رئیس جمهور برزیل و همسرش کاخ ریاست جمهوری را به علت وجود ارواح خبیثه ترک کردند

رئیس جمهور برزیل و همسرش کاخ ریاست جمهوری را به علت وجود ارواح خبیثه ترک کردند

در دنیایی که علم و فناوری حرف اول را می زند، اتفاقی رخ داده که به سختی می توان آن را باور کرد. رئیس جمهور ۷۶ ساله برزیل همراه با همسر ۳۳ ساله اش که قبلا ملکه زیبایی بوده، اقامتگاه رسمی شان را به خاطر وجود اشباح و ارواح خبیثه ترک گفته اند.

میشل تمر کاخ آلورادا را رها کرده و همراه با همسرش به خانه معاون رئیس جمهور در همان نزدیکی ها رفته است. وی در این رابطه اظهار داشته که اقامتگاهش توسط اشباح تصرف شده و تنها فرزند هفت ساله اش این خانه را دوست داشته است.

رئیس جمهور برزیل می گوید: “من در اینجا چیزهای عجیبی دیدم و نمی توانستم شب ها راحت بخوابم. انرژی خانه اصلا خوب نبود. همسرم نیز همین احساس را داشت و تنها پسرم این گونه نبود. ما حتی به وجود اشباح و ارواح نیز فکر کرده ایم.”

کاخ آلورادا که «سحرگاه» معنا می شود، توسط معماری به نام اسکار نیمیر طراحی گشته و در آن استخر، زمین فوتبال، کلیسا و مرکز پزشکی وجود دارد. همسر آقای تمر یک کشیش را به خانه آورده تا هر گونه اروح شیطانی را دور کند، اما این کار نیز نتوانسته موثر واقع شود.

آن ها به خانه ای که وی در زمان حضور در پست معاونت رئیس جمهور در اختیار داشته، رفته اند. او پس از کنار رفتن دیلما روسف از قدرت، به مقام ریاست جمهوری سرزمین قهوه رسید.

این کار در حالی صورت گرفته که برزیل از بحران های متعدد داخلی رنج می برد و بسیاری از متحدان رئیس جمهور به فساد متهم شده اند. خود آقای تمر نیز به اتهام دریافت پول های غیر قانونی در سال ۲۰۱۴ در دادگاه پرونده دارد. تصاویر زیر این خانه همراه با ساکنانش را به شما نشان خواهد داد.

135670949_14732922640181n

900

901

منبع: dailymail
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود