۹ ثانیه بایستید!

گاتلين، المپيک و رقابت با بولت

۹ ثانیه بایستید!

جاستین گاتلین دونده آمریکایی یکی از شانس های اصلی کسب مدال آمریکا در المپیک روی است که نبردی جذاب و نفسگیر با اوسین بولت نابغه دوی سرعت جهان خواهد داشت. گاتلین در مسابقه‌ای نمایشی در ریو به پیروزی رسید و انگیزه خود را برای شکست اوسین بولت در المپیک نشان داد. او قصد دارد به بولت اجازه هت تریک در المپیک ریو را ندهد. گاتلین سال گذشته در مسابقات قهرمانی جهان با بولت ر‌قا‌بت کرد اما بولت در نهایت توانست او را در ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر شکست دهد. دونده آمریکایی مدعی شد می‌خواهد کاری کند تا در المپیک، تماشاگران مسابقه فینال ایستاده رقابت او را تماشا کنند.

گاتلین در آستانه المپیک درباره تجربه سال گذشته خود گفت: درسی که از مسابقات جهانی سال گذشته گرفتم، این بود که حواسم به خودم جمع باشد. هیجان برای تماشاگران و رسانه‌ها است. تنها باید به دویدنم در مسابقات توجه کنم. سال گذشته بیش از حد درگیر هیجانات شدم.

گاتلین ۳۴ ساله که امسال به احتمال زیاد آخرین المپیک خود را تجربه می‌کند، اعلام کرد امیدوار است او و بولت مسابقه ۱۰۰ متر به‌یادمادنی را در المپیک ریو رقم بزنند. او در این باره افزود: در مسابقه احترام زیادی برای هم قائل هستیم. می‌خواهم بسیار محکم ظاهر شوم. می‌خواهم مسابقه المپیک یکی از هیجان انگیزترین مسابقات د‌و‌و‌مید‌ا‌نی در تاریخ باشد. می‌خواهم تماشاگران در سراسر دنیا، ۹ ثانیه مسابقه را بایستند و سریع‌ترین مسابقه تاریخ را تماشا کنند.

گاتلین در ادامه افزود: تلاش می‌کنم این فصل متفاوت ظاهر شوم. فصل گذشته خیلی زود سریع دویدم. این فصل می‌خواهم ابتدا خودم را آماده کنم و سپس سریع‌ترین مسابقات را انجام دهم. فکر می‌کنم این المپیک که احتمالا آخرین المپیک من باشد، بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

جاستین گاتلین تاکنون دو بار به دلیل دوپینگ محروم شده است. او اعلام کرد اکنون مسن‌تر و عاقل‌تر شده و بیشتر می‌تواند به عملکرد خود تمرکز کند.

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود