با لوکس ترین و گران قیمت ترین خودرو های سال ۲۰۱۷ آشنا شوید

با لوکس ترین و گران قیمت ترین خودرو های سال ۲۰۱۷ آشنا شوید

از سال های دور تا به امروز، پرداختن به ماشین ها و خودروها همواره طرفداران زیادی داشته است. کمپانی های مشهور جهان هر سال و در هر فصل، محصولات خود را معرفی کرده و به بازار عرضه می نمایند.

در میان تولیدات آن ها، ماشین های لوکس و گران قیمتی دیده می شود که هر کسی از عهده خرید آن ها بر نمی آید و تنها افراد متمول می توانند به آن ها فکر کنند. شاید تصور نمایید که پرداختن به چنین وسایلی در سال ۲۰۱۷ هنوز زود است و باید زمان بیشتری بگذرد. باید بگوییم که این طور نیست و بسیاری از شرکت ها از محصولات لوکس و گران قیمت خود رونمایی کرده اند.

از مرسدس بنز گرفته تا لامبورگینی، تمام برندهای مطرح ماشین های خاص خود را به نمایش گذاشته اند. ما در این مقاله قصد داریم گران قیمت ترین خودروهای سال ۲۰۱۷ را به شما نشان دهیم. تا پایان همراه باشید.

۱- لامبورگینی هوراکان پرفورمنس

100-w750

این خودرو را بدون شک باید بهترین محصول ابر شرکت ایتالیایی در نمایشگاه ژنو دانست. موتور ۵.۲ لیتری و V10 این ماشین، می تواند ۶۴۰ اسب بخار قدرت ایجاد نماید.

101-w750

این خودروی ۲۷۵ هزار دلاری (۱,۰۴۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان) می تواند تنها در ۲.۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. این ماشین اخیرا توانسته با مدت زمان ۶ دقیقه و ۵۲ ثانیه در مسابقات آلمان، رکورد جدیدی به ثبت برساند.

۲- مرسدس G650 لاندالت

102-w750

شرکت آلمانی گران قیمت ترین ماشین صحرایی و اسپرت (SUV) جهان را معرفی کرده است. این خودروی ۶۶۶,۴۰۰ دلاری (۲,۵۳۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان) ماه گذشته به جمع میباخ های لوکس مرسدس اضافه گشت.

103-w750

همانند دیگر مدل های میباخ، شاهد وجود شیشه جدا کننده با موتور الکتریکی هستیم که می تواند قسمت جلو و عقب را از یکدیگر جدا کند و حالت های شفاف و مات را ارائه دهد. صندلی های عقب نیز به برنامه ماساژ سنگ داغ مجهز شده اند.

104-w750

خودروی صحرایی جدید مرسدس، به موتور V12 مجهز شده که می تواند قدرت ۶۳۰ اسب بخار و گشتاور ۱۰۹۸ کیلوگرم بر متر را به ارمغان بیاورد. تنها ۹۹ عدد از آن ها در حال ساخته شدن هستند. در نظر داشته باشید که این خودرو در آمریکا قابل خرید نیست.

۳- رولز رویس دیاموند استارداست

105-w750

رولز رویس در نمایشگاه ژنو از ماشین لوکس خود پرده برداشت. این خودرو توسط هزار عدد الماس رنگ شده و در میان تمام ماشین های دیگر خودنمایی می کند.

106-w750

نام رسمی خودرو «دیاموند استارداست» است و رولز رویز برای رنگ آمیزی آن چندین متخصص را به صورت قراردادی به خدمت گرفته تا چنین ظاهر زیبایی را برای محصول خود ایجاد نماید.

107-w750

البته شرکت بریتانیایی میزان هزینه این رنگ آمیزی خارق العاده را اعلام نکرده، اما قیمت خود ماشین ۳۰۰ هزار دلار (۱,۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان) گزارش شده است. خودروی مذکور در حال حاضر تنها برای یک کلکسیونر ساخته شده است.

۴- فراری ۸۱۲ سوپر فست

108-w750

موتور ۶ لیتری و V12 محصول جدید شرکت ایتالیایی، می تواند قدرت خارق العاده ۷۸۰ اسب بخار را ایجاد نماید.

109-w750

ابر ماشین فراری می تواند با سرعت ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت نیز حرکت کند و تنها در ۲.۹ ثانیه ۱۰۰ کیلومتر را پر می نماید. قیمت این محصول هنوز به طور دقیق اعلام نشده، اما فراری F12 برلینتا که این خودرو جایگزین آن خواهد شد، از ۳۲۰ هزار دلار (۱,۲۱۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان) آغاز می شود.

۵- مک لارن ۷۲۰S

110-w750

نسل جدید ماشین های ویژه مک لارن، به موتور ۴ لیتری دوگانه توربوی V8 مجهز شده که می تواند ۷۱۰ اسب بخار قدرت ایجاد کند.

111-w750

چراغ های جلو که با یک نوار LED مشخص هستند، فضایی را برای گذر هوا و رساندن هوای خنک به موتور فراهم می کنند.

112-w750

این ابر خود رو می تواند به سرعت ۳۴۱ کیلومتر بر ساعت برسد و تنها در ۲.۸ ثانیه ۱۰۰ کیلومتر را پر نماید. شما برای خرید آن باید حدودا ۲۹۰ هزار دلار (۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان) هزینه کنید.

۶- پورشه پانامرا اسپرت توریسمو

113-w750

محصول جدید شرکت آلمانی قادر است با موتور توربوی دوگانه V6 خود، ۵۵۰ اسب بخار قدرت ایجاد کند.

114-w750

ماشین استیشن پورشه زیر ۱۰۰ هزار دلار (۳۸۰ میلیون تومان) قیمت دارد و در ۳.۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

۷- لامبورگینی آونتادور S

115-w750

این ماشین قیمت بسیار بالایی دارد و شما برای خرید آن باید ۴۲۱,۳۵۰ دلار (۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان) هزینه کنید.

116-w750

موتور ۶.۵ لیتری V12 این ماشین به ویژگی تنفس طبیعی مجهز شده و می تواند ۷۳۰ اسب بخار قدرت ایجاد کند. چنین ویژگی هایی باعث شده که لامبورگینی جدید بتواند به سرعت ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

منبع: businessinsider
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۲ نظر

ورود