شما در شبکه‌های اجتماعی چه شخصیتی دارید؟

کمین‌گر هستید یا افراطی؟

شما در شبکه‌های اجتماعی چه شخصیتی دارید؟

شبکه‌های اجتماعی ازجمله راحت‌ترین فضاهای اینترنتی برای تعامل‌های دوستانه محسوب می‌گردد که کاربران بسیار زیادی در سراسر دنیادارند.

در شبکه‌هایی همانند فیس‌بوک، اینستاگرام یا توئیتر می‌توان احوالات خود را با اطرافیان در میان گذاشته و از آن‌ها انرژی‌های خوبی کسب نمود.

اما بد نیست بدانید که در میان انواع گوناگون انسان‌هایی که در این حوزه‌ها فعالیت دارند، برخی از کاربران را می‌توان در دسته‌های مشخصی طبقه‌بندی نمود. به‌طور مثال، می‌توان به کسانی اشاره کرد که ظاهرا هرگز اکانت های خود را چک نمی‌کنند، اما درواقع هرروز در این شبکه‌ها حضور دارند و به‌طور مخفیانه و بدون بر جا گذاشتن اثری از خود، تمام فعالیت‌های دوستان خود را نظاره‌گر هستند.

برای آشنایی با گونه‌های دیگر کاربران در ادامه با روزیاتو همراه باشید.

کمین‌گرها

این افراد تقریبا شبیه ارواح هستند؛ نه نظر می‌دهند و نه لایک می‌کنند اما مطمئن باشید که همیشه صفحه اینستاگرم شما را چک کرده و هر اطلاعاتی که بخواهند را ازآنجا کسب می نمایند.

علاقه‌مندان به #هشتگ‌

این #کاربران برای تمامی عناصر #عکسی که به #اشتراک گذاشته‌اند و حالت‌های روحی و #احساساتشان حتما یک #هشتگ نیز می‌گذارند.

اکانت‌های خیلی خصوصی

این کاربران افراد زیادی را فالو نکرده و درخواست دوستی غریبه‌ها را نیز قبول نمی‌کنند. این تیپ از اینستاگرامرها عموما تصاویر کودکان خود، متن‌های ادبی، سلفی‌هایی که در طبیعت گرفته‌اند و اخبار سیاسی را با دوستان محدود خود به اشتراک می‌گذارند.

افراطی‌ها

این افراد احتمالا در مورد «حجم زیاد اطلاعات» چیزی نشنیده‌اند و هرلحظه که دلشان بخواهد از عکس شماره نوبتشان در صف بانک گرفته تا سلفی پشت فرمان ماشین و کنار تابلوی خیابان را در اینستاگرام با دیگران به اشتراک می‌گذارند. آن‌ها دوست دارند همه اطلاعات زندگی خود را با همه فالوئرهایشان به اشتراک بگذارند.

مهاجمان منفعل

این افراد خیلی کم پست می‌گذارند اما وقتی هم به این کار اقدام کنند، از کاغذدیواری خانه‌شان گرفته تا قالیچه، مانیکور یا انگشتر الماسی که تازه خریده‌اند عکس می‌گذارند تا شما را متوجه تغییرات جدید خود کنند.

تاز‌ه‌کارها

احتمالا در صفحه فیس‌بوک دیده‌اید که نوشته: «الان به چه می‌اندیشی؟» این عبارت یک جمله کلی محسوب می‌شود و قرار نیست دقیقا همان چیزی که از ذهنتان عبور می‌کند را نوشته و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

معتادها

این تیپ از کاربران که هرروز نیز بر تعدادشان افزوده می‌شود، دایما سرشان در موبایل است و نه‌تنها تمامی اخبار و رویدادها را در شبکه‌های اجتماعی پیگیری می‌کنند، بلکه در مکالمات عادی و پست‌های اینترنتی خود نیز در رابطه با این موضوعات حرف می‌زنند.

کمال‌گراها

این کاربران به‌گونه‌ای هستند که گویا هرگز روزهای خالی از هیجان یا معمولی را در زندگی خود تجربه نمی‌کنند و همه کارها، وسایل و سبک زندگی‌شان لوکس و پرزرق‌وبرق است. از لباس گرفته تا خوراکی‌هایی که تصاویر آن‌ها را با دیگران به اشتراک می‌گذارند، تماما خاص و لوکس است.

خوش‌گذران‌ها

این افراد عموما پیش از بیرون، مهمانی یا سفر رفتن وسایل خود را روی میز چیده و از آن‌ها عکاسی کرده و یک متن مربوط به مقصد خود می‌نویسند.

در کار غرق‌شده‌ها

این افراد از صفحه‌های شبکه‌های اجتماعی خود برای معرفی شغل خود استفاده می‌کنند.

منبع: vogue
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود