معرفی فشن بلاگرهای معروف دنیا و صفحات اینستاگرامی آن ها

معرفی فشن بلاگرهای معروف دنیا و صفحات اینستاگرامی آن ها

جادوی اینترنت، همه بخش های زندگی کنونی بشر را تحت تاثیر قرار داده است و  دنیای مد و لباس نیز از این قاعده مستثنی نیست. در همین راستا، گزارش امروز روزیاتو اختصاص دارد به معرفی ۷ تن از معروف ترین بلاگرهایی که مشاوران آنلاین مد و لباس در دنیا هستند.

برای مطالعه این گزارش در ادامه با ما همراه باشید.

1-w900-h600-95

مد و لباس و به قولی صنعت فشن (FASHION INDUSTRY) یکی از مهم ترین مفاهیمی هست که هر روزه حجم قابل توجهی از تولید محتوا را به خود اختصاص داده و صدها میلیون نفر را هر روز، از طریق ابزار های فناوری اطلاعات و ارتباطات به این موارد متمایل کرده است.

2-w900-h600
(فشن بلاگر ها در چند سال اخیر، روند مد و لباس را در دنیا تحت تاثیر قرار دادند)

در این دنیای دیجیتالی، مشاوره آنلاین، اهمیت بسیار زیادی دارد. اینستاگرام سبب شده تا خیلی ها استعداد های هنری، فنی، اجتماعی و فرهنگی شان را بتوانند به راحتی عرضه و حتی به رخ رقبا بکشانند.

3-w900-h600
(تصویر یکی از پست های کیارا فراگنی در اینستاگرام درباره مد پیشنهادی که با ۷۴ هزار لایک و هزاران کامنت همراه شده است)

یکی از جالب ترین و معروف ترین فعالیت های خدماتی و مشاوره آنلاینی که این روز ها در اینستاگرام و به طور کل فضای مجازی مشاهده می کنیم، فعالیت مشاوران مد و لباس یا FASHION BLOGGER‌ ها است. فشن بلاگر ها افرادی هستند که با ذوق هنری خود، مشاوره هایی در زمینه انتخاب نوع لباس، پوشش برای آقایان و بانوان و هم چنین معرفی سبک های مختلف مد و لباس را در دستور کار روزانه و هفتگی خود دارند.

4-w900-h600
(پرتال FASHIONISTA یکی از مجموعه های فعالد ر معرفی فشن بلاگر ها به شمار می رود)

فشن بلاگر ها، هم مشاور مد و لبلس هستند و هم خود به پوشیدن و معرفی لباس های مختلف اقدام می کنند. همه هم در اینستاگرام، توییتر و فیس بوک نیستند و بعضا سایت شخصی یا از طریق وبلاگ های بزرگ مانند بلاپ اسپات به تولید محتوا اقدام می کنند. آن چه مهم است، توجه شمار زیادی از کاربران اینترنت و حتی برند های معروف مد و لباس دنیا، به محتواهایی است که این افراد هر از گاهی در اختیار جامعه مخاطبانشان قرار می دهند.

5-w900-h600
(فشن بلاگر ها تاثیر زیادی در هدایت افکار عمومی جامعه به خصوص عاشقان روند های مد و لباس سال داشته اند)

پدیده مد نویسی مانند پدیده سلفی بازی، جنبش اجتماعی وسیعی را در فضای مجازی سبب شده است و استعداد های بسیاری را وارد میدان کرده است.

وبلاگ نویسان مد و لباس، یکی از پر مخاطب ترین وبلاگ های حال حاضر را در اختیار دارند. برخی از از این وبلاگر هایِ عموما جوان، به واسطه مشاوره ها و اطلاعات خوبی که در اختیار مخاطبان قرار می دهند، به چهره ای شناخته شده تبدیل شده اند. حتی برخی ها، توانسته اند برای فعالیت های خود سرمایه گذار مالی پیدا کرده و ایده های خود را که روزگاری آرزوی دست نیافتنی بود، عملی کنند.

در ادامه نگاهی داریم به شماری از موفق ترین فشن بلاگر های سال های اخیر.

بلوند سالاد

6-w900-h600
(تصویر کیارا فراگنی که از یک فشن بلاگر به مدل تبلیغاتی دنیای مد و لباس تبدیل شد)

بیش از ۱ میلیون نتیجه جست و جو برای وب سایت THE BOLONSALAD.COM نشان می دهد که این فشن بلاگر یکی از فعال ترین مشاوران آنلاین دنیای رنگارنگ فشن به شمار می رود. صفحه رسمی این فشن بلاگر در اینستاگرام به این نشانی است.

کیارا فرانگی

کیارا یکی از فعال ترین مشاوران مد در اینستاگرام هست. صفحه او در این شبکه اجتماعی محبوب بیش از ۱۰میلیون فالوئر دارد و تا کنون نزدیک به ۱۷هزار تصویر روی این صفحه به اشتراک گذاشته شده است.

به نظر می رسد ارزش اطلاع رسانی و تاثیر گذاری خبری محتوایی که اینستاگرام خانم فراگنی منتشر می کند در سطح محتواهایی هست که MTV و مجلات معروف مد و لباس در اختیار مخاطبان قرار می دهند.

در این صفحه، او برای سبک زندگی، مد، لباس و مسائل عادی روزمره مخاطبانش، ایده های خلاق ارائه می دهد که تا کنون با بازتاب گسترده و موفقیت های زیادی همراه بوده است. این صفحه را در این نشانی دنبال کنید.

11
(تصویر اینستاگرام محبوب فشن بلاگر ایتالیایی)

خانم Chiara Ferragni دختری اهل پایتخت مد اروپا یعنی میلان ایتالیا هست که در چند سال اخیر یکی از تاثیرگذار ترین فشن بلاگر های دنیای مد و لباس به شمار آمده است. وی به عنوان فعال عرصه مد و لباس در اینترنت، هم اکنون مشغول به تحصیل در رشته حقوق در یکی از دانشگاه های این کشور هست.

9-w900-h600
(تصویر کیارا فراگنی، فشن بلاگر جوان ایتالیایی و پالتوی رنگارنگ جذابی که برای پاییز پیشنهاد می دهد)

روزانه بیش از یکصد هزار بار وب سایت خانم کیارا توسط مخاطبان عادی و طراحان و مشاوران مد برندهای مطرح اروپا و آسیا مورد بازبینی قرار می گیرد. کیارا تاکنون با برندهای مختلفی در تولید لباس و طراحی همکاری کرده است که لویی ویتون و مانگو، از آن جمله هستند.

10-w900-h600
(گزارش مجله اچ اند ام سوئد درباره فعالیت های کیارا فراگنی فشن بلاگر جوان ایتالیایی)

وی هم چنین در کمپین های تبلیغاتی متعددی از جمله کریستین دیور شرکت کرده است. برند سوئدی معروف H&M سال پیش گزارش داد که این فشن بلاگر جوان در حال ساخت امپراطوری بزرگی از محصولات و ایده های خود در عرصه مد و لباس است. گفتنی است خانم کیارا عضو هیات داوران رقابت های طراحی مد H&M سوئد یا H&M Design Award به شمار می رود.

11-w900-h600
(تصویر کیارا فراگنی با پلیور نارنجی رنگ جذاب که طرحی برای استایل خایابنی پاییزی را نشان می دهد)

قابل ذکر هست که محتوایی که خانم کیارا در اینستاگرام و سایت خود منتشر می کند، توسط نشریات سبک زندگی و مد و لباس معروفی هم چون ووگ، مجله نیویورک، آمازون فشن و گِس باز نشر می شود. موفقیت کیارا در ارائه ایده های خلاقانه در عرصه مد و لباس در وبلاگ خود در ۸ سال اخیر سبب شده تا بتواند با همکاری تولید کنندگان لباس و لوازم مربوط به این صنعت جذاب، محصولات متنوعی را ارائه کند که در پرتال اینترنتی فروش آنلاین کیارا به نشانی اینترنتی به این نشانی در دسترس هست.

12-w900-h600
(تصویر سایت فروش آنلاین کیارا فراگنی)

سایت خرده فروشی محصولاتی که تحت برندو ایده این فشن بلاگر ایتالیایی ارائه می شود نشان می دهد که تا چه اندازه دنیای اینترنت و مد و لباس، می تواند در عرصه کارآفرینی دیجیتالی موثر و موفق باشد و این درس بزرگی برای علاقمندان استارت آپ به شمار می آید. کیارا به واسطه موفقیت های خود در عرصه مد و لباس، توانسته سفیر تبلیغاتی برخی از برند های آرایشی و بهداشتی نیز بشود.

آیمی سانگ با سانگ استایل

y-w900-h600
(آیمی سانگ خالق سانگ استایل دات کام از فشن بلاگر های مطرح در آسیا)

خانم Aimee Song یکی از فشن بلاگر های مطرح شرق آسیا به شمار می رود که در آمریکا ساکن است. وی در اینستاگرام خود که نزدیک به ۵ میلیون فالوئر دارد، بیش از ۷۵۰۰ پست در زمینه سبک زندگی و مد و لباس در اختیار مخاطبانش قرار داد که شهرت و ثروت را برایش به ارمغان آورد. این صفحه در این نشانی قابل دسترسی است.

15-w900-h600-56
(تصویر کلکسیون مد و لباس هایی که آیمی سانگ برای تابستان و پاییز به مخاطبانش پیشنهاد داده است در ۳ قاب)

سایت ایشان به این نشانی حاوی اطللاعات مختلفی از توصیه ها و طرح هایی هست که این بلاگر دنیای مد و لباس در اختیار مخاطبانش قرار داده. اطلاعاتی که این فشن بلاگر جوان میلیونر در چند سال اخیر منتشر کرد، در بیش از هجده میلیون صفحه اینترنت ایندکس شده است.

16-w900-h600
(آیمی سانگ و کلکسیون شلوار های قرمز که با کاپشن بهاره آبی ست شده است)

سایت کسب و کار مد (businessoffashion.com) وی را یکی از چهره های تاثیر گذار در دنیای دیجیتالی مد و لباس می داند. وی در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی در شهر های مختلف آمریکا فعالیت های گسترده ای انجام داده و سبب شده تا ثروت قابل ملاحظه ای را کسب کند.

df-w900-h600
(گزارش نشریه دکور از موفقیت های آیمی سانگ در عرصه دکوراسیون داخلی در لس آنجلس)

وی در پست هایی که در شبکه های اجتماعی درباره مد و لباس منتشر می کند، از هشتگ OOTD بسیار استفاده می کند که سبب می شود تا تصاویرش در اختیار شمار بیش تری از علاقمندان و مخاطبان قرار بگیرد. این هشتگ محفف OUTFIT OF THE DAY هست. خانم سانگ، پیش تر اعلام کرده بود که درآمد میلیون دلاری از سایت و اینستاگرامش برای تبلیغ محصولات برند های مختلف دارد.

پاتریس

18-w900-h600
(خانم پارتیس یکی از مطرح ترین فشن بلاگر های ارزان نگر به دنیای مد و لباس هست)

خانم پارتیس علاقه زیادی دارد که در رسانه اطلاع رسانی خود در دنیای فشن، مد و لباس های ارزان قیمت را به طیف های گسترده ای از مخاطبانش پیشنهاد کند. سایت اینترنتی این فشن بلاگر مملو از طرح ها و ایده های خلاقانه ای برای پوشیدن و ست کردن لباس های جذاب و رنگارنگ با کم ترین هزینه است. هم چنین او برای دکوراسیون خانه ها و نحوه چیدمان اشیا نیز، روش های نوآورانه ای پیشنهاد می کند.

موفقیت این فشن بلاگر در ارائه طرح های ارزان و جذاب به مخاطبان با سلیقه های مختلف سبب شده تا کتابی به نام وبلاگ خود تالیف و منتشر کند.

19-w900-h600

این فشن بلاگر جوان سیه چرده، به یکی از فشن بلاگر های ارزان نگر (BUDGET FASHION BLOGGER) یا BFB معروف هست که تلاش دارد تیپ های مختلف را با هزینه هایی کم تر از دویست دلار به مخاطبان معرفی کند.

20-w900-h600
(تصویر ایندکس سایت پارتیس ویلیامز از فشن بلاگر های ارزان نگر)

وی در این سایت می نویسد و ماهانه صدها هزار مخاطب دارد. نکته جالب این که پارتیس ویلیامز بر خلاف فشن بلاگر های دیگر، صفحه شخصی مطرحی در شبکه محبوب اینستاگرام ندارد و  جدید ترین پیشنهادات خود را در زمینه سبک زندگی، دکوراسیون و مد و لباس را در پرتال خود منتشر می کند.

خانم پاتریس شعار قشنگی برای علاقمندان مد و لباس دارد که به نظر می رسد با واقعیت هم خوانی دارد: «استایل شما، هیچ وقت با کیف پول شما مشخص نمی شود!»

کریستینا بازان

22-w900-h600
(تصویر کریستینا بازان و یکی از تبلیغاتش در اینستاگرام برای برندی پاریسی)

خانم کریستینا یکی دیگر از فشن بلاگر های معروف این روز ها به شمار می رود. فردی که توانسته با تولیدی محتوای اینترنتی کاربردی و جذاب، بیش از ۲.۴ میلیون فالوئر در اینستاگرامش در چند سال اخیر بدست آورده و یکی از پر بیننده ترین فشن بلاگر های سال ۲۰۱۵ باشد.

وی ظرف ۴ سال اخیر هزاران تصویر در عرصه سبک زندگی، دکوراسیون داخلی و مد و لباس به اشتراک گذاشته که در سایت ها و مجلات بسیاری بازتاب یافته است. وی به دلیل شهرت، برای برند های مختلف از جمله برند های مربوط به دکوراسیون داخلی خانه تبلیغ می کند.

خانم کریستینا بر خلاف فشن بلاگر های دیگر، بیش از یک هزار صفحه را در اینستاگرام دنبال می کند که نشان دهنده علاقه او به سبک کاری دیگران در دنیای جذاب فشن هست. اینستاگرام ایشان را در این نشانی دنبال کنید.

وی سفیر  تبلغاتی برند مطرح فرانسوی L’oreal بوده و در پرتال اینترنتی خود به آدرس KayTure.com فعالیت های گسترده ای دارد. وی سابقه همکاری با غول های دنیای مد و لباس مانند دیور و لویی ویتون را نیز در کارنامه دارد. سایت ایشان بیش از نیم میلیون در اینترنت ایندکس شده است که اهمیت و تاثیر گذاری محتوای این فشن بلاگر در فضای سایبر را نشان می دهد.

24-w900-h600
(تصویری از کریستینا بازان و ۳ طرح جذاب از لباس هایی که به مخاطبانش پیشنهاد داده است)
25-w900-h600
(جدید ترین مدل لباس بهاری زرد رنگ با طرح جذاب و کتی تیره رنگ که کریستینا بازان، فشن بلاگر جوان سوییسی پیشنهاد کرده است)
26-w900-h600
(تصویر کفش و لباس ها پیشنهادی کریستینا بازان که در نشریات اروپایی بازتاب یافته است)

وی یکی از فعالیت های روزانه اش، گشت زدن در خیابان های مختلف خلوت اروپا و آمریکا با مد و لباس های مورد علاقه و انتشار ان ها در شبکه اجتماعی اینستاگرام و پرتال خود هست که البته مخاطبان زیادی را برای ایشان به ارمغان می اورد.

27-w900-h600
(تصویر کریستینا بازان و مد و لباس سراسر مشکی در یکی از خیابان های پاریس)

وندی نگوین

28-w900-h600

باز هم فشن بلاگری معروف از شرق آسیا، در فهرست برترین فشن بلاگر ها قرار می گیرد. وندی نگوین یکی از فشن بلاگر های پر طرفدار این روزها به شمار می رود که توانسته به قولی سنت و مدرنیته را هنرمندانه با هم تلفیق کرده و محصولی در عرصه مد و لباس ارائه کند که مخاطبانی را با سلایق سخت، همراه کند. خانم وندی، طرح ها و نظرات متنوعی در عرصه های سبک زندگی و هنر و مد دارد و در بیش از ششصد هزار صفحه در اینترنت محتوایی که تولید کرده به اشتراک گذاشته شده است.

29-w900-h600
(تصویر هایی از سبک مد و لباس معرفی شده توسط وند انگویان که استایل های خیابانی و غیر رسمی هست)

وندی در اینستاگرام فعالیت گسترده ای دارد و همانند همه فعالان این عرصه، در این شبکه که به نوعی شبکه مد باز ها و علاقمندان مد و لباس و سلفی بازی هست، حضور گسترده ای دارد. وی نزدیک به ۱ میلیون دنبال کننده در اینستا دارد و ظرف ۴ سال اخیر بیش از دو هزار و دویست پست در این شبکه منتشر کرده که اکثرا به نظراتش درباره مد و لباس و هم چنین فوتو شوت های خودش با طرح ها و لباس های گوناگون مرتبط است.

30-w900-h600-18

طرح هایی که مورد نظر کاربران این شبکه که نسل تینیجر های عصر دیجیتال را تشکیل می دهند قرار گرفته است و این را از کامنت ها و انعکاس طرح ها و نظراتش در شبکه های دیگر می توان دریافت.

(تصویر ایندکس سایت فشن بلاگر مطرح این روز ها، Wendy Nguyen)
(تصویر ایندکس سایت فشن بلاگر مطرح این روز ها، Wendy Nguyen)

البته خانم وندی سایت اینترنتی هم مانند فشن بلاگر هایی که در بالا به آن ها اشاره کردیم در اختیار دارد. سایت او در نشانی اینترنتی به این آدرس در دسترس است. نکته جالب درباره این فشن بلاگر آن هست که وی هم در اینستا فعالیت گسترده ای دارد، هم ویدئو هایی درباره سبک زندگی و مد و لباس ویژه بانوان در یوتیوب طراحی و منتشر کرده که استقبال خوبی را به همره آورده است.

جولی سارینیانا

32-w900-h600

از دیگر فشن بلاگر های مطرح این روز ها، جولی سارینیانا هست که نظراتش درباره مد و لباس و سبک زندگی، در بیش از هفتصد هزار صفحه در اینترنت ایندکس شده است. جولی در اینستاگرام به نشانی اینترنتی به این آدرس در دسترس هست و به اطلاع رسانی نظرات خود درعرصه مد و لباس مشغول است. وی ظرف ۴ سال اخیر بیش از ۵ هزار تصویر منتشر کرده که شمار زیادی از آن ها مربوط به استایل ها و فیگور هایی هست که وی برای معرفی طرح های مختلف برند ها به تن کرد. او بیش از ۴.۶ میلیون دنبال کننده دارد و یکی از پر بیننده ترین فشن بلاگر های سرزمین محبوب اینستاگرام را در اختیار دارد.

33-w900-h600
(تصویر جولی، فشن بلاگر معروف اینستاگرام در سفرش به پاریس)

او همانند فشن بلاگرهایی که در بالا معرفی کردیم، علاوه بر اینستا و توییتر، داری سایت شخصی به نشانی اینترنتی به این آدرس هم هست که مخاطبان زیادی برایش به همراه آورده است. طراحی زیبای این پرتال در کنار محتوا های عمومی و تخصصی که جولی در عرصه مد و لباس در آن مطرح می کند، فضای خوبی را برای علاقمندان به دنبال کردن محتوای فشن بلاگر ها، فراهم کرده که توصیه می کنیم بعضا نگاهی به آن داشته باشید.

34-w900-h600
(تصویر ایندکس پرتال جولی)
35-w900-h600
(تصویر ونیز گردی جولی، فشن بلاگر مطرح و میلیونر)

دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • Mr Social شهریور ۹, ۱۳۹۶

    سلام

     

    به نظر شما سایت هایی که نوشتن خرید فالوور اینستاگرام ایا واقعا ممکنه ؟ چطور میشه به یک سایت اعتماد کرد و پول پرداخت کرد؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  • شهرام فروردین ۹, ۱۴۰۰

    سلام و وقت بخیر

    ازین مقاله خوبتون واقعا کلی استفاده کردم خیلی خوب بود

    بنده نیز در کار پوشاک هستم و از پیشنهاد های شما استفاده های زیادی کردم

    instagram.com/kidiposh