از دویدن حین سفرهای تجاری به سود بیزینس خود استفاده کنید [رپورتاژ آگهی]

از دویدن حین سفرهای تجاری به سود بیزینس خود استفاده کنید [رپورتاژ آگهی]

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سفرهای کاری و تجاری همیشه با فشارهای روحی همچون دوری از خانه و عزیزان و استرس و  فشارهای های فیزیکی مانند تاخیر بیش از اندازه پرواز و وعده های غذایی پی در پی در رستوران همراه است. یکی از راه های مبارزه با این تنش های روزمره در طول سفرهای تجاری این است که به ورزش ادامه دهید. به دلایل گوناگون، دویدن، ساده ترین و کارآمد ترین فعالیت ورزشی در سفر است. به عبارت دیگر، دویدن در طول سفر بسیار برای تجارت شما پر فایده است.

دویدن، فعالیتی انرژی زا

قرار دادن یک برنامه دویدن در صبح زود و ابتدای روز کاری باعث پمپاژ بهتر خون در بدن شده و به شما کمک می کند تا هر چه سریعتر با تغییرات آب و هوایی و اختلاف زمانی شهر مقصد خود خو بگیرید. دویدن همچنین یک فعالیت ساده بوده که نیاز نیست تا برای چگونگی انجام آن فکر کنید. به تجربه ثابت شده است که دویدن اول صبح یکی از بهترین و موثرترین شیوه ها برای خالی کردن ذهن و آمادگی برای رویارویی با یک روز پر مشغله خواهد بود اما با فکری آرام و متمرکز. پیشنهاد ما به شما این است که اگر سفرکاریتان به شهر شلوغ و پر ترافیک تهران است از میان هتل های تهران، ترجیحا گزینه ای را انتخاب نمایید که در نزدیکی یکی از پارک های زیبا و بزرگ این شهر بوده تا اندکی از آلودگی و ازدحام آن در امان بمانید.

حداقل تجهیزات

احتمال آنکه هتل محل اقامت شما دارای یک سالن ورزشی مناسب باشد بسیار بالاست مانند اکثر هتل های چهار ستاره و پنج ستاره شهرهای ایران همچون هتل های  قشم، شیراز، کیش و… در صورتی که هتل فاقد باشگاه ورزشی باشد نیز یافتن یک سالن بدنسازی در نزدیکی آن کار چندان مشکلی نخواهد بود اما در هر دو صورت برای ورزش در سالن نیاز به پوشیدن لباس ورزشی مناسب باشگاه، حوله و … دارید و همچنین اگر دستگاه ورزشی مورد نظر شما خراب شود نیز دچار مشکل خواهید شد. اما برای دویدن تنها نیاز به یک جفت کفش ورزشی ساده و یک لباس بیرون اولیه است و چمدان سفر شما بسیار سبک تر خواهد بود.

امکان لذت بردن از مناظر در حین دویدن

به شدت ناامید کننده است وقتی با اهداف تجاری به یک شهر جدید سفر می کنید اما به علت تعهدات کاری تنها چیزی که در طول سفر می بیند اتاق هتلتان است و یا حداکثر یک یا دو رستوران. هنگامی که شما روزتان را با یک دویدن شروع کرده یا پایان می دهید فرصت لذت بردن از تماشای محیط اطراف را به خود می دهید. مخصوصا اگر سفرتان به یک شهر ساحلی زیبا مانند کیش باشد. در این صورت در هنگام رزرو هتل در کیش، به شدت به موقعیت مکانی هتل خود دقت کنید. اگر هتلتان در نزدیکی ساحل زیبای این شهر باشد قطعا با یک پیاده روی تند صبحگاهی در ساحل کیش و قدم زدن در اسکله تفریحی آمادگی بسیار بالایی برای یک معامله پر سود تجاری کسب خواهید کرد. شک نکنید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود