گزارش روزیاتو از مراسم رونمایی کیت سفیدکننده بریلیانس ۳D Whit کِرست

گزارش روزیاتو از مراسم رونمایی کیت سفیدکننده بریلیانس ۳D Whit کِرست

دیروز، مورخ بیست و هشتم آذرماه، نمایندگی رسمی Crest در ایران طی برگزاری مراسمی در خانه همایش واقع در خیابان فرشته تهران، با حضور مدیران این شرکت، کارشناسان زیبایی و چهره های شناخته شده شبکه های اجتماعی، از محصول جدید خود رونمایی کرد.

در این مراسم، مدیرمارکتینگ بین المللی کِرِست، خانم سارا پانزارچی، در مهلت سخنرانی خود به توضیح ویژگی های کیت سفیدکننده بریلیانس ۳D White کرست پرداخت که جدیدترین محصول این شرکت آمریکایی محسوب می شود.

کیت سفیدکننده بریلیانس ۳D White کرست

کیت سفیدکننده بریلیانس ۳D Whit، یک سیستم دو مرحله‌ای است که به شما کمک می‌کند لبخندی سفید و طبیعی داشته باشید. این کیت شامل دو محصول، خمیردندان سفیدکننده پرفکشن و مکمل تثبیت‌کننده سفیدی است. در گام اول، باید با خمیردندان به شستن دندان‌های خود بپردازید، سپس مکمل تثبیت کننده را استفاده کنید تا به‌مدت ۲۴ ساعت از دندان‌ها در برابر تشکیل رنگدانه‌های سطحی محافظت کند.

کیت سفیدکننده بریلیانس ۳D Whit کرست

پس از توضیحات سارا پانزارچی، از دکتر علیرضا مجدآبادی، دندانپزشک زیبایی دعوت شد تا به لحاظ علمی به توصیف قابلیت‌های کیت سفیدکننده بریلیانس ۳D Whit بپردازد. او در توضیحاتش بیان داشت، از آنجا که خمیردندان سفیدکننده پرفکشن، علاوه بر خواص سفیدکنندگی، حاوی فلوراید سدیم محلول است سبب تقویت مینای دندان نیز می شود. از این رو، دندان‌ها را در برابر پوسیدگی محافظت کرده و باعث می شود تا لبخند سالم و زیبا بماند. مکمل تثبیت کننده هم با ایجاد یک لایه محافظ روی دندان ها، از آن ها در برابر تشکیل رنگدانه‌های سطحی جدید محافظت می کند.

پس از سخنرانی دکتر مجدآبادی، از بهنوش طباطبایی، یکی از هنرمندان محبوب کشور دعوت شد تا به افشای «راز درخشش خود» بپردازد. این عبارت در واقع، مضمون اصلی مراسم رونمایی را تشکیل داده بود. خانم طباطبایی در فرصت سخنرانی‌اش به مقوله معجزه لبخند و تاثیر شگرف آن در تعاملات اجتماعی پرداخت و راز درخشش خود را زیبایی لبخندش اعلام کرد.

در گام اول، باید با خمیردندان به شستن دندان‌های خود بپردازید، سپس مکمل تثبیت کننده را استفاده کنید تا به‌مدت ۲۴ ساعت از دندان‌ها در برابر تشکیل رنگدانه‌های سطحی محافظت کند.

مسئولان برگزاری مراسم از شرکت‌کننده‌ها درخواست می‌کردند تا در مقابل سازه‌ی آینه‌ای که در سالن همایش مستقر کرده بودند از خود سلفی گرفته و آن را با هشتگ «بدرخش» در شبکه اجتماعی اینستاگرام به اشتراک بگذارند تا در روزهای آتی، به قید قرعه به برندگان این کمپین جوایزی اهدا شود. همه کاربران این شبکه اجتماعی می توانند سلفی لبخند خود را با هشتگ یاد شده به صفحه اینستاگرام کِرست ایران به آدرس Crestiran ارسال کرده و در این قرعه‌کشی شرکت کنند.

در آخر مراسم نیز پس از پذیرایی از مهمانان، با اهدای یک بسته هدیه حاوی کیت سفیدکننده بریلیانس ۳D Whit کرست از حضور مهمان‌ها و خبرنگاران قدردانی شد.

کیت سفیدکننده بریلیانس ۳D Whit کرست

کرست (Crest) محصولی از شرکت پراکتر اند گمبل (P&G) است. این شرکت، از سال ۱۹۵۵ که اولین خمیر دندان حاوی فلوراید را معرفی کرد تا به حال، همواره در راستای بهبود سلامت دهان و دندان کوشش نموده است. برند کرست متعهد است تا با نوآوری و پیشرفت های خود، به کلیۀ نیازهای مصرف کنندگان در سراسر جهان پاسخ داده و سابقه کاری خود را بر این اساس استوار نماید. همچنین برند کرست اولین خمیر دندانی است که موفق به کسب نشان ADA Seal of Acceptance شده است.

در سال ۲۰۰۵ با خرید امتیاز شرکت ژیلت توسط شرکت پراکتر اند گمبل، برند های کرست و اورال بی در کنار یکدیگر زیر چتر P&G Oral Care قرار گرفتند. به این ترتیب P&G Oral Care با داشتن محصولاتی برای تمام زمینه های مراقبت از دهان و دندان شامل خمیردندان، مسواک، سفید کننده، دهان شویه، چسب های دندان مصنوعی و نخ دندان به پیشتاز این عرصه تبدیل شد.

کرست بر این باور است که به عنوان پیشتازی قابل اعتماد در زمینۀ سلامتی دهان و دندان به مصرف کنندگان کمک می کند تا زیباتر به زندگی لبخند بزنند.

بدون نظر

ورود