دریافت نسخه تحت اندروید اپلیکیشن Prisma پیش از عرضه رسمی

با پریسما عکس‌هایتان را به نقاشی تبدیل کنید

دریافت نسخه تحت اندروید اپلیکیشن Prisma پیش از عرضه رسمی

شاید با اپلیکیشن «پریسما» آشنایی داشته باشید، نوعی نرم‌افزار ویرایش عکس که تصاویر ساده را به آثار هنری بسیار زیبایی تبدیل می نماید.

اپ یاد شده در حال حاضر فقط برای سیستم عامل iOS عرضه گشته است اما اعلام شده که به زودی نسخه تحت اندروید آن نیز برای علاقه مندان منتشر خواهد گشت. با استفاده از این نرم افزار می توانید تمامی عکس های ساده را خیلی ساده و بدون هیچ تلاشی به نقاشی های جالبی بدل نمایید که دیدنشان خالی از لطف نیست. همین کارایی بالا موجب شد تا پریسما به یکی از محبوب ترین برنامه های اپ استور تبدیل گردد.

از این رو، کمپانی Prisma تولید و عرضه نسخه تحت اندروید آن را نیز در دستور کار خود قرار داده و نسخه بتای آن را عرضه کرده است. البته در حال حاضر نمی توانید آن را دانلود و روی موبایل خود نصب کنید، اما می توانید در وب سایت اپلیکیشن مورد بحث ثبت نام کرده و دعوت نامه استفاده از نسخه آزمایشی را دریافت نمایید.

با توجه به اسکرین شات هایی که The Next Web منتشر نموده، به نظر می رسد که نسخه بتا نیز تمامی ویژگی های نسخه اصلی در iOS را دارد.

توسعه دهنده های این نرم افزار در لابراتوآر پریسما ادعا می کنند که نحوه عملکرد این اپ با فیلترهایی که در اینستاگرام مشاهده می نمایید بسیار متفاوت است. به این صورت که از شبکه های عصبی مصنوعی و هوش مصنوعی برای ایجاد افکت روی عکس استفاده می کند.

اگر مشتاق استفاده از این اپلیکیشن پیش از موعد عرضه رسمی آن هستید، می توانید از اینجا آن را دریافت نمایید.

منبع: mashable
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود