قانون جذب عشق در ۱۱ مرحله [جذب مرد یا زن مورد علاقه]

قانون جذب عشق در ۱۱ مرحله [جذب مرد یا زن مورد علاقه]

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

همانطور که داشتن یک شریک عاطفی خوب، زندگی را لذت‌بخش و دلچسب می‌کند، بودن در کنار کسی که به قدر کافی وجه اشتراک ندارید بسیار سخت و طاقت‌فرسا است. بنابراین جذب یک شریک عاطفی مناسب و خوب از هر موضوع دیگری در زندگی با اهمیت‌تر و اساسی‌تر است.

رادیو عشق در مقاله« ۱۰ اصل قانون جذب عشق (برای ازدواج با فرد مورد علاقه و معشوق) » بطور کامل این اصل را شرح داده است. در واقع این قانون مهارتی در اختیارتان قرار می‌دهد تا با آن  عشقی که لیاقت آن را دارید را در زندگی خود بسازید. قانون جذب به شما یاد خواهد که چطور با کار کردن بروی افکار خودتان هرکسی را مجذوب و شیفته خود کنید. در این مقاله نیز، از جنبه‌ای دیگر به این موضوع پرداخته شده است.

از آنجایی که امروزه بخش عمده ارتباطات ما از طریق موبایل انجام می‌شود بنابراین یاد گیری نحوه صحیح استفاده در جهت بهبود و پیشرفت روابط عاشقانه‌مان مارا از بقیه متمایز و منحصر به فرد می‌کند. رادیو عشق در دوره آموزشی جذب عشق با موبایل تمامی آموزش‌های لازم برای برقراری یک ارتباط سالم و موفق با فرد مورد علاقه ، حفظ رابطه به شیوه اصولی و ختم آن به ازدواج را با مثال‌های کاربردی و عملی در اختیارتان قرار داده است. در این دوره مثال‌های گوناگونی از نحوه پیام دادن در شرایط مختلف مطابق با عرف و فرهنگ جامعه ارائه داده شده است.

چگونه فرد مورد نظر خود را  با استفاده از قانون جذب عشق، مجذوب خود کنیم

برای این که به یک فرد خاص برسید، قانون جذب برای عشق، با تمرکز بر خود شما عمل می‌کند. این مساله مربوط به شخص دیگری نیست بلکه مربوط به خود شماست. گاهی اوقات این می‌تواند سخت‌ترین قسمت قانون جذب باشد، زیرا زمانی که شخصی در زندگی شما وجود دارد که دوستش دارید یا به او علاقه دارید، آن شخص تمامی حواس شما را به خود معطوف کرده است. ما فکر می‌کنیم راه حل این که فرد مورد نظر ما به ما علاقه‌مند شده یا توجه نماید، استفاده از قانون جذب عشق است. اما قانون جذب عشق چیزی است که به خود شما مربوط می‌شود – با افکار شما، احساسات شما و ارتعاشات و انرژی‌های شما.

مراحل خاصی وجود دارند که می‌توانید با طی کردن آن‌ها، را در اسرع وقت شانس خود را برای جذب عشق خود به حداکثر برسانید.

هر روز ۱۰ تا ۲۰ دقیقه وقت صرف شناخت خود کنید

اگر چه این ممکن است چندان عاقلانه به نظر نرسد، اما یک توصیه خوب برای به دست اوردن رابطه ایده آل، آن است که برای شناخت خود به قدر کافی وقت بگذارید. برای این کار شما می‌توانید یادداشت بنویسید، مدیتیشن کنید یا در مقابل آینه بایستید و از خودتان سوالاتی درباره چگونه احساساتی که نسبت به خودتان دارید و این که چگونه روزتان را می‌گذرانید بپرسید. هنگامی که شما خود را بشناسید و دوست بدارید، جذب یک رابطه سالم، مثبت و طولانی مدت که خواهان آن هستید بسیار ساده‌تر خواهد بود.

اعتماد به نفس داشته باشید

باور داشته باشید که شما شخص بزرگ و فوق‌العاده‌ای هستید و مهم نیست که دیگران در مورد شما چه فکر می‌کنند. شما مجبور نیستید کاری کنید که کاری کنید که شخص دیگری مثل شما را دوست داشته باشید و یا عاشق شما شود، زیرا شما پیش از آن خود را دوست داشته‌اید. اعتماد به نفس داشتن ویژگی است که مردم نمی‌توانند در برابر آن قابل مقاومت کرده و آن‌ها را به مجوذب شما می‌کند.

بر جنبه‌های مثبت تمرکز نمایید ( افکار منفی را دور بریزید)

خود را از شر تمام افکار منفی… مثل این که “پیدا کردن شخص دلخواهم کار سختی است”، یا این که “چرا کسی متوجه نمی‌شود که من چقدر خوب هستم” و “هیچکس مرا دوست نخواهد داشت” رها کنید. شما ویژگی‌های فراوان وفوق‌العاده‌ای دارید که شما را ارزشمند می‌سازند و باعث می‌شوند عشق و توجه دیگران را به خود جذب نمایید. دیگران متوجه شما شده و از شما قدردانی می‌کنند. دور تا دور شما را عشق فراگرفته، به آن اجازه دهید تا وارد شود. هنگامی که شما به عشق را اجازه ورود دهید و بر روی مسایل مثبت تمرکز نمایید، ارتعاشات شما تغییر کرده و دری برای قانون جذب عشق باز می‌شود تا شخص مورد نظر شما را برایتان  به ارمغان بیاورد.

همواره نسبت به فرصت‌های خود هوشیار باشید

اگر می خواهید جهان در جهت برآورده شدن خواسته‌های شما عمل کند ، شما نیز باید سهم خود را در این میان انجام دهید. این که جهان هستی عشقی که واقعا خواهان آنید را به شما ارزانی کند،  به خود شما و این که چقدر پذیرای ان باشید بستگی دارد. بسته به این که چقدر نسبت به فرصت‌های پیش رویتان آگاه و هوشیار باشید، ممکن است بلافاصله بوجود آیند و یا کمی زمان ببرد تا با آن‌ها مواجه شویم. به عنوان مثال، اگر دوستان شما دایما از شما بخواهند که جمعه شب‌ها با آن‌ها بیرون بروید، اما شما مدام درخواستشان را رد کنید، در واقع دارید فرصت‌های خود را محدود می‌کنید. شاید جهان هستی صرفا منتظر پاسخ مثبت شما است تا شما را به عشق زندگیتان معرفی کند، اما شما دایما در حال نه گفتنید.  این مساله بسیار مهم و تاثیرگذار است. فقط کافی است چشمان خود را کاملا باز نگه دارید و هوشیار باشید، و آنگاه است که می‌توانید هر آننچه در پیرامون شما در جریان است را مشاهده کنید. بنابراین همیشه حاضر باشید و نسبت به فرصت‌هایی که جهان سر راهتان می‌گذارد آگاهی داشته باشید.

بدون ترس از ضربه خوردن و صدمه دیدن عشق بورزید.

ترسناکترین چیز عشق این است که شما خود سفره دلتان خود را کاملا پیش روی آن باز می‌کنید. هنگامی که خودتان را کاملا برای کسی آشکار نمایید، احتمال دارد که صدمه ببیند. اگر از آسیب دیدن بترسید، ممکن است ناخودآگاه مانع از ان شوید که کسی که دوستش داریم آنقدر که می‌خواهیم به ما نزدیک شود.این خطر را بپذیرید و بی‌پرده خود را در برابر عشق قرار دهید. اینجاست که عشقی که خواهان آنید آشکار خواهد شد.

شاد باشید

لبخند و خنده بیشتر مردم را به سمت خود جذب می‌کند. وقتی شما اوقات شادی را سپری کنید، دیگران متوجه می‌شوند و می‌خواهند با شما وقت بگزرانند. پس کارهایی را انجام دهید که خوشحالتان می‌کند… حال این کار تماشای یک فیلم خنده‌دار باشد، یا رفتن به پارک مورد علاقه خود برای خوردن ناهار. از زندگیتان لذت ببر. هر چه زندگیتان سرگرم کننده‌تر و شادتر باشد، سریعتر می‌توانید شخص مطلوب خود را جذب کنید.

مثبت‌نگر باشید

بر ویژگی‌های خوب شخصی که می‌خواهید قانون جذب برایتان به ارمغان بیاورد تمرکز کنید. به دنبال راهی باشید تا از آن ویژگی‌ها قدردانی کنید. اگر احساسات منفی بین دو نفر شما وجود داشته باشد ممکن است اینکار آسان نباشد، ممکن است در ابتدا تنها بتوانید یک ویژگی مثبت را پیدا کنید، اما اگر به کار خود ادامه دهید، به تدریج آسان‌تر می‌شود. اگر در حال حاضر با شخصی در ارتباط هستید، باید تغییر رفتار خود را شروع کنید تا ببینید چگونه رفتار او تغییر کرده و  همه چیز بین هر دوی شما شروع به بهبود می‌کند.

تفاوت‌ها و تضادها را پذیرا باشید.

به خاطر آنچه که دارید، خوشحال باشید. چیزهایی را که خواهان آن‌هایید فراموش کنید.  ببخشید. هنگامی که بتوانید در لحظه خوشحال باشید، چیزهایی که خواهان آن‌هاید شروع به اتفاق افتادن می‌کنند، از جمله زندگی عاشقانه شما.

نسبت به تمامی عشقی که هم اکنون در زندگی تان وجود دارد سپاس‌گزار باشید

احتمالا شنیده‌اید که سپاسگزار و قدردان بودن چقدر می‌تواند باعث شود نسبت به زندگی و روابطتتان احساس بهتری داشته باشید. بنابراین جای تعجب ندارد که سپاسگزار بودن و تشکر کردن می‌تواند به جذب شریک زندگی ایده آل شما کمک کند. هر زمان یک هدیه عاشقانه دریافت می کنید سپاسگذار باشید . نسبت به هر نشانه کوچکی، که نشان میدهد فرد ایده آلتان به شما نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود شکرگزار باشید. قدردانی یکی از قویترین ارتعاشات احساسی است که می‌توانیم به آن متصل شویم. زمانی که برای تمام آنچه که در زندگی خود داریم قدردانی می‌کنیم، خواسته‌ها و آرزوهای ما می‌توانند بسیار سریع‌تر به سمت ما جریان یابند. هر روز چند دقیقه صرف کردن برای نوشتن یک نامه شکرگزاری، راهی واقعا آسان است برای این که شما در مسیرتان به سمت خواسته‌هایتان باقی بمانید.

نسبت به این که فردی بخواهد ترکتان کند راضی باشید

این یکی از سخت‌ترین بخش‌های قانون جذب عشق است، هنگامی که ما  مجذوب فرد خاص شده باشیم. از طرفی می‌دانید که می‌خواهید با آن شخص باشید، اما حالا به شما می‌گوییم که نسبت نسبت به از دست دادن آن فرد راضی باشید. به نظر عاقلانه نیست، مگر نه؟

اما تنها زمانی که نبودن آن فرد را بپذیرید است که، راه را برای قانون جذب، برای جذب یک فرد خاص به سمت خود باز می‌کنید. تا زمانی که با نداشتن آن فرد خاص در زندگیتان کنار نیایید، بخشی از شما مقاومت کرده و اجازه نمی‌دهد که بتوانید آنچه را که می‌خواهید داشته باشید. این به این معنی است که با توجه به قانون جذب، زمانی که شما نسبت به احتمال از دست دادن یک فرد راضی نباشید، ارتباطی که با او دارید، برایتان دشوار خواهد بود. شما باید نسبت به از دست دادن آن فرد خاص رضایت داشته باشید.

این چیز آسانی نیست. به همین دلیل است که هنگامی که می‌خواهیم با قانون جذب را به کا ببریم اغلب بهتر است بگویم: “من X یا چیزی بهتر از آن را می‌خواهم”،  یا  “من می‌خواهم با دوست پسرم من یا کسی بهتر از او ارتباط داشته باشم”. چون از کجا معلوم که شما نتوانید شخص بهتری را در زندگی خود داشته باشید؟ از کجا که شما بتوانید با کسی باشید که نتواند یک روز هم بدون شما بماند ، چه برسد به این که چند روز یکبار شما را ببیند؟

اما هر تصمیمی که شما بگیرید ، روی کاری تمرکز کنید که شما را خوشحال می‌کند. همواره درباره این که اوضاع با فرد مورد نظرتان چگونه است نگران نباشید. بلکه در مورد خودتان نگران باشید. مراقب خودتان باشید، هوای خودتان را داشته باشید. و بگزارید که آن فرد ببیند چه کسی را از دست می‌دهد. قانون جذب عشقی که شما می‌خواهید را به شما می‌بخشد.

طوری لباس بپوشید که به شما احساس قدرت بدهد

اگر آماده‌اید تا با عشق زندگی خود ملاقات کنید، آن لباسی را بپوشید که باعث اعتماد به نفس شما می‌شود. این می‌تواند پوشیدن یک پیراهن به رنگ خاصی باشد که به شما احساس خوبی می‌دهد و یا استفاده از یک نماد که معنی خاصی برای شما دارد. هنگامی که شما چنان گوشواره‌ها ، کفش ، کمربند و یا روسری را بپوشید، به خود و جهان این پیغام را می‌دهید که آماده، در دسترس و پذیرای ملاقات با شریک زندگی خود هستید. بعد از ان، ذهن خود را آماده و پذیرای دریافت آن عشق کنید. بسیاری از اوقات، فرصت‌های روبرو شدن با یک شخص خوب، پیش می‌ایند، اما برای ما انگونه که فکر می‌کنیم باید باشند، به نظر نمی‌رسند. برای آنچه برایت اتفاق می‌افتد و پیش رویت ظاهر می‌شود حاضر باش و به هر شکلی که خود را نشان داد پذیرای ان باش.

به صورت خلاصه

به وجود امدن یک ارتباط ساده‌تر از آن چیزی است  که فکر می‌کنید. هنگامی که هر گونه احساس تنهایی، دلشکستگی و یا هر گونه باور محدود کننده را کنار بگزارید، ایجاد ارتباط دلخواه چیزی بسیار ساده و سریع خواهد بود.

بطور خلاصه برای جذب عشق

  1. هر روز ۱۰ تا ۲۰ دقیقه وقت صرف شناخت خود کنید.
  2. اعتماد به نفس داشته باشید.
  3. بر جنبه‌های مثبت تمرکز کنید.
  4. همواره نسبت به فرصت‌های پیش رویتان هوشیار باشید.
  5. بدون ترس از ضربه خوردن و صدمه دیدن عشق بورزید.
  6. شاد باشید و تفریح کنید.
  7. مثبت‌نگر باشید.
  8. تفاوت‌ها و تضادها را پذیرا باشید.
  9. نسبت به این که فرد موردنظرتان ترکتان کند راضی باشید.
  10. طوری لباس بپوشید که به شما احساس قدرت بدهد.
  11. نسبت به تمامی عشقی که هم اکنون در زندگی تان وجود دارد سپاس‌گزار باشید.

دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • هانیه مرداد ۲۲, ۱۴۰۰

    ممنون از مطلب خوبتون
    و خیلی عالی بود که آخرش جمع بندی و خلاصه ی مقاله رو نوشتید ?