مهاجرت تحصیلی به کانادا

مهاجرت تحصیلی به کانادا

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تصمیم گیری برای مهاجرت و آغاز شروع فصل جدیدی از زندگی یکی از افکار افراد می باشد. اما روند درخواست و تصویب مهاجرت سفری طولانی و پیچیده است. آگاهی از طرق و بررسی شرایط کشورهای مقصد یکی از اولین قدم ها در این باب محسوب می گردد.

در دفاتر حقوقی معتبر ماموریت بر تحقق رویای مهاجرت است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این امر را برای افراد ساده کرده است. با تجربه ای بی نظیر سعی خود را بر نیازهای قانونی ممکن در باب زندگی روزمره فراهم ساخته ایم. اصل و بنیان موسسه ما بر پایه بیان حقایق مهاجرت است. با نیازهای ظاهرا بی پایان و شمار زیادی از موانع روش در کنار شما هستیم.

مهاجرت به کانادا

در طی سه سال گذشته کشور کانادا بهترین کشور مهاجرتی شناخته شده است.

معیار برای این سخن چندین پارامتر است: راههای موجود جهت مهاجرت که از بهترین راه ها گرفته مثل مهاجرت کاری و مهاجرت تحصیلی گرفته تا خود اشتغالی و کار افرینی و سرمایه گذاری. در حقیقت بیشترین تنوع ویزای برای ورود را این کشور داراست.چه فردی و چه به صورت خانوادگی.

یکی دیگر از نکات بسیار مثبت این کشور این است که در برخی از مدلهای مهاجرتی از ابتدا اقامت دائم را به فرد متقاضی اهدا میکند و همچنین معمولا خانواده ی آن فرد نیز از این اقامت برخوردار میشوند.

کشور کانادا در پلن مهاجرتی خود قصد دارد تا سال ۲۰۲۰ یک میلیون مهاجر دیگر نیز جذب کند و این تا حد ممکن شانس اخذ روادید را برای این کشور افزایش میدهد.و ذکر این نکته لازم است که مخصوصا ایرانیان در این چن سال اخیر شانس بالایی جهت مهاجرت به کانادا داشته اند و توانسته اند از این فرصت بیشترین بهره رو ببرند.

دلایل انتخاب کانادا جهت مهاجرت به این شرح است: زبان رسمی این کشور انگلیسی میباشد. مهاجر پذیر میباشد. یعنی این کشور اقامت دائم و پس از آن تابعیت اعطا میکند.

و همچنین نرخ بیکاری در این کشور پایین میباشد و دارای اقتصاد قوی و با رفاه اجتماعی بالا.

۳۸ درصد این کشور مهاجر میباشد.و از این روست که مهاجرین در این کشور احساس غریبگی نمیکنند.

یکی از بهترین و عملا میتوان گفت از پرتقاضا ترین راههای مهاجرت به کانادا ویزای تحصیلی کاناداست که در زیر نیز به آن میپردازیم.

مهاجرت تحصیلی به کانادا

مهاجرت تحصیلی به کانادا

مهاجرت از طریق تحصیل از جمله راه های اخذ اقامت و تابعیت می شود. در دنیای امروزه کشورهای قاره آمریکا شمالی، جنوبی و اقیانوسیه مورد استقبال درصد قابل توجهی قرار گرفته است. در این میان کشور کانادا با شرایط حاکم بر صدور روادید از جذابیت بیشتری در خصوص مهاجرت برخوردار می باشد. مهاجرت تحصیلی به کانادا از جمله طرق پرطرفداری است که سالانه بیش از ۹۰.۰۰۰ دانشجو برای ادامه تحصیلات در کانادا اقدام می نمایند. سیستم برتر آموزشی و مقرون به صرفه ترین کشور انگلیسی زبان، کانادا را به مکانی ایده آل برای دانشجویان خارجی تبدیل کرده است. میزان هزینه های تحصیل و زندگی در کانادا نسبت به کشورهی ایالات متحده آمریکا و انگلستان پائین تر است. که همین مورد توانسته در اتخاب کانادا برای تحصیل قابل توجه باشد. بهرگیری از خدمات بهداشت درمانی و سایر خدمات شهروندی از نطیر معافیت مالیات از پهن های مثبتی محسوب می گردد که کشور کانادا نیز از این قانون مستثنی نمی باشد.

در کانادا برترین دانشگاه های جهان و موسسات آموزش عالی در دوره های تخصصی مدرن و فناوری آموزش قرار دارد. مهاجرت تحصیلی به کانادا در خصوص ادامه تحصیلات دانشگاهی یا فراگیری دوره های ورود به بازار کار و فراگیری مهارت از جمله موارد قابل ذکر در همین باب است. برخورداری از سیستم مدارس شبانه روزی یا Boarding School برای شهروندان خارجی از دیگر مزیت های سیستم آموزشی کانادا است. مهاجرت برای سنین زیر ۱۸ سال یکی از موارد قابل ذکر کشور کانادا است. برخورداری از برترین سیستم آموزشی دنیا هم تراز آمریکا از مزیت مهاجرت تحصیلی به کانادا است.

کانادا یک کشور دو زبانه است و یک رهبر جهانی در آموزش زبان است. دانشگاه های کانادا زبان فرانسه و انگلیسی را به عنوان زبان اول و دوم تدریس می کنند و این بخشی جدایی ناپذیر از آموزش کانادا می باشد.

مهاجرت تحصیلی به کانادا برای زیر ۱۸ ساله ها و اخذ ویزای بلند مدت توریستی برای والدین از دیگر خصوصیات مثبت کانادا می باشد که نباید از آن چشم پوشی کرد.

بازار کار فوق العاده در دومین کشور پهناور جهان توانسته است باعث امنیت خاطر درصد بالای متقاضیان در خصوص آینده ای روشن و تضمینی گردد.

تحصیل در مجارستان

مهاجرت تحصیلی به کانادا

ادامه تحصیل در مجارستان از جمله موارد قابل ذکر در خصوص مهاجرت به اروپا است. تحصیل در کشوری با شب های زنده و شرایط دانشجویی از مزیت های مجارستان محسوب می گردد. تحصیل در مجارستان و جمهوری چک از گزینه های طلایی در خصوص تحصیل به زبان انگلیسی در اتحادیه اروپا است.

دوره های فراگیری آموزش زبان از دیگر مزیت های تحصیل در مجارستان محسوب می گردد. افرادی که تمایل به تحصیل پزشکی و دندان پزشکی در اتحادیه اروپا را دارند می توانند با حداقل سن ۱۸ سال و مدارک تحصیلی ۱۲ ساله قدم در این راه گذارند.

ناگفته نماند که تحصیل در مجارستان می تواند مناسب درصد بالایی متقاضیان در خصوص ورود سریع به اروپا گردد. فراگیری زبان آلمانی در مجارستان در سال های متوالی از با استقابل قابل توجهی از ایرانیان قرار گرفته است. اخذ پذیرش زبان آلمانی در مجارستان راهی ورود برای متقاضیان تحصیل به رایگان در اتریش و آلمان است. و در انتها می بایست به هم مرزی مجارستان با اتریش و آلمان اشاره کرد.

ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مفتخر به ارائه طرق قانونی می باشیم. اقامت از طریق ویزای تحصیلی، کاری و سرمایه گذاری از موارد قابل پوشش موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت است. پیشاپیش از بذل توجه متقاضیان سپاس گذاریم و امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در باب  مهاجرت به کانادا و مهاجرت تحصیلی به کانادا، تحصیل در مجارستان در اختیار شما قرار دهیم.

دیجیاتو
۵ نظر

ورود

  • Deniz اسفند ۱۲, ۱۳۹۷

    حداقل نمره قبولی در آزمون زبان برای پذیرش دانشگاههای کانادا چند امتیاز است؟

  • قراری اسفند ۱۲, ۱۳۹۷

    ممنون از سایت پربارتون

  • hasan آبان ۹, ۱۳۹۸

    سلام آقای زمانی وقت بخیر.
    من می خوام برای ارشد دانشگاه بیرمنگام انگلستان اپلای کنم. برای دریافت ویزا مشکل بزرگی که دارم تمکن مالی هست. پسرعموی مادرم ساکن بیرمنگام هستن. در صورتی که ایشون گواهی پشتیبانی مالی بدن ویزای من پذیرفته میشه؟ برای دکترا هم قصد دارم به کانادا مهاجرت کنم. از طریق انگلستان میشه راحت به کانادا رفت یا دوباره برای اپلای باید به ایران برگردم؟