فروشگاه اینترنتی اروندکالا؛ عرضه کالاهای تند مصرف خوراکی و بهداشتی [رپورتاژ آگهی]

فروشگاه اینترنتی اروندکالا؛ عرضه کالاهای تند مصرف خوراکی و بهداشتی [رپورتاژ آگهی]

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

چند سالی است که خرید اینترنتی در ایران رونق یافته و مردم با استفاده از امکان خرید اینترنتی بدون صرف کردن وقت خود، محصول مورد نظر خود را در کسری از ثانیه یافت و خریداری می کنند.

محصولات خوراکی و محصولات آرایشی بخش قابل توجهی از خرید های روزانه شهروندان است که شاید بتوان گفت اگر این محصولات را نیز بتوان با استفاده از اینترنت خریداری کرد، صرفه جویی عظیمی در زمان و هزینه شهروندان صورت می گیرد.

کالاهای تند مصرف (FMCG) چه محصولاتی هستند؟

“FMCG” مخفف عبارت Fast Moving Consumer Goods است که در فارسی معمولاً به «کالاهای تند مصرف» ترجمه می‌شود. در ساده‌ترین تعریف، کالاهای تند مصرف به کالاهایی گفته می شود که با سرعت بیشتری فروخته می‌شوند و قیمت فروش آنها نسبتاً پایین است. شهروندان معمولا برای خرید قهوه و نوشیدنی، مواد شوینده، محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات رژیمی، تنقلات، چاشنی، مکمل های غذایی و شیرخشک به فروشگاه های عرضه کننده کالاهای تند مصرف مراجعه می کنند.

عرضه اینترنتی کالاهای تند مصرف در ایران

در ایران همانند کشورهای توسعه یافته، عرضه کالاهای تند مصرف به صورت اینترنتی چند وقتی است آغاز شده است. فروشگاه اینترنتی اروندکالا یکی از فروشگاه های پیشرو در عرضه  و فروش کالاهای تند مصرف است که حدودا ۵ سال است در این زمینه فعال است.

مهمترین مسائل در زمینه فروش اینترنتی کالاهای تند مصرف چیست؟

دو مساله در مورد خرید اینترنتی کالاهای تند مصرف وجود دارد:

  • چگونه می توانم مطمئن شوم که کالایی که خریداری میک نم دارای تاریخ انقضای معتبر است؟ معمولا فروشگاه های عرضه کننده این محصولات قبل از خرید این اطمینان را به کاربر می دهند. بعنوان مثال فروشگاه اینترنتی اروندکالا تضمین می کند که همه محصولات آرایشی و بهداشتی موجود در فروشگاه حداقل بین ۴ ماه تاریخ انقضا دارند و در صورتی که کالای خریداری شده منقضی شده یا غیرقابل استفاده باشد تا ۷ روز تضمین بازگشت وجود دارد به این معنی که کالای خریداری شده توسط مشتری در صورتی که قابل استفاده نباشد بدون هیچ قید و شرطی پس گرفته می شود. همچنین اروندکالا دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و تجارت است.
  • آیا خرید کالاهای تند مصرف برای مشتری به صرفه است؟ شاید بزرگترین مساله ای که عرضه کنندگان کالاهای تند مصرف با آن دست به گریبان هستند به صرفه بودن تجربه خرید برای مشتری است. چرا که خرید اینترنتی قطعا مشمول هزینه حمل و نقل و بسته بندی است. از این رو راه حلی که فروشگاه اینترنتی اروندکالا برای حل این مشکل ارائه کرده ارسال رایگان به سراسر کشور برای همه سفارشات بالای صد هزار تومان است. به این معنی که اگر مبلغ سفارش شما به بالای صد هزار تومان برسد هزینه بسته بندی و ارسال سفارش به عنوان تخفیف ، رایگان در نظر گرفته میشود.

بهرحال مساله فروش مجازی کالاهای تند مصرف در ایران بسیار نوپاست و جا افتادن این مساله نیازمند آشنایی بیشتر کاربران با آن است، از طرف دیگر نیازمند تلاش بیشتر شرکت ها و استارتاپ های فعال در این زمینه جهت اطمینان خاطر بیشتر کاربران است.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود