۱۰ نمونه از بهترین و متفاوت ترین بستنی ها در سراسر دنیا

۱۰ نمونه از بهترین و متفاوت ترین بستنی ها در سراسر دنیا

بستنی، یکی از دسرها و خوراکی های محبوب روزهای گرم تابستان است و در میان اقشار مختلف جامعه، طرفداران زیادی نیز دارد. بیشتر بستنی فروشی های خوب، شمار زیاد مشتری های خود را به تبلیغات دهان به دهان مردم مدیون هستند زیرا اشخاص پس از لذت بردن از طعم یک محصول، آن را به دوستان خود معرفی کرده و این کار موجب شهرت فروشگاه می شود.

با توجه به همین مساله، برخی از بستنی فروشی ها در سراسر دنیا توانسته اند با ایده های ناب، مبتکرانه و غیرتکراری خود به جلب هر چه بیشتر مشتری ها بپردازند. ما در ادامه ۱۰ نمونه از جالب ترین و خوشمزه ترین بستنی ها را برایتان انتخاب کرده ایم که امیدواریم موردتوجهتان قرار بگیرند.

تاکو بستنی

1

بستنی فروشی Sweet Cup در کالیفرنیا برای جلب مشتری های بیشتر، نوعی بستنی جدید تولید و عرضه می کند که بسیار زیبا و خوشمزه هستند. این بستنی ها در شکل تاکو (غذای مکزیکی) و در رنگ های متنوع در اختیار مشتری ها قرار می گیرند.

خیالتان راحت باشد که در تولید این تاکو بستنی ها از هیچ گونه فلفل یا گوشت چرخ کرده ای استفاده نشده و بستنی های خوشمزه درون وافل های رنگی به شکل این غذای مکزیکی عرضه می شوند. برای تزئین آن ها نیز از دانه های براق خوراکی، سیروپ شکلات و پاستیل های نواری استفاده می شود.

کاکیگوری

2

کاکیگوری (Kakigōri) نوعی دسر محبوب و پر طرفدار ژاپنی است که از خرده های یخ که با شربت های مختلف طعم دار شده اند، تهیه می شود. از طعم های این یخ در بهشت می توان به توت فرنگی، آلبالو، لیموترش، چای سبز، انگور، طالبی، هندوانه، آلو و سیروپ بی رنگ اشاره کرد.

برای شیرین کردن این بستنی روی آن شیرعسلی ریخته می شود.

گل های ژلاتینی

3

فروشگاه i-Creamy Artisan Gelato یکی از خوشمزه ترین بستنی ها را در شهر سیدنی عرضه می کند. البته شهرت این بستنی برای طعمش نیست، بلکه نحوه سرو و ارائه آن برای مشتری ها جذابیت دارد به طوری که در مقابل این بستنی فروشی همیشه شاهد صف های طولانی خواهد بود.

گل های ژلاتو در نان بستنی قیفی و به شکل گل های رنگی عرضه می شود که فوق العاده جذاب و دیدنی هستند.

ساندویچ-بستنی  ماکارون

4

این بستنی از ترکیب شیرینی فرانسوی ماکارون و بستنی ساخته شده است. طراحی ظاهری و بافت و طعم این بستنی ها موجب شهرت جهانی آن ها شده است. هر عدد از آن ها با قیمت ۵ دلار عرضه می شوند.

بستنی قیفی سیاه

5

با اینکه بیشتر بستنی ها همیشه مملو از رنگ های شاد و هوس انگیز هستند، اما بستنی قیفی موسوم به Goth دقیقا روشی برعکس را دنبال کرده و به رنگ سیاه عرضه می شود. سیاه بودن نان بستنی و خود آن موجب شده تا مشتری ها برای خرید و تست کردن طعم آن اشتیاق فراوانی داشته باشند.

فروشگاهی که این بستنی را عرضه می کند در زمستان سال گذشته گشایش یافته و تاکنون مشتری های بسیاری را به خود جلب کرده است.

طعم اصلی بستنی Goth را عموما بادام و زغال تشکیل داده اند زیرا نان مشکی رنگ آن از زغال فعال تهیه می شود. برای تزئین این بستنی از بیکسوئیت های کرم دار شکلاتی و پودر نارگیل استفاده می شود.

بستنی بوریتو

6

بستنی به شکل بوریتو را فروشگاهی به نام Sugar Sugar در اونتاریو عرضه می کند. این دسر حاوی سه اسکوپ بستنی رنگین کمانی با دانه های رنگی است که درون لایه ای از پشمک گنجانده شده و طعم و شکلی فوق العاده جذاب دارد.

بستنی کهکشانی

7

بستنی کهکشانی را یک کاربر اینستاگرام با شناسه کاربری Li-Chi Pan در فضای مجازی مد کرده و باعث شد تا تولیدکننده های بستنی از ایده وی کپی برداری کرده و چنین بستنی هایی را به منوهای خود اضافه کنند.

بستنی اسپاگتی

8

این بستنی که دقیقا شبیه پاستا با سس گوجه فرنگی است از نودل های شیرین تهیه می شود. مخترع این بستنی یک آشپز آلمانی است. البته این بستنی فقط به رنگ زرد با سس قرمز عرضه نمی شود. گزینه های دیگری همانند نودل های سفید وانیلی با سس براونی و آجیل نیز وجود دارد و مشتری ها می توانند گزینه های دلخواه خود را انتخاب نمایند.

بستنی ای که در تاریکی می درخشد

9

چارلی فرانسیس از کمپانی بستنی سازی I’m Delicious نوعی بستنی ویژه ی هالووین را طراحی و عرضه می کند. این بستنی در فضاهای تاریک همانند کرم شبتاب می درخشد. برای این منظور، از پروتئین های فعال کلسیم استفاده شده که در اثر لیس زدن فرد به آن، از خود نور ساطع می کنند.

این بستنی به هیچ عنوان ارزان نیست و برای هر عدد باید ۲۰۰ دلار پرداخت کنید.

بستنی «پرمیوم» که اصلا آب نمی شود

10

یکی از معضلات بستنی خوردن این است که در روزهای گرم تابستان به سرعت آب شده و نمی توان به درستی از طعم و مزه آن لذت برد. اگر دوست دارید در فراغ بال از خوردن بستنی لذت ببرید بهتر است پرمیوم را امتحان کنید.

کمپانی بستنی سازی Gastronaut نوعی بستنی از مواد طبیعی و ارگانیک و بدون استفاده از افزودنی های مصنوعی تولید کرده که خیلی دیر آب می شود و شما می توانید در آرامش از مزه دسر مورد علاقه تان لذت ببرید.

جاب است بدانید که پس از گاز زدن به این بستنی، مواد آن با بزاق ترکیب شده و درون دهان نرم و لطیف می شود.

مطالب مرتبط
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • نگار خرداد ۱۲, ۱۴۰۰

    یروزی میرسه که من تو سیدنی دارم بستنی میخورم و بلیت سفر به کشوری که میخوام برم تو دستمه?