نگاهی به پاستاهای رنگارنگی که تحریک کننده اشتها هستند

نگاهی به پاستاهای رنگارنگی که تحریک کننده اشتها هستند

«لیندا میلر نیکولسان»، یک نویسنده کتاب های آشپزی و ساکن شهر سیاتل آمریکاست. او یک پسر ۵ ساله دارد که بسیار بد غذاست و همین مساله موجب شده تا ایده خلق پاستای رنگی و پر از نقش و نگار به ذهنش خطور کند.

داستان از این قرار است که همه نیکولسان را به عنوان یک آشپز ماهر می شناسند و دوستانش از خوردن غذاهایی که وی می پزد بسیار لذت می برند، اما فرزند خودش به هیچ عنوان به غذاهای حاوی سبزیجات لب نمی زده و این مساله برای نیکولسان چندان خوشایند نبوده. او همانند همه مادرها، ابتدا سعی کرده تا سبزیجات را در انواع اسموتی ها، دسرها، یا غذاها بگنجاند تا فرزندش از ویتامین های آنها بهره مند شود. اما این روش جواب نداده تا اینکه یک روز او کلم سبز را درون خمیر پاستا رنده کرده و آنها را می پزد و پسرش بدون هیچ مقاومتی ظرف غذای خود را تمام می کند.

پس از این اتفاق، لیندا تصمیم می گیرد تا پاستاهای رنگی و مملو از مواد غذائی و معدنی تهیه کرده و به این ترتیب از سالم بودن تغذیه فرزند خود مطمئن شود.

او برای رنگ آمیزی این پاستا از خوراکی های طبیعی کمک می گیرد و به هیچ عنوان رنگ غذا یا رنگ های خوراکی به آنها اضافه نمی کند.

این آشپز هنرمند پس از انتشار تصاویر نودل های رنگی و بسیار زیبای پاستا در اینستاگرام بسیار مشهور شده و موردتوجه کاربران قرار گرفت. حتی برای تولید این پاستاها سفارش نیز می گیرد.

نیکولسان در یک خانه بزرگ زندگی کرده و در حیاط آن از چندین مرغ و اردک نگهداری می کند. خانه آنها ۲۰ دقیقه بیرون شهر سیاتل واقع شده و در حین دسترسی به دنیای مدرن، فرم روستائی دارد. وی در این رابطه گفته که مزیت زندگی در حومه شهر این است که می تواند آرد و تخم مرغ های موردنیاز خود برای آشپزی را از باغچه کوچک خود تهیه کرده و سبزیجات لازم برای رنگ آمیزی پاستا را در حیاط کاشته و پرورش دهد.

در ادامه می توانید تصاویر این پاستاهای رنگی و اشتهابرانگیز را تماشا کنید.

01

021

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22 23

دیجیاتو
بدون نظر

ورود