با ارزان‌ترین قیمت دکوراسیون حرفه‌ای داشته باشید [رپورتاژ آگهی]

با ارزان‌ترین قیمت دکوراسیون حرفه‌ای داشته باشید [رپورتاژ آگهی]

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

همه ما احتمالا در ذهنمان ایده‌هایی در مورد یک خانه رویایی داریم. بعضی از ما ممکن است تنها یک استخر یا حوضچه در حیاط بخواهیم، اما در حالی که عده دیگری دیزاینی مدرن، امروزی و شاید ترکیبی از سنتی و مدرن برای خانه خود بخواهند. خرید و فروش لوازم دکوری و تزئینی می‌تواند بخشی از این رویاها را به واقعیت تبدیل کند.

این درست است که مبلمان، فرش و میز و صندلی تاثیر عمده‌ای در دیزاین خانه‌ها دارد، اما از لوازم دکوری و تزئینی کوچک و متفرقه غافل نشوید. چنانچه فکر می‌کنید قدرت خرید این لوازم را ندارید یا مدام دکوراسیون منزلتان را تغییر می‌دهید یا به دنبال تنوع در گزینه‌ها هستید، به سایت دیوار سری بزنید.

در این سایت انواع و اقسام اکسسوری‌های تزئینی خانگی در مدل‌های متنوع و قیمت‌های مختلف اعم از نو یا دست دوم خرید و فروش می‌شود. لوازم دکوری و تزئینی برای محیط خانه را باید جدی گرفت، زیرا تا اندازه زیادی معرف سبک شخصیتی و لایف استایل صاحبان منزل است. در ادامه به چند لوازم تزئینی کوچک اما تاثیرگذار بر محیط خانه اشاره خواهیم کرد.

کنسول به همراه آینه

فرقی نمی‌کند قصدتان جلوه دادن به اتاق خواب‌ها یا هال و پذیرایی است، کنسول‌ها در هر نقطه‌ای از خانه می‌توانند زیبایی کافی به فضا بدهند. جنس این وسیله بستگی به سلیقه شخصی و نوع دکوراسیون منزلتان دارد. به عنوان مثال اگر لوازم خانگی عمدتا از جنس چوب هستند، به سراغ کنسول‌های چوبی بروید و برعکس اگر سبک سنتی دارید، از میان اجناس برنز یک کنسول برای خود انتخاب کنید. در سایت دیوار تعداد محدودی کنسول به همراه آینه به جنس چوب و درهای آرام‌بند به قیمت ۶۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. فروشنده این کنسول‌ها در آگهی ذکر کرده به دلیل تغییر شغل اجناس مغازه خود را در حراج استثنایی به فروش می‌رساند.

گلدان‌های تزئینی

کلدان‌های کوچک در رنگ‌های مختلف می‌تواند تاثیر فوق العاده‌ای در منحصر به فرد کردن دکوراسیون خانه داشته باشد. این گلدان‌ها را می‌توانید روی کتابخانه، میز تلویزیون، جای مخصوص گلدان یا میز نهارخوری بگذارید. گلدان‌های بسیاری در سایت دیوار در انواع مختلف نو و دست دوم آگهی شده است که از قسمت خرید و فروش لوازم دکوری و تزئینی آن‌ها را می‌توانید ببینید.

خرید و فروش لوازم تزئینی
خرید و فروش لوازم تزئینی

کاغذ دیواری

بسیاری از مستاجرین یا صاحبین خانه تمایلی به رنگ کردن دیوارهای منزل را ندارند اما در عین حال از رنگ‌های سفید یا فیلی که رنگ دیوار همه خانه‌هاست نیز بیزارند. راه حل نهایی، استفاده از کاغذ دیواری‌هایی است که این روزها در جنس‌های گوناگون به بازار آمده‌اند. در سایت دیوار یکی از نمایندگی‌های فروش کاغذ دیواری، اجناس خود را در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف و با قابلیت شست‌وشو به قیمت کمتر از بازار آگهی کرده است.

آباژور

آباژور مدت زمان بسیار طولانی در خانه‌های ایرانیان جایش خالی بود. اما حالا مدل‌های متنوع آن حتی در سایت دیوار آگهی می‌شود. چنانچه محیط منزلتان چند رنگ است، بهتر است آباژورهای رنگی بخرید به جنس چوب بخرید. اگرچه این روزها آباژورهای چوبی بیشتر در بازار دیده می‌شود و خبری از انواع قدیمی آن نیست، در میان آگهی‌های خرید و فروش لوازم تزئینی و دکوری سایت خرید و فروش اینترنتی دیوار چند آباژور برنز قدیمی با طرح‌های خاص به قیمت ۲۷۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

منبع: ویرلن
دیجیاتو
بدون نظر

ورود