آموزش ساخت وسایل خانه با استفاده از شلوار جین؛ از زیر لیوانی تا قالیچه

آموزش ساخت وسایل خانه با استفاده از شلوار جین؛ از زیر لیوانی تا قالیچه

شلوارهای جین و لی از جمله رایج ترین البسه در میان زنان و مردان به شمار می روند که به دلیل جان سختی جنس پارچه، ماه ها بدون تغییر فرم قابل استفاده است. اما پس از مدتی حالت شل به خود گرفته یا به تدریج پوسیده می شود. در این حالت، پیشنهاد می کنیم به جای اینکه آن ها را دور بیاندازید، نگهشان داشته و کاردستی های جالبی درست کنید.

از جمله کارهایی که می توان با شلوارهای لی قدیمی انجام داد، دوخت زیر بشقابی، زیرلیوانی یا حتی قالیچه است که در ادامه می توانید روش آماده سازی ۷ نمونه از آن ها را مشاهده کنید.

با روزیاتو همراه باشید.

آموزش ساخت زیرلیوانی با استفاده از شلوار جین

3

در این مطلب روش ساخت زیر لیوانی با شلوارهای جین کهنه را آموزش داده ایم که می توانید از آن در اندازه های بزرگ تر به عنوان زیر قابلمه ای هم استفاده کنید.

آموزش دوخت زیربشقابی پارچه ای با استفاده از شلوار جین

4

در این مطلب نحوه دوخت زیربشقابی با شلوارهای جین و لی را آموزش داده ایم. برای این منظور می توانید از شلوارهای کهنه و قدیمی بهره بگیرید. ابتدا آنها را شسته و تمیز کنید. سپس به روشی که در مطلب آمده، برش داده و یک زیربشقابی بسیار آسان و متفاوت بدوزید.

آموزش دوخت قالیچه با شلوارهای جین کهنه

1

برای دوختن قالیچه، به تعداد زیادی شلوار نیاز دارید و باید همه آنها را در اندازه های واحد برش داده و با حوصله و دقت کامل به هم وصل کنید. شاید مراحل ساخت آن کمی طولانی باشد، اما نتیجه کار عالی است و ارزشش را خواهد داشت.

قالیچه ای که در این مطلب آموزش داده ایم، اندازه ای حدود ۱۵۰ سانتی متر دارد و برای این منظور به ۷ شلوار جین برای تکمیل پروژه نیاز دارید.

آموزش ساخت مبل کوسنی با استفاده از شلوار جین

2

در این مطلب به صورت تصویری و با توضیحات کامل، روش دوخت و تهیه مبل کوسنی با استفاده از پارچه شلوار لی های کهنه را آموزش داده ایم که بسیار زیبا و کاربردی است.

آموزش ساخت سبد تخم مرغ با استفاده از شلوار جین

6

در این مطلب روش ساخت سبد تخم مرغ با شلوارهای جین کهنه را آموزش داده ایم که می توانید از آن برای استفاده های گوناگون بهره بگیرید.

آموزش ساخت جای روزنامه و مجله با شلوار جین و لوله مسی

5

در این مطلب می توانید آموزش ساخت جای روزنامه و مجله با شلوار جین و لوله مسی را مطالعه کنید.

چگونه با شلوارهای جین وسیله ای برای مرتب کردن اشیا خورده ریز بسازیم؟

7

در این پست نحوه ساخت یک سازمان دهنده ساده را با استفاده از جیب های شلوار جین برایتان آموزش داده ایم که به واسطه آن می توانید همه وسایل ریز و کوچک از عینک گرفته تا جا کلیدی و ساعت را درون آن ها جای داده و همیشه دم دست داشته باشید.

منبع: روزیاتو
بدون نظر

ورود