جشنواره «نوعروس» به همت سرای ابریشم از آبان‌ماه آغاز شده است

در راستای کمک به ازدواج جوانان و تکمیل جهیزیه

 جشنواره «نوعروس» به همت سرای ابریشم از آبان‌ماه آغاز شده است

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بازار فرش سرای ابریشم، با در نظر گرفتن مسئولیت اجتماعی خود، کمپین «نوعروس» را از ۲۹ آبان‌ تا ۲۹ دی ماه با هدف کمک به ازدواج جوانان، تکمیل جهیزیه، امکان خرید ارزان‌تر در شرایط فعلی و کمک به انتخاب آسان‌تر برای نوعروسان برگزار خواهد کرد.

به گزارش بازار فرش سرای ابریشم، بزرگترین بازار فرش ماشینی کشور ، جشنواره نوعروس با کمپینی به همین نام با هدف کمک به ازدواج جوانان و تکمیل جهیزیه آنها با اهدای جوایزی نفیس برای زوج‌های بین ۲۰ تا ۳۵ ساله اجرا خواهد شد.

در این طرح که از ۲۹ آبان شروع خواهد شد و به مدت دو ماه نیز طول خواهد کشید، نوعروسان می‌توانند با خرید از سرای ابریشم از جوایزی که برای این کمپین در نظر گرفته شده است استفاده کنند.

جشنواره نوعروس سرای ابریشم

جوایز جشنواره نوعروس سرای ابریشم

جایزه ویژه این کمپین در قالب ماه عسل و با قید قرعه به نوعروسان اهدا خواهد شد. این جایزه در هتلی چهار ستاره و تاپ به مدت چهار روز در یکی از شهرهای مشهد، کیش و شیراز به نوعروسانی اهدا خواهد شد که حداقل یک تخته فرش ۶ متری از سرای ابریشم خریداری کنند.

در کنار جایزه ویژه ماه عسل، جوایز ویژه و نفیس دیگری نیز به نوعروسانی که در مدت ذکر شده از سرای ابریشم خرید کنند، به قید قرعه اهدا خواهد شد.

دکتر روحانی، مدیرعامل سرای ابریشم، با اشاره به شرایط اقتصادی حال حاضر به مسئولیت اجتماعی سرای ابریشم در خصوص کمک به نوعروسان و تسهیل روند ازدواج آنها گفت: سرای ابریشم در راستای مسئولیت اجتماعی خود هر ماه در کنار برگزاری این کمپین و برای حمایت از ازدواج جوانان، در قالب طرح حمایت مالی از نوعروسان نیازمند به آنها فرش جهیزیه اهدا می‌کند.

سرای ابریشم، بزرگترین بازار فرش ماشینی کشور که در قلب بازار واقع شده است. این مرکز خرید فرش ماشینی، تاکنون توانسته با ایجاد زنجیره‌ای مدرن و جذاب در بخش بازاریابی و فروش به نوآوری بپردازند. محصولاتی که در این بازار فرش ارائه می‌شود شامل فرش، روفرشی، پادری، موکت، تابلو فرش از برندهای مختلف و برتر کشور است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کمپین #نوعروس می‌توانند به اینستاگرام سرای ابریشم به این آدرس مراجعه کنند.

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود