هتل CR7 شعبه دوم

هتل CR7 شعبه دوم

کریس رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال و باشگاه رئال مادرید همانند سایر ستاره های بزرگ فوتبال برای خود بیزنس شخصی دارد. او علاوه بر قراردادهای گرانقیمت در یک دهه اخیر و البته درآمد سرشار از محل تبلیغات، به آینده و دوران بازنشستگی نیز می اندیشد و از همین رو این درآمد سرشار را در بیزنسی خاص سرمایه گذاری کرده. کاپیتان پرتغالی که عاشق تفریحات گوناگون است، علاقه ویژه ای هب هتلداری و اداره رستوران دارد و  از همین رو سرمایه اش را در این شغل متمرکز کرده. از همین رو او چند وقت پیش نخستین هتل شخصی اش را افتتاح کرد و حالا قصد گسترش کار خود و ایجاد شعب متفاوت را دارد.

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو که ماه گذشته اولین شعبه از هتل‌های زنجیره‌ای‌اش موسوم به «پستانا CR7» را در زادگاه خود، جزیره مادیرا افتتاح کرده بود، دومین شعبه این هتل‌ها را در پایتخت کشورش در شهر لیسبون افتتاح کرد که این هتل دقیقا از دو هفته دیگر آماده پذیرایی از میهمانانش خواهد بود.

کریستیانو رونالدو

شعبه جدید هتل‌های رونالدو که چهار ستاره است و در قلب شهر لیسبون واقع شده، ۸۲ اتاق و یک سوئیت دارد و هزینه اقامت در آن از شبی ۲۵۰ یورو شروع می‌شود و تا ۱۲۵۰ یورو که برای سوئیت است، بالا می‌رود. این هتل معماری جوان‌پسند دارد و هدف آن جذب گردشگران جوان در فاصله سنی میان ۱۸ تا ۳۴ ساله است.

کریستیانو رونالدو

مالکیت هتل‌های پستانا CR7 به‌طور مشترک برعهده رئیس گروه «پستانیا»، دیونیسیو پستانا و مهاجم پرتغالی رئال مادرید است و قرار است که در چند شهر دیگر از جمله نیویورک و مادرید نیز شعبه‌هایی افتتاح کنند.

کریستیانو رونالدو

بدون نظر

ورود