دختر ۱۸ ساله ای که حین لایو استریم اینستاگرام خواهر ۱۴ ساله خود را به کشتن داد [تماشا کنید]

دختر ۱۸ ساله ای که حین لایو استریم اینستاگرام خواهر ۱۴ ساله خود را به کشتن داد [تماشا کنید]

دیروز ویدئویی منتشر شد که در آن یک دختر ۱۸ ساله که گویا مست بوده، به همراه خواهر ۱۴ ساله خود حین رانندگی لایو استوری می گرفته و همزمان تصادف می کند. در نتیجه این امر خواهر کوچک تر از ماشین به بیرون پرت شده و در دم جان می سپارد.

خواهر بزرگ تر به نام «ابدولیا سانچز» که در آن لحظه تعادل روانی نداشته، همچنان به لایو استریم ادامه داده و بالای سر خواهر کشته شده ی خود موسوم به «ژاکلین» می رود و از جسد خونین وی فیلم برداری می نماید.

در طول این فیلم ابدولیا می گوید: «من خواهر خودم را کشتم، اما برایم مهم نیست!»

0

والدین این دو دختر بیان داشته اند که با این اتفاق، زندگی آن ها به هم ریخته و هرگز درست نخواهد شد. آن ها مطمئن هستند که دختر بزرگ شان هنوز هم نمی داند چه خطای بزرگی مرتکب شده و به همین خاطر به کمک نیاز دارد.

1

پیرو این رویداد ناگوار، «ابدولیا سانچز» به اتهام رانندگی در حین مستی و ضبط ویدئوی زنده هنگام واژگون شدن خودرو که به مرگ خواهرش ژاکلین منجر شده، دستگیر شده و در حال حاضر در زندان به سر می برد. این اتفاق در روز جمعه هفته گذشته در لس بانوس، کالیفرنیا روی داده است.

3

در ویدئوی زنده ی اینستاگرام ابدولیا خواهید دید که او در حالت کاملا نرمال به دوربین نگاه کرده و در حالی که یک نفر در صندلی عقب نشسته، با مخاطبین خود حرف می زند و در همان لحظه با فنس های کنار جاده برخورد کرده و ماشین واژگون می شود.

پس از این اتفاق، ژاکلین به بیرون پرت شده و فرد سوم با تکان دادن دست خود، تقاضای کمک دارد اما ابدولیا همچنان به ضبط ویدئو مشغول است و با دوربین حرف می زند. در فیلم می شنویم که می گوید: «ژاکلین، لطفا بلند شو. من خواهرم را کشتم، اوکی؟ می دانم که برای تمام عمر به زندان خواهم رفت. من عاشقش بودم. این چیزی نبود که اصلا بتوانم تصورش را هم بکنم که برای ما اتفاق بیفتد.»

4

در انتهای فیلم هم می بینیم که وی در کنار جسد زانو زده و از خواهرش می خواهد تا بلند شود و از او برای اینکه به کشتنش داده عذرخواهی می کند.

ژاکلین از شیشه عقب خودرو به بیرون پرت شده است. دختر دیگری که او نیز ۱۴ سال داشته از ناحیه پا آسیب دیده است. خود ابدولیا به خاطر اینکه کمربند ایمنی اش را بسته بوده، فقط جراحات سطحی برداشته و آسیب جدی ندیده است.

5
ژاکلین ۱۴ ساله

در ویدئوی زیر می توانید بخشی از این لایو استریم را مشاهده کنید. اما لازم به یادآوری است  که این فیلم حاوی صحنه های دلخراش است و اگر ناراحتی قلبی دارید، لطفا از دیدن آن صرف نظر نمایید.

منبع: people ، dailymail
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود