اسپین آف سریال «۲۴» در مورد جوانی شخصیت «جک باور» ساخته می‌شود

اسپین آف سریال «۲۴» در مورد جوانی شخصیت «جک باور» ساخته می‌شود

شبکه فاکس اعلام کرده که خود را برای ساخت پیش درآمدی بر سریال «۲۴» آماده می کند که داستان آن بر روی ماجراهای دوران جوانی شخصیت جک باور متمرکز خواهد بود. به عنوان یک درام اکشن دنباله دار با بازی کیفر ساثرلند، سریال «۲۴» دورنمای تلویزیون را در سال ۲۰۰۱ برای همیشه تغییر داد. داستان هر اپیزود این سریال در طول ۶۰ دقیقه رخ داده و تلاش های یک مامور اداره ضد تروریسم به نام جک باور (ساثرلند) را روایت می کرد که سرسختانه در تمام طول روز برای ناکام گذاشتن ترورهای سیاسی گروه های تروریست های تلاش می کرد. بدین ترتیب هر فصل سریال ۲۴ اپیزود داشت که هر اپیزود آن داستان یک ساعت از یک شبانه روز پر التهاب از عملیات ضد خرابکاری آقای باور را به تصویر می کشید.

سریال 24

این سریال که معمولاً برای جذب مخاطب از داستان های بحث برانگیز استفاده می کرد، ۸ فصل ادامه داشت و در سال ۲۰۱۰ به پایان رسید. در سال ۲۰۱۴ ادامه این سریال با نام «۲۴: یک روز دیگر زنده بمان» (۲۴: Live Another Day)  از سر گرفته شد که از ۱۲ اپیزود تشکیل شده بود اما همان روایت ۲۴ ساعته قبل را داشت. علیرغم موفق نبودن این سریال، شبکه فاکس بار دیگر در سال ۲۰۱۶ سریال جدیدی با نام «۲۴: میراث» (۲۴: Legacy) را با بازی کوری هاوکینز ساخت که نتوانست مخاطبان زیادی جلب کند و ادامه آن پس از تنها یک فصل منتفی شد.

سریال 24

اما به نظر می رسد که فاکس هنوز هم دست از این پروژه برنداشته و قصد دارد سریال اصلی را در سال ۲۰۱۸ بازسازی کند. بدین ترتیب دانا والدن، رییس هیئت مدیره استودیو فاکس اعلام کرد که هاوارد گوردون، تهیه کننده اجرایی سریال «۲۴» و دیگر سازندگان این سریال یعنی جوئل سارنو و باب کوچران، در حال کار بر روی نسخه جدیدی از این سریال هستند اما به طور قطعی ساخت چنین سریالی را تایید نکرد. با این وجود، دوشنبه این هفته فاش شد که مشخص شد که با ساخت یک پیش درآمد یا همان اسپین آف، سریال «۲۴» مسیر دیگری را در پیش خواهد گرفت.

سریال 24

به گزارش مجله ددلاین، داستان این سریال جدید در دوران جوانی جک باور رخ خواهد داد و همان سبک قدیمی زمان واقعی نیز در آن لحاظ خواهد شد. البته این ایده چیز جدیدی نیست زیرا در ماه فوریه نیز گزارش شد که تریلر حقوقی «۲۴» با محوریت یک شخصیت زن در مورد یک وکیل که می خواهد موکلش را از اعدام نجات دهد ساخته خواهد شد. با این وجود پرداختن داستان به زندگی دوران جوانی شخصیت جک باور بسیار دوست داشتنی تر خواهد بود زیرا برای طرفداران این سریال آشناتر و جذاب تر است هر چند شاهد بازگشت کیفر ساثرلند در این نقش نخواهیم بود.

سریال 24

کیفر ساثرلند اگر چه در این اسپین آف نقشی نخواهد داشت اما به نظر می رسد که سرویس نتفلیکس قصد دارد ساخت سریال «بازمانده تعیین شده» (Designated Survivor) را ادامه دهد که ساثرلند نقش اصلی آن را بر عهده داشته و شباهت زیادی با سریال «۲۴» دارد. بدین ترتیب اگر چه این سریال از لحاظ جذابیت و پرطرفدار بودن با هم قابل مقایسه نیستند اما «بازمانده تعیین شده» می تواند جایگزینی برای کسانی باشد که دوست داشتند ساثرلند را در جدیدترین اسپین آف سریال «۲۴» ببینند.

شبکه HBO جزییات جدیدی از پیش درآمد سریال «بازی تاج و تخت» فاش کرد

۱۰ عنوان از بهترین سریال های پخش شده در سال ۲۰۱۸ تاکنون [قسمت اول]

تریلر جدید سریال «مردگان متحرک» در مراسم کامیک کان و خداحافظی رسمی اندرو لینکلن

بازگشت برایان کرانستون و آرون پال به ماشین کاروانی معروف سریال «بریکینگ بد»

منبع: screenrant
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود