با دو میلیون تومان چه اجاق گازهایی می‌توان خرید؟

با دو میلیون تومان چه اجاق گازهایی می‌توان خرید؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اجاق گاز حالا به یک کالای ضروری در آشپزخانه تبدیل شده است. دیگر خانه‌ای نمی‌توان یافت که در آن یخچال و گاز پیدا نشود. این وسیله خانگی مانند دیگر لوازم تحت تاثیر تکنولوژی قرار گرفته و هم‌اکنون انواع مختلفی از اجاق گاز در بازار یافت می‌شود که شاید در وهله اول خریدار را گیج کند. با مراجعه به سایت دیوار و آگهی‌های خرید گاز می‌توان بدون مراجعه حضوری از قیمت‌ها و برندهای مختلف اطلاعات زیادی کسب کرد.

کمتر از یک میلیون تومان

چنانچه بودجه‌ای کمتر از یک میلیون تومان در دست دارید، می‌توانید هم به خرید گاز دست دوم و هم به خرید اجاق گازهای ارزان‎‌ قیمت ایرانی فکر کنید. مثلا در سایت دیوار گاز آرامیس که یکی از جدیدترین برندهای ایرانی است، به قیمت ۳۸۰ هزار تومان آگهی شده است. این اجاق گاز از نوع توکار و رومیزی است و در انواع جنس‌های شیشه‌ای و استیل تولید می‌شود. البته مدل‌های ۵ شعله استیل ۴۸۰ هزار تومان قیمت دارند. همچنین اجاق گازهای آرامیس دارای ضمانتنامه و گارانتی ۱۸ ماهه هستند.

به اجاق گازهای طرح قدیم، مبله می‌گویند. در سایت دیوار گازهای مبله تکنو با امکاناتی از قبیل داشتن کنترل، جای مخصوص فلش، تایمر دیجیتال، گارانتی ۲۴ ماهه و فندک برقی به قیمت ۵۸۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. همچنین فروشنده امکان ارسال رایگان و دریافت هزینه پس از ارسال را برای خریدار میسر کرده است.

اما همانطور که گفته شد در این سایت می‌توان گازهای دست دومی را یافت که همچنان سالم هستند. مثلا یک گاز تکنو مبله ۵ شعله ۲۵۰ هزار تومان آگهی شده است. فروشنده می‌گوید به دلیل نقل مکان می‌خواهد آن را زیر قیمت بفروشد و کاملا سالم است. در مورد دیگری گاز رومیزی مارک گرنیه ایتالیا به قیمت ۹۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. این گاز به ادعای فروشنده در حد نو است. همچنین اجاق گاز فردار ایتالیایی سیلور با ۵ شعله، ۵۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

۱ تا دو میلیون تومان

لوفرا یکی از محبوب‌ترین برندهای تولید اجاق گاز است که در سایت دیوار چند آگهی از آن به چشم می‌خورد. به عنوان مثال یک گاز فردار ۵ شعله لوفرا، سالم و در حد نو یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان به حراج گذاشته شده است. این گاز تمام استیل نیز سه جوجه گردان دارد.

یکی دیگر از مزیت‌های سایت دیوار، آگهی اجناس کاملا نویی است که به دلایلی کمتر از قیمت واقعی و خریداری شده، به فروش می‌رسند. مثلا در یک مورد، خرید گاز اکو با چنین توضیحاتی به قیمت یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان امکان پذیر است:« گاز ۵ شعله و فردار کاملا نو و آکبند که برای جهیزیه خریده شده و اصلا باز نشده است. شبکه‌های آن از جنس چدن و درپوش این گاز از جنس شیشه نشکن است.» در آگهی دیگری نیز اجاق گاز فردار امگا مبله ۵ شعله به قیمت یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان به دلیل کمبود جا، کاملا سالم و نو به فروش می‌رسد.

با این حال اگر به دنبال خرید گاز آکبند هستید، در دیوار اجاق گازهای تکنو در دو رنگ سفید و مشکی و تمام استیل یک میلیون و ۳۷۰ هزار تومان آگهی شده است. این گاز ۲ سال گارانتی و دو جوجه‌ گردان دارد.

منبع: ویرلن
۲ نظر

ورود

  • torabi دی ۲۵, ۱۳۹۷

    تو سوئد با دو میلیون و پانصد هزار تومن میشه یک فر برقی ایکه آ Lagan و یک عدد اجاق صفحه ایی القایی خرید که با برق کار میکنه.
    با همین قیمت میشه یه ILVE AP4 خرید که اجاق گاز شش شعله هستش با هود کلا یه چیزیه که منم توش موندم چطور با این قیمت این چیزا رو میفروشن.
    دو سال قبل وقتی مستقل شدم با پنج هزار کرون یا حدودا شش میلیون تومن الان رفتم شعبه ایکه آ. تخت پتو بالش روکش رو تختی اسفنج تخت یه مبل سه نفره پرده چوب پرده جلو دری و یه موکت برا وسط هال خریدم. خداییش مملکت رو طوری درست کردن قیمتا با سوئد تقریبا یکیه. امروز رفته بودم coop رون مرغ کیلویی تقریبا ۴۵ هزار تومن خریدم سیب زمینی کیلویی پنج هزار تومن. شیر لیتری ده هزار تومن
    رب گوجه فرنگی خریدم تقریبا کیلویی سی هزار تومن
    حالا حساب کنین تو این سوئد یه کارگر بیسوادی که حتی سوئدی بلد نیست و برا شهرداری کار میکنه و شغلشم اینه که تو زمستون شن بریزه و تو بهار شن جمع کنه تو تابستون سبزه قیچی کنه ماهی بیست و سه میلیون تومن میگیره.

  • bild generator دی ۱۱, ۱۴۰۱

    Thanks for finally writing about > با دو میلیون تومان چه اجاق گازهایی می‌توان خرید؟ – روزیاتو < Loved it!