تریلر جدید انیمیشن «من نفرت انگیز ۳» منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر جدید انیمیشن «من نفرت انگیز ۳» منتشر شد [تماشا کنید]

کسانی که به انیمیشن های فانتزی علاقه دارند، حتما با مجموعه «من نفرت انگیز» آشنا هستند. در سال ۲۰۱۰ هنگامی که این اثر در سینماها به نمایش درآمد، هیچکس فکرش را نمی کرد که این مجموعه بتواند به موفقیت های چشمگیر دست پیدا کند. موفقیت ها تا جایی ادامه پیدا کرد که فیلم مستقل مینیون ها – موجودات زرد رنگ در فیلم نخست من نفرت انگیز – توانست به فروش بالای یک میلیارد دلار دست پیدا کند.

اکنون پس از گذشت چند سال، قرار است قسمت جدید از این مجموعه با نام «من نفرت انگیز ۳» به نمایش در بیاید. «استیو کارل»، «کریستن ویگ» و «استیو کوگان» باز هم به هنرنمایی خواهند پرداخت. شرکت یونیورسال اکنون دومین تریلر این انیمیشن را منتشر کرده و علاقه مندان را بیش از پیش مشتاق نموده است. ما شاهد حضور «دورو» برادر دوقلو و شرور «گورو» هستیم.

باز هم آقای کارل به جای این شخصیت سخن خواهد گفت. در تریلر نخست ما شاهد نمایش شخصیت «بالتازار برَت» بچه شروری که «تری پارکر» به جای آن سخن خواهد گفت، بودیم. «میراندا کاسگرو»، «دانا گیر» و «نو شارل» دیگر هنرمندانی هستند که در من نفرت انگیز جدید حضور خواهند داشت. این انیمیشن تابستان سال میلادی جاری اکران خواهد شد. از شما دعوت می کنیم به تماشای تریلر منتشر شده بنشینید.

منبع: independent
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • Ali Miladi اسفند ۲۹, ۱۳۹۵

    واقعا در نوبه خودش انیمیشن جذابی هستش
    منتظرم تا اکران شه