پیش‌درآمد سریال «خانواده سوپرانو»؛ حضور جان برنثال و ورا فارمیگا در نقش‌های اصلی

پیش‌درآمد سریال «خانواده سوپرانو»؛ حضور جان برنثال و ورا فارمیگا در نقش‌های اصلی

فیلم «همه قدیسان نیوآرک» (The Many Saints of Newark) که پیش درآمدی بر سریال جذاب و پرطرفدار «خانواده سوپرانو» (The Sopranos) بازیگران اصلی خود را شناخت. جان برنثال و ورا فارمیگا در نقش هایی که هنوز اطلاعاتی در مورد آن ها در دست نیست قرار گرفته اند. این موضوع می تواند دلیلی بر این باشد که فیلم برداری این فیلم بزودی آغاز خواهد شد. تا دیروز آلساندرو نیوولا تنها بازیگری بود که بازی او در این فیلم پیش درآمد که قرار است فیلم برداری های آن از ماه آوریل آغاز شود تایید شده بود.

The Sopranos

او در این فیلم نقش ریچارد «دیکی» مولتیسانتی، پدر کریستوفر مولتیسانتی را بازی خواهد کرد که در همه فصول سریال «خانواده سوپرانو» حضور داشت. اگر چه در فصول این سریال هیچوقت تصویری از شخصیت دیکی ارائه نشد اما بارها به او اشاره شده و تاثیر زیادی در زندگی و سرنوشت شخصیت های اصلی داستان داشت. نیوولا که نقش اصلی این فیلم پیش درآمد را بر عهده خواهد داشت، همین چند روز پیش و در مراسم ۲۰اُمین سالگرد انتشار سریال «خانواده سوپرانو» اعلام کرد که وی نقش این شخصیت رازآلود را بازی خواهد کرد.

The Sopranos

دیوید چیس، خالق این سریال زیبا نیز قبلاً تصریح کرده بود که «همه قدیسان نیوآرک» به چگونگی شکل گیری خانواده مافیایی سوپرانو در دهه ۱۹۶۰ متمرکز بوده و تا حدودی به درگیری هایی که در مدت ۵ روز در تابستان ۱۹۶۷ بین باندهای مافیایی رخ داده و شهر را به هم ریخته بود نیز خواهدرداخت. وی همچنین تایید کرده که شخصیت تونی سوپرانو- که نقش آن را جیمز گاندولفینی با زیبایی و مهارت تمام بازی کرد- در دوران کودکی خود در فیلم حضور خواهد داشت. طرفداران این سریال محبوب و بی نقص از شبکه HBO که بسیاری آن را بهترین سریال تاریخ تلویزیون می دانند و در ۶ فصل از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۷ از این شبکه پخش شد، پس از پایان مبهم و دیوانه وارش همواره امیدوار بوده اند که داستان این سریال به نحوی زنده شود اما امیدهای آنان با مرگ ناگهانی گاندولفینی در سال ۲۰۱۳ به یأس تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: کارگردان و بازیگران اپیزود آزمایشی پیش درآمد سریال «بازی تاج و تخت» مشخص شدند

The Sopranos

به نظر می رسد که طرفداران سریال «خانواده سوپرانو» از انتخاب بازیگران پیش درآمد آن راضی باشند زیرا بازیگران جدید، و به خصوص جان برنثال، نشان داده اند که از استعداد عمیقی برای نشان دادن شخصیت های شرور با شخصیتی پیچیده برخوردارند. برنثال پس از سال ها فعالیت در سینما و تلویزیون در نقش های مکمل، سرانجام اولین نقش قابل توجه خود را در سریال تلویزیونی «مردگان متحرک» (The Walking Dead) از شبکه AMC و در کالبد شین والش بدست آورد. در اتفاقی که معمولاً در این سریال رخ می دهد، شین نیز مدت زیادی زنده نماند و شخصیت او از سریال حذف شد. او در طی فصل دوم سریال توسط ریک گریمز و پس از آن که دیگر از ثبات شخصیتی کافی برخوردار نبوده و یکی از اعضای گروه را به قتل رساند کشته شد.

The Sopranos

در سال ۲۰۱۶، برنثال نقشی را پذیرفت که برای ایفای آن بدنیا آمده بود: نقش فرانک کسل/مجازاتگر  در فصل دوم سری تلویزیونی «بی باک» (Daredevil) از دنیای مارول نتفلیکس. بازی او در این نقش به طور گسترده ای مورد استقبال قرار گرفت و خیلی زود مشخص شد که او می تواند در سریالی با محوریت این شخصیت بازی کند. بدین ترتیب بود که سریال «مجازاتگر» (The Punisher) با بازی برنثال در نقش شخصیت اصلی داستان ساخته شد، سریالی که فصل دوم آن در ۱۸ ژانویه امسال منتشر خواهد شد. انتظار می رود که این فصل آخرین نقش آفرینی او در نقش فرانک کسل باشد.

The Sopranos

«مجازاتگر» در کنار «جسیکا جونز» (Jessica Jones) که فصل سوم آن نیز در سال کنونی منتشر می شود، تنها سریال هایی مجموعه مارول این سرویس اینترنتی هستند که ادامه پخش آن ها کنسل نشده است. اما بسیاری بر این باورند که این دو سریال نیز به زودی به پایان رسیده یا ادامه پخش آن ها متوقف خواهد گردید، در حالی که سرویس استریمینگ دیزنی پلاس در حال ساخت مجموعه سریال های مارولی محدود خود است.

The Sopranos

ورا فارمیگا نیز در سال های اخیر در فیلم و سریال های ترسناک برای خود نامی دست و پا کرده، که از آن میان می توان به بازی در فیلم «یتیم» (Orphan) در سال ۲۰۰۹ و ایفای نقش مادر نورمن بیتس در سریال پرطرفدار «مهمانخانه بیتس» (Bates Motel) اشاره کرد که با بازی در نقش لورین وارن در سال ۲۰۱۳ در فیلم ترسناک «تسخیر» (The Conjuring) و دنباله آن در سال ۲۰۱۶ ادامه یافت. وی نقش خود را بار دیگر در سال گذشته و در اسپین آف «راهبه» (The Nun) تکرار کرد و در سومین فیلم از مجموعه فیلم های «آنابل» (Annabelle) که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده اما در مرحله پیش تولید است بار دیگر در این نقش ظاهر خواهد شد.

The Sopranos

وی همچنین در تریلر علمی تخیلی «کشور دربند» (Captive State) از روپرت وایت و همچنین فیلم هیولایی «گودزیلا: پادشاه هیولاها» (Godzilla: King of the Monsters) نیز حضور خواهد داشت. با توجه به پایان مرحله انتخاب بازیگران اصلی دنباله «خانواده سوپرانو»  انتظار می رود که بزودی خبرهای بیشتری در مورد دنباله سینمایی آن شنیده شود.

بیشتر بخوانید: پایان سریال «وایکینگ ها» در فصل ۶ و آغاز دنباله های آن؛ خبرهای بد و خوب شبکه History

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود