کاهش نیمی از بینندگان برنامه تخت گاز با پخش دور جدید آن

کاهش نیمی از بینندگان برنامه تخت گاز با پخش دور جدید آن

بررسی‌ها نشان می‌دهد، سری جدید برنامه پربیننده تخت گاز یا همان Top Gear بیش از نیمی از بینندگان خود را ازدست‌داده است. این در حالی است که سری قبلی آن بیش از ۴ میلیون مخاطب در بریتانیا به خود جذب کرده بود.

بی‌بی‌سی چندی پیش مجری باسابقه این برنامه “جرمی کلارکسون” را پس از نزدیک به دو دهه از کار برکنار کرد و بجای وی، “کریس اوانز” را مجری دور جدید این برنامه تخصصی خودرو کرد. اما بر اساس آخرین نظرسنجی‌ها دور جدید این برنامه‌ها آمار ناامیدکننده‌ای را به لحاظ جذب مخاطب از خود ارائه کرده است.

بر اساس آمار دور چهارم و جدید، این برنامه ۲ میلیون و ۳۴۰ هزار بیننده در انگلیس داشته است درحالی‌که این برنامه در سال ۲۰۰۳ و در دوران رکود خود ۲ میلیون و ۳۶۰ هزار بیننده داشـته است.

کریس اوانز در پاسخ به این موضوع و کاهش بیش از نیمی از بینندگان این برنامه پرطرفدار گفت، به نظر می‌رسد برخی از روزنامه‌ها ترجیح می‌دهند درگذشته زندگی کنند. این برنامه درحالی‌که تغییر و در تلاش برای بازگشتن به جایگاه قبلی خود است.

اوانز در پاسخ به حمله‌های منتقدان دور جدید این برنامه گفت، شمار زیادی از مردم این برنامه را در حال حاضر دوست دارند و به نظر می‌رسد این کافی است. وی افزود این برنامه تاکنون موفقیت‌آمیز بوده است و مطمئن باشید آینده روشنی خواهد داشت.

همچنین “ادی جوردن” یکی دیگر از مجریان دور جدید این برنامه در دفاع از عملکرد گروه جدید گفت: دوران اجرای این برنامه (تخت گاز) در زمان جرمی کلارکسون و دو دستیار دیگر تمام‌شده و هم‌اکنون جذابیتی ندارد. دور جدید این برنامه در آینده  بدون شک بیش‌ازحد تصور موفق خواهد بود.

منبع: independent
بدون نظر

ورود