ال‌ جی برنده برترین جایزه هفته طراحی میلان ۲۰۱۷ شد

ال‌ جی برنده برترین جایزه هفته طراحی میلان ۲۰۱۷ شد

چندی پیش خبری منتشر کرده و نوشتیم که کمپانی کره ای ال‌جی، امسال با همکاری طراح ژاپنی موسوم به Tokujin Yoshioka با برپایی نورپردازی در مقیاس بزرگ، فلسفه طراحی انسان‌محور خود را با عنوان «حواس آینده» در بزرگ ترین نمایشگاه طراحی جهان به نمایش گذاشت.

امروز نیز باید اشاره کنیم که اثر هنری یاد شده توسط داوران بین‌المللی در بزرگ ترین مراسم جهانی طراحی مورد تقدیر قرار گرفت.

برای آگاهی از جزئیات این امر از شما دعوت می کنیم در ادامه ی مطلب، بیانیه خبری که در همین رابطه از جانب دفتر روابط عمومی ال جی در تهران برای روزیاتو ارسال شده است را مطالعه کنید.

Milano Design Award_3

ال‌جی و طراح مشهور جهانی، Tokujin Yoshiok، برترین جایزه هفته طراحی میلان را برای سازه هنری مشترک «حواس آینده» دریافت کردند. این سازه بزرگ نوری به دلیل هماهنگ کردن جنبه‌های احساسی، روایی، مفهومی و فنی در یک اثر هنری توسط داوران نمایشگاه هفته طراحی میلان تحسین شد.

اثر هنری حواس آینده ال‌جی و «توکوجینگ یوشیوک»، فناوری فوق پیشرفته ال‌جی را با طراحی تجربی بی‌نظیر  این هنرمند ترکیب کرده است تا روابط انسانی با دنیای طبیعت و نیز  فلسفه طراحی انسان‌محور ال‌جی را به نمایش بگذارد.

این نمایشگاه شامل دو قسمت است؛ یکی صندلی‌های حواس آینده و دیگری دیوار خورشید که به شکلی هنرمندانه از ویژگی‌های خاص و نوآورانه پنل‌های OLED ال‌جی و فناوری‌های نوری آن بهره برده و قدرت آن را به نمایش می‌گذارد.

Milano Design Award_2

آقای Tokujin Yoshiok می‌گوید: ما به اثر هنری امسال خود در هفته طراحی میلان بسیار می‌بالیم و کسب این جایزه افتخار بسیار بزرگی برای ما بود. همکاری با ال‌جی و فناوری خاصشان برای من تجربه خیلی ویژه‌ای بود. این جایزه پاسخی به این تلاش زیادمان برای خلق اثر هنری بود.

آقای Noh Chang-ho، رئیس بخش طراحی شرکت ال‌جی می‌گوید: «صدها هزار علاقمند طراحی هرساله به مرکز طراحی در دنیا یعنی میلان می‌آیند تا برترین طراحی‌های روز دنیا را ببینند و ما مفتخریم که امسال بخشی از این نمایش بودیم. گرفتن این جایزه ارزشمند در پایتخت طراحی دنیا واقعا باارزش است.»

بدون نظر

ورود