ساخت ۳ فیلم تلویزیونی از روی سریال «مردگان متحرک» با بازی اندرو لینکلن تایید شد

ساخت ۳ فیلم تلویزیونی از روی سریال «مردگان متحرک» با بازی اندرو لینکلن تایید شد

اگر چه سریال «مردگان متحرک» (The Walking Dead) این روزها شرایط خوبی ندارد و هر اپیزود که از فصل نهم می گذرد از تعداد بینندگان آن کاسته می شود اما خبر می رسد که این داستان خیال تمام شدن در آینده ای نزدیک را ندارد. شبکه AMC  اعلام کرده که ساخت ۳ فیلم منشعب از این سریال را در برنامه دارد که البته برای پخش در تلویزیون ساخته شده و اندرو لینکلن در نقش ریک گرایمز، که اخیراً پس از اپیزود پنجم از فصل نهم این سریال را ترک کرده است نقش اصلی هر سه فیلم را بر عهده خواهد داشت. بدین ترتیب «مردگان متحرک» به یک دنیای سینمایی تبدیل شده است.

سریال مردگان متحرک

رییس بخش محتوایی سریال، اسکات ام گیمپل، که قبلا نقش شورانر سریال را بر عهده داشت و پس از کاهش بی رویه بینندگان و افت فاحش کیفیت سریال جای خود را به آنجلا کانگ داد، در مصاحبه ای با هالیوود ریپورتر در این باره چنین  گفته است: «داستان ریک در این فیلم ها ادامه خواهد داشت. در حال حاضر ما مشغول کار بر روی ۳ عنوان هستیم اما در این مورد انعطاف وجود دارد. در طی چند سال آینده، قصد داریم برنامه های ویژه، سریال های جدید که بسیار محتمل خواهد بود، محتواهای دیجیتالی با کیفیت بالا و سپس برخی محتواه که توضیح درباره آن ها در شرایط کنونی امکانپذیر نیست بسازیم. می خواهیم به جستجو در گذشته بپردازیم و شخصیت های قدیمی را ببینیم. قصد داریم شخصیت هایی جدید و موقعیت هایی تازه را معرفی کنیم».

سریال مردگان متحرک

تولید اولین فیلم تلویزیونی در زمانی مشخص نشده و در سال ۲۰۱۹ صورت گرفته و حدود ۲ ماه به طول خواهد انجامید. گیمپل گفته که سخت مشغول کار بر روی فیلمنامه است اما هنوز چیزهای زیادی در مورد این پروژه قطعی نشده است، از جمله این که فیلم برداری در کجا صورت خواهد گرفت و چه زمانی از تلویزیون پخش خواهد شد. همانطور که طرفداران سریال «مردگان متحرک» می دانند دلیل اندرو لینکلن برای ترک سریال در فصل نهم این بود که او می خواست وقت بیشتری را در کنار خانواده اش بگذراند، خانواده ای که در وطنش بریتانیا اقامت دارند.

بیشتر بخوانید: ۱۰ سکانس شوکه کننده و ویرانگر تاریخ تلویزیون که کسی انتظار آن ها را نداشت [قسمت اول]

سریال مردگان متحرک

اینکه فیلم های «مردگان متحرک» در جزیره کویین فیلم برداری شوند یا اینکه آیا اندرو لینکلن حرف خود را پس گرفته و بار دیگر برای فیلم برداری این سه گانه راهی ایالات متحده شود- به خصوص جورجیا که فیلم برداری سریال در آن صورت می گیرد- موضوعاتی است که هنوز نمی توان با قطعیت در مورد آن ها سخن گفت. گیمپل در سخنان خود ادعا کرده که اولین فیلم تلویزیونی مبتنی بر این سریال در سریع ترین زمان ممکن ساخته و منتشر خواهد شد اما اگر مراحل اولیه ساخت در  ابتدای سال ۲۰۱۹ کلید بخورد نباید انتظار داشت که نتیجه نهایی تا سال ۲۰۲۰ به تلویزیون راه یابد.

سریال مردگان متحرک

همچنین در صورتی که فیلم برداری ها تا اواخر سال ۲۰۱۹ به تعویق افتد نباید انتظار داشت که زودتر از سال ۲۰۲۱ شاهد اولین فیلم تلویزیونی مبتنی بر سریال «مردگان متحرک» باشیم. اگر چه ساخت ۳ فیلم تلویزیونی بر اساس این سریال بسیاری را شگفت زده کرد اما چنین اتفاقی تازگی نداشته و از قبل برنامه ریزی شده بود. گفته می شود که صحبت هایی بین گیمپل و لینکلن از سال ۲۰۱۳ و در حین پخش فصل چهارم برای ساخت چنین فیلم هایی صورت گرفته بود. این تصمیم بعد از آن گرفته شد که لینکلن به گیمپل اطلاع داد که او می خواهد شخصیت ریک گرایمز در یکی از اپیزودهای فصل نهم سریال به نحوی حذف شود.

سریال مردگان متحرک

در نهایت خواست های لینکلن تغییر کرد و توافق شد که او در فصل نهم و پس از ورود شخصیت جادیس و با هلی کوپتر از ماجرا بیرون برده شود. بدین ترتیب ریک به یک جامعه جدید و امن منتقل می شود و خانواده و دوستانش او را مرده فرض می کنند (متاسفیم که سرنوشت ریک را اسپویل کردیم!). گیمپل گفته است که فیلم های مورد انتظار در ابتدا داستان هایی مربوط به محدوده زمانی بین نجات ریک و پرش زمانی اتفاق افتاده در اپیزود پنجم فصل نهم را روایت خواهند کرد و سپس داستان هایی در مورد اتفاقات بعد از نجات ریک در جامعه جدید را نقل کرده و هر بخش داستانی کامل در مورد شخصیت ریک گرایمز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: مردگان متحرک؛ «اسپایس»، مخدر جدیدی که افراد را به زامبی بدل می کند

سریال مردگان متحرک

گیمپل در ادامه می افزاید: «ریک گرایمز یک شخصیت جذاب بوده و اندی نیز بازی فوق العاده ای از خود ارائه داده است. ایده های داستانی متعددی از این ماجرا شکل گرفته که با گذشت زمان بسیار متناسب با این موضوع به نظر می رسیدند که داستان ریک را در فرمتی دیگر که به او اجازه دهد زمان بیشتری را با خانواده اش بگذارند ادامه دهیم. موضوع به شخصیت او و کسی که او قرار است باشد برمی گردد و قطعاً این که او چگونه می خواهد با موقعیتی که در آن قرار دارد کنار بیاید. ما ریک گرایمز را می شناسیم او نمی خواهد خانه باشد». گیمپل می گوید که دنیای این فیلم های تلویزیونی مشابه دنیای دیگر محتواهای «مردگان متحرک» خواهد بود اما تمرکز آن ها بر روی داستان هایی متفاوت است.

سریال مردگان متحرک

«همان قوانین معمول رعایت خواهد شد اما محیط اطراف واکرها ظاهر آن ها را تعیین خواهد کرد. از این رو جایی در دیگر نقاط جهان، به خاطر آب و هوا، واکرها ممکن است ظاهر بسیار متفاوتی داشته باشند. اما هنوز همان دنیای مردگان متحرک حاکم است… همیشه این احتمال وجود دارد که ارتباطات درونی بین این دنیاها برقرار باشد اما اکنون نمی خواهیم در مورد آن داستان ها صحبت کنیم».

سریال مردگان متحرک

در پایان، علیرغم افت سریال در فصول ۵ تا ۸، به شما اطمینان می دهیم که در فصل نهم سریال «مردگان متحرک» بار دیگر شاهد اتفاقات و فضایی شبیه ۴ فصل اول سریال هستیم که اتفاقات ترسناک، شوکه کننده و غیرمنتظره، آن را به یکی از هیجان انگیزترین و جذاب ترین سریال های تلویزیونی سال های اخیر تبدیل کرده بود. بدین ترتیب اگر شما نیز مانند ما چند سال است این سریال را دنبال نمی کنید، به شما می گوییم که تماشای فصل نهم تجربه ای جدید خواهد بود که شما را با یاد دوران اوج «مردگان متحرک» می اندازد، پس یک فرصت دیگر به ریک گریمز و دوستانش بدهید!

بیشتر بخوانید: ۷ سریال انیمه دیدنی برای کسانی که چیزی در مورد این ژانر نمی دانند

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۶ نظر

ورود