لئوناردو دی کاپریو در نقش جوکر؛ اتفاقی که ممکن است توسط مارتین اسکورسیزی رقم بخورد

لئوناردو دی کاپریو در نقش جوکر؛ اتفاقی که ممکن است توسط مارتین اسکورسیزی رقم بخورد

بر اساس گزارش ها، استودیو فیلم سازی برادران وارنر از مارتین اسکورسیزی خواسته است که در صورت توافق برای ساخت فیلمی اورجینال در مورد شخصیت جوکر، بازیگر محبوبش را نیز با خود بیاورد. به گزارش هالیوود ریپورتر، مسئولین این کمپانی قصد دارند از اسکورسیزی برای وارد کردن لئوناردو دی کاپریو به دنیای شخصیت های کامیک استفاده نمایند. هنوز اسکورسیزی قراردادی برای مشارکت در این پروژه امضا نکرده و پیشنهادی نیز به دی کاپریو برای بازی کردن در آن داده نشده است اما به نظر می رسد قضیه جدی بوده و باید منتظر نقش آفرینی جوکر در نقش رییس یک گروه شرور در فیلمی بزرگ به سبک فیلم های دیگر اسکورسیزی باشیم.

در فیلم «جوخه انتحار» (Suicide Squad) جارد لتو نقش جوکر را بازی کرده بود و به احتمال فراوان در قسمت دوم این مجموعه نیز نقش خود را تکرار خواهد کرد. اما به گفته ی منابع خبری، وی از ایده ی تولید فیلم های چندگانه در مورد شخصیت مستقل جوکر استقبال نکرده و به همین دلیل بازیگر بزرگ دیگری در صورت ساخته شدن این فیلم نقش او را بازی خواهد کرد.

با این وجود به این زودی ها و به راحتی نمی توان منتظر لئوناردو دی کاپریو در نقش جوکر بود حتی اگر اسکورسیزی نیز در آن مشارکت داشته و او را ترغیب به این کار کند. این دو در دو دهه گذشته در ۵ فیلم موفق با هم همکاری داشته اند و رابطه ی بسیار خوبی نیز با هم دارند اما به سختی می توان دی کاپریو را در نقش جوکر متصور شد. بهرحال در دنیای هالیوود و فیلم های کامیک چیزی غیرممکن نیست و باید منتظر اتفاقات آینده بود.

منبع: looper
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • Reihan فروردین ۲۶, ۱۳۹۷

    من جارد لتو رو خیلی دوست دارم کاش نقش جوکر ازین ببعد فقد برای اون باشه