شامگاه ۲۱ بهمن: اعلام نامزدهای سیمرغ بلورین جشنواره فجر

شمارش معکوس سینمای ایران برای اعلام اسامی نامزدهای سیمرغ ۳۶

شامگاه ۲۱ بهمن: اعلام نامزدهای سیمرغ بلورین جشنواره فجر

سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به روز دهم رسیده است و ۲۵ فیلم راه یافته به بخش سودای  سیمرغ جشنواره امسال، شامگاه یکشنبه در تالار وحدت  تهران، ساعات نفس گیری را در مراسم اختتامیه به انتظار خواهند نشست تا برندگان سیمرغ این دوره از جشنواره در بیانیه هیات داوران مشخص شود.

جشنواره امسال، حاشیه های پر رنگ تر  از متن فراوانی داشت. از اظهارات جنجالی اکبر  عبدی در مراسم افتتاحیه تا جدال اینستاگرامی رضا رشید پور ، مجری ویژه  برنامه هفت شبکه ۳ سیما با عوامل فیلم لاتاری و گرد و خاک های هومن سیدی در کنفرانس خبری مغزهای کوچک زنگ زده که حواشی زیادی ایجاد کرد، همه و همه نشان از واکنش های فراوانی است که به مهم ترین رخداد سینمایی ایران در سال ۱۳۹۶ شده و به نظر می رسد این وضعیت پس از جشنواره و در آستانه اکران های نوروزی نیز  ادامه پیدا کند.

سرویس هنری روزیاتو که در یک هفته اخیر به مرور اتفاقات این رویداد سینمایی پرداخته است، در گزارش  روز دهم  نیز نگاهی دارد به اتفاقات جالب این روز از قاب تصویر.

با ما همراه باشید.

⭕️ معرفی مردمی فیلم «هایلایت» در کورش | بی‌ادعا و اجتماعی. سلفی های پژمان بازغی با تماشاگران
دبیر جشنواره فیلم فجر در روزهای پایانی این جشنواره به برنامه دورهمی مهران مدیری رفت و تندیس سیمرغ بلورین جشنواره را به موزه دورهمی تقدیم کرد
⭕️ گزارش نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی «اتاق تاریک» در پردیس ملت
دبیران جشنواره فجر ۳۵ و ۳۶ در یک قاب
۱۱ سانس فوق‌العاده برای ۷ فیلم در روز هفتم سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در ۲۰ بهمن ماه
? چهاردهمین شماره «فجرنامه» در فضای مجازی منتشر شد
تصویر حضور هنرمندان در باغ کتاب تهران که استودیو برنامه هفت رضا رشیدپور هم در همین محل مستقر شده است
? افزایش ضریب اشغال سالن‌های مردمی در فجر۳۶ ? محمدرضا فرجی: استقبال مردم از تنوع فیلم‌ها و تعداد سانس‌های فوق‌العاده در این دوره جالب توجه بوده است
? حضور عوامل فیلم «جشن دلتنگی» در پردیس ملت پیش از اکران فیلم برای اهالی رسانه
? #اینفوگرافی_فجر_۳۶: رکوردداران سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن در ادوار جشنواره

بخشی  از اتفاقات روز دهم جشنواره را میتوانید در این ویدیو مشاهده کنید.

اخرین خبرها از جشنواره سی و ششم را میتوانید هر روز در سایت رسمی جشنواره دنبال کنید. طبق اعلام دبیرخانه جشنواره فیلم فجر، فهرست اسامی نامزدهای دریافت سیمرغ بلورین سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، در نشستی خبری در شامگاه شنبه ۲۱ بهمن ماه ۹۶ اعلام می شود. پخش مستقیم مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر نیز یکشنبه شب ۲۲ بهمن، از طریق شبکه نمایش سیما ساعت ۱۹ پخش خواهد شد.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود