بهترین صفحه‌های اینستاگرام برای خوره‌های ماشین

طرفداران اتومبیل‌های لوکس و اسپرت بخوانند

بهترین صفحه‌های اینستاگرام برای خوره‌های ماشین

اینستاگرام با داشتن حدود ۵۰۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا توانسته به‌خوبی انواع سلیقه‌ها را تحت پوشش خود قرار دهد. هر فردی با هر نوع علاقه‌ای می‌تواند، صفحه‌های دلخواهش را یافته و آن‌ها را دنبال نماید. بعضی‌ها صرفا عکاسی یا هنرهای تجمسی را دوست دارند، اما بعضی دیگر به موضوعات هیجان‌انگیزی همانند ورزش‌های خاص یا خودرو نیز علاقه‌مند هستند.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که اتومبیل‌های لوکس و اسپرت برایشان جذابیت دارد، توصیه می‌کنیم در اینستاگرام، صفحه‌هایی که در این حوزه فعالیت دارند را دنبال کنید. برای اینکه بدانید کدام‌یک از این اکانت ها، بهتر بوده و بیشتر می‌توانند نیاز روحی شمارا برآورده نمایند، تعدادی از بهترینشان را برایتان انتخاب و در ادامه معرفی نموده‌ایم.

petrolicious

1-w900-w480

 

کالیفرنیا نه‌تنها آب‌وهوای بسیار خوبی دارد، بلکه یکی از بهترین ایالت‌ها برای ماشین‌های تاریخی محسوب می‌گردد. به‌طوری‌که می‌توان گفت «Golden Stat» بهشت مجموعه‌دارها و عکاسان اتومبیل است. تیم تحریریه Petrolicious  نیز با توجه به همین مسائل، جذاب‌ترین ماشین‌ها را در سطح خیابان شکار کرده و تصاویر آن‌ها را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک می‌گذارد. این گروه برای افرادی که ماشین‌های زیبا دوست دارند، هشتگ #DriveTastefully را تعریف کرده.

gfwilliams

2-w900-w480

این صفحه به عکاس اختصاصی خودرو به نام GF Williams تعلق دارد که برای گرفتن تصاویر موردنظر خود به مکان‌های مختلفی سفر می‌کند. در صفحه وی هر نوع خودرویی را می‌توانید پیدا نمایید و به دسته خاص از ماشین‌ها محدود نمی‌شود. عکس‌هایی که وی از خودروها می‌گیرد، به لحاظ نورپردازی بسیار عالی هستند.

amyshorephotography

3-w900-w480

در این صفحه علاوه بر اطلاعات فنی اتومبیل‌ها، می‌توانید از عکس‌های بسیار زیبای عکاس انگلیسی به نام Amy Shore لذت ببرید. هر مدل خودرویی که بخواهید در این صفحه پیدا می‌شود.

remidargegenphotographies

4-w900-w480

 برای دیدن عکس ماشین‌های مسابقه‌ای کلاسیک که فقط در قاره اروپا یافت می‌شوند، حتما به صفحه عکاس اهل پاریس به نام Remi Dargenen سر بزنید. در آنجا مدل‌های بسیار جذاب و خاصی را پیدا خواهید نمود.

valkyrfilms

5-w900-w480

سفر به کشورهای مختلف جهان و عکاسی نمودن از ماشین‌های نادر و کمیاب یکی از فانتزی‌های شماست؟ اگر این‌گونه است می‌توانید در صفحه Valkyr این حس‌ها را تجربه کرده و از تصاویر موردعلاقه‌تان لذت ببرید.

_motorsport

6-w900-w480

اگر به ماشین‌های مسابقه‌ای علاقه‌مند هستید، در صفحه موتور اسپرت می‌توانید از انواع خودروهای فرمول یک گرفته تا اتومبیل‌های رالی دهه ۹۰ را ببینید و لذت ببرید.

mercedesmotoring

7-w900-w480

این صفحه مخصوص دوستداران مرسدس بنز است و تمامی عکس‌های بنزهای قدیمی و اطلاعات فنی آن‌ها را می‌توانید تماشا کنید.

alexpenfold

@petrolicious

در این صفحه می‌توانید سوپر ماشین‌ها و اتومبیل‌های سفارشی که در خیابان‌های لندن تردد می‌کنند را ببینید. بعلاوه، در مورد فرهنگ و تاریخ بهترین خودروهای انگلیسی نیز  می‌توانید اطلاعات خوبی کسب نمایید.

منبع: esquire
یک نظر

ورود