بنزهای لوکس و جدیدی که زیر یک میلیارد خرید و فروش می‎شوند

بنزهای لوکس و جدیدی که زیر یک میلیارد خرید و فروش می‎شوند

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مرسدس بنز محبوبیت بسیار بالایی نزد ایرانیان دارد و از گذشته‎های دور در کشور ما نماد خودرو‎های لوکس است. به همین دلیل حتی در زمانی که واردات خودروهای خارجی ممنوع اعلام شده است باز هم از راه‎های مختلف تعداد زیادی از ستاره‎های آلمانی وارد بازار ایران می‎شوند و خرید و فروش مرسدس بنز همواره رونق دارد. البته با افزایش شدید قیمت‎ها و میلیاردی شدن بسیاری از مدل‎ها حالا خرید مدل‎های جدید و به روز کمی سخت‎تر شده است. با این حال اگر جستجویی بین آگهی‎های ثبت شده در سایت دیوار داشته باشیم متوجه خواهیم شد که با بودجه زیر یک میلیارد تومان نیز می‎توان صاحب مدل‎های تقریبا جدید مرسدس بنز شد. با ما همراه باشید تا نگاهی به این ستاره‏هایی که هنوز میلیاردی نشده‎اند، بیاندازیم.

مرسدس بنز C300 ۴ ماتیک مدل ۲۰۱۷ (گذر موقت)

به نظر می‌رسد جدیدترین مدلی از مرسدس بنز که با قیمت زیر یک میلیارد تومان می‎توان خرید مربوط به آگهی فروش مرسدس بنز C300 مدل ۲۰۱۷ باشد. البته گذر موقت بودن این خودرو دلیل اصلی قیمت پایین آن محسوب می‎شود. در حال حاضر قیمت مرسدس بنز C300 مدل ۲۰۱۷ در سایت دیوار ۵۲۰ میلیون تومان است. این خودرو یکی از جدیدترین محصولات مرسدس بنز محسوب می‎شود و از لحاظ امکانات و لوکس بودن کابین می‎توان آن را با سری S مرسدس بنز مقایسه کرد که کاملا یک گزینه فوق‎العاده محسوب می‎شود.

البته شما می‎توانید نسخه‎های پلاک ملی این خودرو را در مدل‎های ۲۰۱۵  و ۲۰۱۴  و با مبالغی در حدود ۹۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

مرسدس بنز

مرسدس بنز E200 مدل ۲۰۱۶

مرسدس بنز E200 یکی از خودروهای پرفروش و با سابقه مرسدس بنز در جهان محسوب می‎شود. تعداد E200های ایران نیز بسیار زیاد است که خود نشان‎دهنده علاقه بازار ایران به این خودرو و وضعیت مناسب خرید و فروش مرسدس E200 در ایران است. در بین آگهی‎های سایت دیوار جدیدترین مدلی که از این خودرو با قیمت زیر یک میلیارد تومان قابل مشاهده است مربوط به مدل ۲۰۱۶ می‎شود. قیمت مرسدس بنز E200 2016 در سایت دیوار ۹۵۰ میلیون تومان است. به طور کلی کلاس E شامل ارزان‎ترین و کوچک‎ترین خودروهای مرسدس بنز می‎شود با این حال مدل‎های جدید آن چیزی از کلاس C کمتر ندارند.

مرسدس بنز

مرسدس بنز E250 مدل ۲۰۱۶

باز هم از خانواده پرطرفدار کلاس E و اینبار خودروی خانوادگی و دوست داشتنی مرسدس بنز E250 است که در لیست ما قرار می‎گیرد. آگهی که نظر ما را جلب کرده، مربوط به مدل ۲۰۱۶  این خودرو است که جزو جدیدترین مدل‎های E250 در ایران محسوب می‎شود. قیمت مرسدس بنز E250 مدل ۲۰۱۶ در آگهی مد نظر ما ۹۵۰ میلیون تومان تعیین شده است که این خودرو را در کنار برادرش در بین خودروهای جدید بنز با قیمت زیر یک میلیارد تومان قرار می‎دهد. اگر قصد خرید یک خودروی خانوادگی با امکانات فوق‎العاده را دارید و البته بودجه شما زیر ۱ میلیارد تومان است خرید مرسدس بنز E250 مدل  ۲۰۱۶ از سایت دیوار انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

مرسدس بنز

 

مرسدس بنز GLA 250 مدل ۲۰۱۵

حالا نوبت به کراس اوورهای آلمانی رسیده است که جایی در لیست ما داشته باشند. مرسدس بنز GLA 250 یکی از خودروهای خوش ساخت و خاص ستاره نقره فام آلمانی است که وارد ایران شده است. جدید‎ترین مدلی از این خودرو که در محدوده زیر یک میلیارد تومان قرار گرفته، مدل ۲۰۱۵ GLA 250 است. خانواده GLA  به دلیل طراحی و عملکرد فوق العاده‏ای که دارند در سراسر جهان طرفداران پر و پا قرصی دارند. امکانات این خودرو شامل دنده پشت فرمان، ترمز دستی برقی، سنسور فاصله، اتو هلد، صندلی های چرمی و … است. اگر شما نیز به داشتن یک خودرو کراس اوور با کیفیت آلمانی فکر می‎کنید خرید مرسدس بنز GLA 250 می‎تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. قیمت مرسدس بنز GLA 250 مدل ۲۰۱۵ در سایت دیوار ۸۵۰ میلیون تومان است.

مرسدس بنز لوکس

مرسدس بنز S550 مدل ۲۰۱۶ (گذر موقت)

کلاس S از لوکس‎ترین کلاس‎های مرسدس بنز است و خودرویی مانند مرسدس بنز S550 یکی از خاص‎ترین خودرو‌‎های ایران محسوب می‎شود. مدل ۲۰۱۶ این خودرو به صورت گذر موقت در ایران با قیمتی در حدود ۸۵۸ میلیون تومان در دسترس است.

منبع: ویرلن
۲ نظر

ورود

  • Reza اسفند ۲, ۱۳۹۷

    کلاس E کوچکترین مدل بنزه؟؟؟؟؟ نویسنده محترم ، بنز روی حروف انگلیسی ماشین میسازه کلاس A کوچکترین و کلاس S بزرگترین سدان ها هست و در ضمن کلاس C از E کوچکتره

  • پریسا اسفند ۳, ۱۳۹۷

    کلاس E ارزان ترین و کوچک ترین کلاس بنز ??