر مخلوق کشف شده را به شما نشان خواهند داد، پیشنهاد می دهیم به تماشای آن ها بنشینید.

196

197

198

199

منبع: thsun
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود