مدیر شبکه رادیویی ورزش به دلیل ناهماهنگی ها عذرخواهی کرد

خواهران منصوریان با انتشار ویدیویی ادعا کردند از سازمان صداوسیما اخراج شدند

مدیر شبکه رادیویی ورزش به دلیل ناهماهنگی ها عذرخواهی کرد

مدیر شبکه رادیویی ورزش درباره جلوگیری از ورود بانوان ووشوکار ایران به این شبکه توضیح داد. این اقدام در پی انتشار ویدئویی توسط خواهران منصوریان بود که ادعا کردند از سازمان صداوسیما اخراج شدند.

دیشب در یکی از برنامه های شبکه رادیویی ورزش قرار بود سهیلا و شهربانو منصوریان، بانوان پرافتخار تیم ملی ووشوی ایران شرکت کنند اما از حضور آنها ممانعت به عمل آمد. خبر این اتفاق با عناوینی همچون «اخراج» ملی پوشان ووشو از رادیو در فضای مجازی منتشر شد و به بحث پوشش آنها نسبت داده شد که به همین دلیل واکنش های منفی بسیاری به دنبال داشت.

غلامرضا میرحسینی، مدیر شبکه ورزش پس از این هجمه‌ها، نسبت به اتفاقات شب گذشته توضیح داد. او در این خصوص گفت: مورد به وجود آمده ربطی به حجاب خانم منصوریان نداشت و جلوگیری از حضور ایشان به دلیل ناهماهنگی هایی است که میان عوامل دست اندرکار به وجود آمد و از این بابت عذرخواهی می کنیم.

شهربانو منصوریان که باید تا کمتر از ۲ هفته دیگر در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ در رشته ووشو به مصاف حریفان برود، شب گذشته به همراه خواهرش سهیلا برای شرکت در یک برنامه رادیویی به سازمان صدا و سیمات رفتند اما حراست سازمان صداوسیما مانع از ورود آنها شد.

قهرمان ووشوی زنان در این باره می گوید: «به رادیو ورزش دعوت بودیم اما متاسفانه ما را راه ندادند. برای اینکه می‌خواستیم در رادیو ورزش حاضر شویم، با لباس ورزشی برای مصاحبه رفتیم که به ما گفتند به خاطر پوشش نامناسب نمی‌توانید به داخل بروید. لباس ما کاملا پوشیده بود و نمی‌دانم دلیل این کارشان چیست. ما در اتاق انتظار بودیم که گفتند حراست ایراد گرفته و باید بیرون بروید!»

خواهران منصوریان با انتشار ویدیویی ادعا کردند از سازمان صداوسیما اخراج شدند
خواهران افسانه ای ووشو ایران و جهان

خواهران منصوریان نام های مهمی در ورزش امروز زنان ایران هستند. الهه، شهربانو و سهیلا منصوریان، نوابغ ووشو ایران و جهان بشمار می‌روند که توانسته اند با اتکا به قدرت بدنی و عزمی جزم، در یکی از سخت ترین رشته های ورزشی، برای ایران، افتخارات جهانی کسب کنند.

خواهران ووشوکار ایران، تا کنون موضوع چند فیلم مستند ورزشی هم شده اند. فیلم خواهران قریب که مبارزات ورزشی الهه و شهربانو در مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی را به تصویر کشید و مستندی به نام صفر تا سکو که روایتی از زندگی سه قهرمان ورزش بانوان ایران است و حضور موفقی در سینما حقیقت را در کارنامه دارد و در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر نیز به نمایش در آمد از آن جمله است.

این فیلم، جایزه “نشان فیروزه” بهترین فیلم مستند جشنواره حقیقت را در سال ۹۵ از آن خود کرد که با استقبال گسترده تماشاگران این دوره از رقابت ها مواجه شد.

با خواهران افسانه ای ووشو ایران و جهان آشنا شویم

منبع: ورزش سه
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود