سبزی آرائی و میوه آرائی های بی نظیر هنرمند ژاپنی

سبزی آرائی و میوه آرائی های بی نظیر هنرمند ژاپنی

تزئین و آرایش میوه ها ه و سبزیجات به مهارت و حوصله بسیار زیادی نیاز دارد و هر کسی توان انجام آن را ندارد. اما یک هنرمند ژاپنی به نام «گاکو»، طرح های فوق العاده زیبایی روی میوه ها و سبزیجات پیاده می کند که در نوع خود بی نظیر هستند.

این هنرمند، به مدت ۸ ماه است که تصاویر میوه آرائی و سبزی آرائی های خود را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک می گذارد. در ابتدا، وی به تمرین هنر ژاپنی موسوم به mukimono به مفهوم محصولات راه راه می پرداخته و به تدریج روش های حکاکی خود را توسعه داده و در این زمینه پیشرفت های بسیاری کرده است.

هنر یاد شده از قرن ۱۶ میلادی در سرزمین آفتاب تابان رواج داشته و بعدها به تایلند نیز وارد شده است. پس از گذشت این همه سال، هنوز هم این هنر در هر دو کشور ژاپن و تایلند مورد توجه مردم قرار دارد و استفاده می شود.

به دلیل اینکه میوه ها و سبزیجات در مجاورت هوا به سرعت پلاسیده، سیاه یا خراب می شوند، باید حکاکی روی آن ها با سرعت بالایی انجام پذیرد. همین امر، نشان دهنده مهارت زیاد Gaku در میوه آرائی است.

برای دیدن بخشی از آثار این هنرمند در ادامه با ما همراه باشید. در صورت تمایل می توانید به صفحه اینستاگرام وی به این نشانی نیز مراجعه کنید.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

بدون نظر

ورود