یک هنرپیشه آلمانی برای جوان ماندن باکتری ۳.۵ میلیون ساله به خود تزریق می کند

یک هنرپیشه آلمانی برای جوان ماندن باکتری ۳.۵ میلیون ساله به خود تزریق می کند

یک هنرپیشه آلمانی ۴۵ ساله یک باسیل ۳.۵ میلیون ساله از یخ های سیبری به خود تزریق می کند تا بدین طریق بتواند از روند پیری خود پیشگیری نماید.

این خانم که به «مانوش» ملقب است خود را به یک موش آزمایشگاهی تبدیل کرده تا نخستین انسانی باشد که باکتری کهنسال و باستانی Bacillus F را به خود تزریق می کند. سلول های باکتری یاد شده هیچ نشانه ای از گذر زمان را در خود نشان نمی دهند و این طور تصور می شود که شاید بتواند از پیری سلول های انسان هم پیشگیری کند.

هنرپیشه موردبحث به مدت سه ماه است که این تزریق را انجام می دهد و ادعا می کند که باسیل اف موثر واقع شده و در حال حاضر، وی از نظر ظاهری و روحی بسیار جوان تر از آن چه هست، به نظر می رسد.

شاید بد نباشد بدانید که باسیل اف را نخستین بار یک دانشمند روسی در منطقه منجده در شمال غربی روسی کشف کرد. در سال ۲۰۱۵ میلادی، گروهی از محققان و دانشمندان DNA این باکتری را رمزگشایی کرده و متوجه شدند که با تمامی سلول های موجود در طبیعت متفاوت است.

نتیجه این تحقیقات ثابت کرد که باسیل اف هیچ نشانه ای از پیری و گذر زمان را ندارد. به این مفهوم که می تواند همیشه جوان و زنده بماند.

مانوش، هنرپیشه آلمانی با شنیدن این ادعای علمی فرض را بر این گذاشته که شاید با تزریق این باکتری به جریان خونش بتواند از پیر شدن خود پیشگیری کرده و همیشه جوان بماند.

اگر برایتان سوال است که این خانم از مونیخ آلمان چگونه به این باکتری در روسیه دست پیدا کرده، باید بگوییم که وی باکتری عجیب و نامیرای باسیل اف را از بخش ژئوشیمیولوژی دانشگاه دولتی مسکو و از فردی به نام دکتر آناتولی بروچکوف گرفته است.

گفتنی است، از آنجا که هیچ پزشکی این تزریق را برای این خانم انجام نمی دهد، زیرا ممکن است مجوز طبابتشان باطل شود، او خودش تحت نظر دوستان و پزشکانی که آشنا هستند این کار را انجام می دهد. به این صورت که هر دو هفته یک بار باکتری های عجیب را به بدن خود تزریق می کند و در نظر دارد که دوز مصرفی را بالا برده و فواصل تزریق ها را کاهش دهد.

مانوش به دنبال این کار فوق العاده عجیبی که انجام می دهد، بیان داشته: «پوست من همانند یک بچه نرم است. شاید در عکس ها این نرمی را حس نکنید، اما پوست من اکنون هیچ گونه لکه یا جوشی ندارد. تاکنون هرگز حسی به این خوبی نداشته ام و کیفیت خوابم هم بسیار عالی شده است.»

آناتولی بروچکوف

دکتر بروچکوف گفته که خودش این باکتری ها را گرفته و مانوش نیز نخستین فردی است که آن ها را به طور مستقیم به جریان خون خود تزریق می کند.

در رابطه با تاثیرات جانبی این تزریقات و اثرات طولانی مدت آن هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست. مانوش گفته که می دانم این باکتری من را ۲۰ سال جوان تر نمی کند اما بدون شک کمکم می کند تا سن ۸۰ یا ۹۰ سالگی زندگی کنم.

خانواده این خانم با این کارش به شدت مخالف هستند اما این امر مانوش را از ادامه دادن مسیری که قدم در آن گذاشته، منع نمی کند. همچنین دکتر بروچکوف نیز به وی توصیه کرده که این باکتری را مستقیم به خون خود وارد نکند، اما خانم مانوش کار خودش را می کند.

در آخر بد نیست بدانید که این خانم به شدت به زیبایی و جوان ماندن اعتیاد دارد به طوری که در طول ۲۰ سال گذشته، حدود ۵۰ هزار دلار برای انواع جراحی های زیبایی هزینه کرده است. از جمله می توان به لیفتینگ صورت، کوچک کردن بینی و … اشاره کرد.

با اینکه بیشتر مردم تصور می کند که این کار خانم مانوش دیوانگی است، اما بد نیست اشاره کنیم که در گذشته با تزریق این باکتری به بدن موش ها، به عمر آن ها افزوده شد.

منبع: odditycentral
مطالب مرتبط
۴ نظر

ورود

  • محمد مهر ۱۶, ۱۳۹۶

    فکر نکنم موش آزمایشگاهی واژه خوبی برای انسان باشه.

    • Son of the Sun مهر ۱۶, ۱۳۹۶

      منم باهات موافقم محمد ، این خانوم فقط کاری رو که دوس داره رو روی بدن خودش انجام میده و اتفاقا کارش یجورایی جالب هم هست و نباید موش ازمایشگاهی خطاب بشه

  • محمد کرمانی مهر ۱۶, ۱۳۹۶

    چقدر درگیر این دنیایی..
    بیا عمر من هم برای تو..

    • آقای عارف مهر ۱۷, ۱۳۹۶

      همه که مثل ما ایرانیا از زندگیشون سیر نیستن …