فصل هشتم سریال «مرده های متحرک» مانند فیلم های اکشن دهه ۸۰ خواهد بود

فصل هشتم سریال «مرده های متحرک» مانند فیلم های اکشن دهه ۸۰ خواهد بود

بزودی فصل هشتم از سریال پرطرفدار «مرده های متحرک» (The Walking Dead) از شبکه ی AMC پخش خواهد شد و به گفته ی سازندگان، برخلاف چند قسمت اخیر، بیشتر از قبل شاهد صحنه های اکشن و درگیری خواهیم بود. این سریال زامبی محور در سال های اخیر شاهد افت و خیزهای بسیاری بوده اما همچنان به عنوان یکی از پربیننده ترین سریال های تلویزیونی انتخاب شده است. سریال «مردگان متحرک» تا فصل سوم و حتی چهارم به دلیل وسعت کم داستان و همچنین کم بودن شخصیت ها همواره بر یک گروه خاص و اصلی تمرکز داشت و همین موضوع بر جذابیت و گیرایی آن می افزود.

با ورود دسته ها و شخصیت های بیشتر در فصول بعدی و پراکندگی داستان شاهد افت سریال و کم شدن صحنه های اکشن و دلهره آور آن بودیم. همچنین داستان سریال در هر اپیزود بر روی فرد یا دسته ی خاصی از این افراد و گروه های درگیر متمرکز می شد که مورد پسند تماشاگران و منتقدان قرار نگرفت. هر چند این نقص در فصل هفتم کمی تعدیل شد اما همچنان مشخص ترین نقطه ضعف سریال در فصول اخیر به شمار می آمد و بسیاری از شخصیت های اصلی داستان بر طبق رویه ی چند فصل آخر، همچنان دور از یکدیگر به سر می برده و داستان های مربوط به هر کدام به صورت جداگانه به تصویر کشیده می شد. تنها در اپیزود نهایی فصل هفتم شاهد جمع شدن تمامی شخصیت های مثبت و اصلی داستان در کنار یکدیگر بودیم که برای مبارزه ی نهایی با گروه نجات دهندگان و رهبر دیوانه اما دوست داشتنی شان نیگان آماده می شدند.

فصل هشتم این سریال از همان جایی که فصل هفتم به پایان رسید آغاز خواهد شد، جایی که سه گروه عمده ی شخصیت های مثبت علیه نیگان و دارو دسته اش متحد می شوند. جالب این که اولین اپیزود از فصل هشتم، در واقع صدمین اپیزود از این سریال نیز خواهد بود که نقطه عطفی برای این سریال می باشد زیرا سریال های بسیار کمی می توانند اپیزودهای خود را به این عدد برسانند. به همین دلیل سازندگان سریال می خواستند این اپیزود را طوری بسازند که یکی از بهترین اپیزودهای کل سریال باشد. بر اساس گفته های یکی از بازیگران، فصل هشتم این سریال سراسر اکشن و هیجان خواهد بود و باید منتظر اتفاقات غیرمنتظره و درگیری های خونین باشیم.

سث گیلیام، که نقش پدر گابریل را در این سریال بازی می کند، اخیراً در مصاحبه ای در مورد فصل هشتم این سریال پرکخاطب صحبت کرده است. او این فصل را با یکی از اپیزودهای سریال «The A-Team» و فیلم های اکشن دهه ی ۸۰ مقایسه کرده است که بازیگرانی مانند آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استالونه در آن ها حضور داشتند. وی در این باره گفته است:” [فصل هشتم] مانند فیلمی اکشن در دهه ی ۸۰ است که شوارتزنگر را در برابر استالونه قرار می دهد. فکر می کنم هر اپیزود حدود ۱۰ انفجار داشته باشیم. به هر طرف که برگردی یک نفر در حال تیراندازی به چیزی است یا چیزی را منفجر می کند.

کارهای اکشن جدی انجام می شود که به نظر من از زمان پخش سریال «تیم حرفه ای» شاهد آن در تلویزیون نبوده ایم”. البته بقیه ی بازیگران سریال نیز از زمان اتمام پخش فصل هفتم بارها گفته اند که فصل هشتم اکشن ترین و پرحادثه ترین فصل سریال تاکنون خواهد بود. اگر چه صحنه های اکشن و درگیری یکی از فاکتورهای اصلی این سریال برای موفقیت بوده است اما نبرد با نیگان و دارودسته ی ترسناک او تنها چیزی نیست که در فصل هشتم تماشاگران دنبال آن هستند. یکی دیگر از دغدغه ها و سوالات بزرگ تماشاگران به پیر شدن ریک مربوط است که در تریلر فصل هشتم سریال دیده می شود. برای مشخص شدن پاسخ همه ی سوالات و ابهامات باید تا یکشنبه ۳۰ مهر صبر کنید.

منبع: screenrant
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • رسول مهر ۸, ۱۳۹۶

    از وقتی موضوع سریال از جنگ بین انسان و زامبی تبدیل شد به جنگ انسان ها با هم سریال افت پیدا کرد