گزارش روزیاتو از ۳۰ برنامه کنسرت در تهران و شهرستان ها تا خرداد ۹۶

گزارش روزیاتو از ۳۰ برنامه کنسرت در تهران و شهرستان ها تا خرداد ۹۶

اگر قصد دارید تا پیش از آغاز ماه رمضان در نیمه خرداد ماه، عصر های بهاری را در سالن های برگزاری کنسرت در پایتخت و مراکز استان ها بگذرانید و بلیط های ارزان را در اسرع وقت رزرو کنید، گزارش امروز سرویس هنری روزیاتو، شما را با ۳۰ برنامه کنسرت پاپ، سنتی و تلفیقی آشنا می کند.

با کنسرت گردی ما همراه باشید.

کنسرت گروه دارکوب

co1

گروه دارکوب، در دهمین سالگرد تاسیس خود، در مرکز همایش های برج میلاد تهران، ۵ خرداد ماه در ۲ سانس روی استیج می روند تا جدید ترین اجرای خود در سال ۹۶ را پیش از آغاز ماه رمضان اجرا کنند. قرار است ترانه های مختلف این گروه به خصوص آلبوم های جدید، باز خوانی شود.

این گروه در روزهای پایانی سال گذشته تک‌آهنگ «منِ دیوانه» را با حضور افتخاری احسان خواجه‌امیری و ترانه «روزبه بمانی» در فضای مجازی منتشر کرد.

اعضای اصلی گروه دارکوب را همایون نصیری (سرپرست)، امید حاجیلی، آرش پژندمقدم، مسعود همایونی، دارا دارایی و آرین ملیکیان تشکیل می‌دهند. علی زندوکیلی، محسن شریفیان، مهدی ساکی، رضا کولغانی و … از دیگر چهره‌هایی بودند که در مقاطع مختلف با دارکوب همکاری کرده‌اند.

آلبوم «لیوا» (شهریور ۱۳۹۲) و آلبوم «نوکوب» (شهریور ۱۳۹۴) دو آلبوم دیگر گروه دارکوب است که در بازار موسیقی کشور منتشر شده است. کنسرت ده سالگی گروه دارکوب به همت موسسه «کامیاب بهاران» و تهیه‌کنندگی علی حق‌شناس و با همکاری موسسه سیمرغ روی صحنه خواهد رفت.

قیمت بلیط های کنسرت دارکوب از ۳۰ هزار تا ۱۵۰ هزار تومان ارائه شده است که برای رزرو کردن بلیط های ارزان قیمت تر، در اسرع وقت اقدام کنید. سانس های اجرای گروه دارکوب، ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ اعلام شده است.

کنسرت پریچهر خلوتی

co2

کنسرت پریچهر خلوتی از جمله کنسرت های مخصوص بانوان است که تا چند هفته دیگر در تهران روی صحنه می رود. این کنسرت که به سرپرستی گروه موسیقی پریشاد برگزار می شود، عاشقانه های من نام دارد  و جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۴:۳۰ در تالار وحدت تهران ارائه خواهد شد.

گروه هنری آوین، به عنوان اسپانسر کنسرت معرفی شده است. نرخ بلیط ها بین ۳۰ هزار تا ۸۰ هزار تومن است.

کنسرت ارکستر عصر جدید

co3

تالار ایوان شمس در جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه، میزبان کنسرت عصر جدید است که ساعت ۲۱ روی صحنه می رود. قیمت بلیط ها نیز ۲۵ هزار تومان و ۳۰ هزار تومان است.

کنسرت ارکستر ملی ایران

co4

کنسرت ارکستر ملی ایران که قرار بود با حضور فریدون شهبازیان و محمد اصفهانی در تالار وحدت روی صحنه برود، تمدید شد و به جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه موکول شد. با توجه به اینکه فرصت رزرو بلیط همچنان وجود دارد، در اسرع وقت نسبت به خرید بلیط هایی که بین ۴۰ هزار تا ۱۰۰ هزار تومان هستند، اقدام کنید.

قرار است در این کنسرت، آثار جدیدی در سال ۹۶ اجرا شود.

کنسرت آلتون

co5

همانطور که قبلا هم به اطلاع خوانندگان عزیز روزیاتو رساندیم، بزرگان موسیقی کشور آذربایجان، ۱۶ اردیبهشت ماه در تالار وحدت تهران روی صحنه می روند و آیگول میرز علی اف با تار صاحب پاشازاده و کمانچه طغرل اسدلایف و کیبورد رامبل ولی اف، مهمان عاشقان موسیقی آذری خواهد بود.

این کنسرت، شنبه ساعت ۱۸ روی استیج می رود و بلیط های آن از ۴۰ هزار تا ۱۳۰ هزار تومان در دسترس است.

کنسرت مهبد

co6

کنسرت گرو ه موسیقی مهبد، ۱۸ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در تالار وحدت روی صحنه می رود. قیمت بلیط های این اجرای اردیبهشت ماهی، بین ۴۰ تا ۹۰ هزار تومان تعیین شده است که با توجه به وقت موجود، می توان نسبت به خرید بلیط های مختلف اقدام کرد.

کنسرت امامیار حسن اوو و بابک خادمی

co7

تالار رودکی تهران در روزهای سه شنبه ۱۹ اردیبهشت و چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه، راس ساعت ۲۱، اجرای گروه امامیار و بابک خادمی را در برنامه خود دارد. بلیط مراسم نیز بین ۷۰ هزار تومان تا ۱۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

کنسرت گروه نریمان

گروه نریمان نیز در ۵ شنبه و جمعه، بیست و یکم و بیست و دوم اردیبهشت ماه ساعت ۲۱، روی صحنه می رود. بلیط این مراسم نیز بین ۶۰ تا ۱۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

کنسرت بحر نور

co8

کنسرت موسیقی سنتی بحر نور، پنج شنبه بیست و یکم اردیبهشت ماه سال جاری در ساعت ۲۱، در تالار اندیشه حوزه هنری روی صحنه می رود. قیمت بلیط های این اجرا، از ۲۰ هزار تومان تا ۶۰ هزار تومان اعلام شده است.

کنسرت گروه ماه تی تی

co9

کنسرت گروه موسیقی ماه تی تی، پنج شنبه بیست و یکم اردیبهشت ماه ساعت ۲۱ در تالار ایوان شمس روی صحنه می رود. قیمت بلیط ها نیز بین ۵۰ هزار تا ۷۰ هزار تومان اعلام شده است.

کنسرت گروه آوای موج

co10

کنسرت گروه موسیقی محلی آوای موج، جمعه بیست و دوم اردیبهشت ماه ساعت ۲۰ در سالن برج آزادی تهران روی صحنه می رود. محسن آقایی، سرپرستی گروه را بر عهده دارد و اجرای حرکات آیینی توسط هادی منوچهری انجام می شود. خواننده اثر نیز، آماج است.

کنسرت گروه داتام

co11

گروه داتام، دوشنبه بیست و پنجم اردیبهشت ماه در ساعت ۲۱، فرهنگسرای نیاوران را محفل جدید ترین اجرای خود در سال جدید می کند. قیمت بلیط این مراسم نیز ۶۰ هزار تومان اعلام شده است.

کنسرت گروه روناک

گروه روناک، یکی دیگر از گروه های موسیقی سنتی کشور است که چهارشنبه، سوم خردادماه سال جاری ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در تالار وحدت روی صحنه می رود. اگر علاقمند به شنیدن موسیقی ملل و اقوام ایرانی هستید، این اجرا را در نظر داشته باشید. قیمت بلیط نیز بین ۳۰ هزار تا ۱۱۰ هزار تومان اعلام شده است.

سرپرستی گروه را کیوان علی محمد و تنظیم قطعات را رضا سجادی بر عهده داشته است. احسان میرضیایی نیز مدیریت اجرایی کار را بر عهده دارد.

کیوان علی محمدی، حسین رضا اسدی، سعیدخلج، داوودچرگری، آرمین شریف پور، ایاز شجاعی، مهدی شیخ الاسلام، گل محمد بلوچی، حامد قویدل، وحید عبداللهی خوانندگان گروه هستند.

کنسرت کیوان ساکت

کنسرت کیوان ساکت و وحید تاج، چهارشنبه ۱۰ خرداد ماه در ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در تالار وحدت روی صحنه می رود. بلیط کنسرت بین ۴۰ هزار تا ۸۵ هزار تومان اعلام شده است.

کنسرت گروه اسپید

گروه موسیقی اسپید، جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۳۰ در تالار فارابی روی صحنه می رود. قیمت بلیط ها نیز ۵۰ هزار تومان و ۶۰ هزار تومان اعلام شده است.

کنسرت کوروش صنعتی

کنسرت کوروش صنعتی در جمعه بیست و نهم اردیبهشت ماه ساعت ۲۱:۳۰ در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود. قیمت بلیط نیز ۵۰ هزار تومان و ۷۰ هزار تومان اعلام شده است.

کنسرت مهدی یراحی

co12

مهدی یراحی، نخستین اجرای خردادماهی خود را در مرکز همایش های برج میلاد تهران روی صحنه می برد. این کنسرت دوشنبه اول خرداد ماه سال جاری در دو سانس: ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ اجرا می شود. قیمت بلیط ها نیز بین ۳۵ هزارتومان تا ۱۴۰ هزار تومان اعلام شده است.

کنسرت فریدون آسرایی

co13

فریدون آسرایی، جدید ترین کنسرت خود در سال ۹۶ را در مرکز همایش های برج میلاد تهران روی صحنه می رود. این کنسرت در دوم خرداد ماه ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ اجرا می شود. قیمت بلیط نیز ۳۵ هزار تومان و ۱۴۰ هزار تومان اعلام شده است.

کنسرت علیرضا طلیسچی

کنسرت علیرضا طلیسچی، چهارشنبه سوم خرداد ماه ساعت ۲۱:۴۵ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود. قیمت بلیط نیز بین ۷۰ هزار و ۱۴۰ هزار تومان است.

کنسرت مازیار فلاحی

co14

مرکز همایش های برج میلاد تهران، پنج شنبه ۴ خرداد ماه ساعت ۱۸، آخرین اجرای مازیار فلاحی پیش از ماه رمضان را میزبانی می کند. قیمت بلیط نیز ۴۰ هزار تا ۱۴۰ هزار تومان اعلام شده است.

کنسرت عماد طالب زاده

کنسرت این خواننده جوان پاپ کشورمان نیز پنج شنبه چهارم خرداد ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود. قیمت بلیط این مراسم نیز بین ۴۵ هزار تا ۱۴۰ هزار تومان اعلام شده است.

کنسرت های شهرستان ها

  • کنسرت اپرای کاشان– آخرین درخت فرش- ۶ لغایت ۲۰ اردیبهشت ماه. تپه های سیلک
  • کنسرت کاکوبند– ۱۲ اردیبهشت در سالن فجر کرمان برگزار شد.
  • رسیتال پیانو شهرداد روحانی– ۱۴ اردیبهشت ماه در سالن سلمان هراتی ساری
  • کنسرت همایون شجریان– ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ماه در شهرکرد
  • کنسرت شیدانی گروه سب آوا– ۱۵ اردیبهشت ماه در سالن سیروس صابر کرج
  • کنسرت عماد طالب زاده– ۱۵ اردیبهشت ماه در تالار البرز کرج
  • کنسرت مهدی یراحی – ۱۵ اردیبهشت ماه در گیت بوستان اهواز
  • کنسرت محمد علیزاده– ۱۸ اردیبهشت ماه در مجتمع باران قزوین

برای آگاهی از آخرین خبرها از انتشار آلبوم های موسیقی و ویدیو موزیک های خوانندگان پاپ و سنتی کشورمان، با موسیقی گردی ما در سرویس هنری همراه باشید.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • sasa اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۶

    هرچی خزوخیل و پاپ بود معرفی می کنین؟ ۴ تا کنسرت جالب معرفی کنین حداقل.