بهترین و محبوب ترین سریال های تلویزیونی سال ۲۰۱۹ تاکنون به انتخاب «راتن تومیتوز»

بهترین و محبوب ترین سریال های تلویزیونی سال ۲۰۱۹ تاکنون به انتخاب «راتن تومیتوز»

کاملاً واضح است که اکنون در عصر طلایی تلویزیون به سر می بریم. در عصری زندگی می کنیم که بزرگ ترین نام ها و بهترین استعدادهای عرصه سرگرمی به دنیای تلویزیون هجوم می برند تا داستان هایی پیچیده، تکان دهنده و سرگرم کننده را در فرمت طولانی به تصویر بکشند. و در شرایطی که سرویس های استریمینگ در جستجوی سریال بزرگ جدید می گردند، بیش از هر زمان دیگری در عرصه تلویزیون شاهد تولید محتوا هستیم. در شرایطی که سریال های بسیار بیشماری برای تماشا وجود دارد، مخاطبان دوست ندارند که سریال های خوب را از دست بدهند. سایت سینمایی راتن تومیتوز (Rotten Tomatoes) فهرستی از بهترین سریال های سال ۲۰۱۹ تاکنون را بر اساس نظر مخاطبان که بیشترین نمرات را دریافت کرده اند ارائه کرده است. در میان این سریال ها، علاوه بر سریال های بزرگ و محبوب، سریال هایی نیز وجود دارند که شاید کمتر شناخته شده و ندیده باشید. در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با بهترین سریال های تلویزیونی سال ۲۰۱۹ تاکنون از نگاه سایت روتن تومیتوز آشنا کنیم.

۱۰- معاون: فصل هفتم

نمره راتن تومیتوز: ۹۶ درصد

بهترین سریال های 2019

اگر چه فصل پایانی و جنجال برانگیز «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) در این فهرست جایی ندارد اما ظاهراً یکی از سریال های محبوب شبکه HBO فصل پایانی خارق العاده و بسیار راضی کننده ای داشته است. سریال «معاون» (Veep) یک هجویه سیاسی برنده جوایز متعددی تلویزیونی است که در آن جولیا لوییس دریفوس نقش سلینا می یر را بازی می کند که دوران فعالیت او به عنوان معاون رییس جمهور و پس از آن مورد بررسی قرار می گیرد. در فصل آخر شاهد بازگشت سلینا در مسیر رقابت های انتخاباتی، درگیری مداوم او با دیوانگی سیاسی و تیم وفادار اما ناکارآمد او بودیم. فصل پایانی این سریال به خاطر بی نقص و جذاب بودن در کل مسیر و همچنین پایان راضی کننده ای که داشت مورد ستایش مخاطبان قرار گرفت.

۹- ژست: فصل دوم

نمره راتن تومیتوز:  ۹۶ درصد

بهترین سریال های 2019

سریال «ژست» (Pose) سریال دیگری از رایان مورفی است که این روزها به عنوان پادشاه عرصه تلویزیون شناخته می شود. داستان این سریال در اواخر دهه ۱۹۸۰ رخ داده و بر روی بخش های مختلفی از جامعه شهر نیویورک با پیشینه های متفاوت متمرکز است که در دنیای کمتر شناخته شده اما بسیار جذاب رقص باله به یکدیگر می پیوندند. این سریال پس از موفقیت فصل اول، در فصل دوم نیز مورد ستایش قرار گرفته و بسیاری از منتقدان آن را به خاطر تعادل هوشمندانه بین جنبه های تاریک و روشن داستان جذاب دانسته اند. در این سریال، زرق و برق و هیجان دنیا در مقابل واقعیت زندگی شخصیت های داستان قرار گرفته است.

۸- رامی: فصل اول

نمره راتن تومیتوز:  ۹۷ درصد

بهترین سریال های 2019

در همان فصل اول، سریال «رامی» (Ramy) به یکی از ستایش شده ترین سریال های تلویزیونی سال تبدیل شد. اگر چه کمتر مخاطبی این سریال را دیده و نسبت به دیگر سریال های این فهرست ناشناخته تر است اما با تبلیغات شفاهی مثبت، سریال «رامی» که محصول شبکه Hulu است در حال پیدا کردن مخاطبان بیشتری است. در فصل اول شخصیت رامی با بازی کمدین رامی یوسف را داریم که مردی مسلمان است که در آمریکا زندگی می کند و می خواهد راه خود را در زندگی پیدا کند. این سریال چالش ها و سختی های یک مسلمان مدرن را به شیوه ای کمیک اما بسیار واضح به تصویر می کشد. سریال «رامی» به خاطر رویکرد بسیار دقیق خود به موضوع مورد ستایش قرار گرفته و بسیاری از بامزه بودن بیش از تصور آن حیرت زده شده اند.

۷- اکنون مستند!: فصل سوم

نمره راتن تومیتوز: ۱۰۰ درصد

بهترین سریال های 2019

سریال «اکنون مستند» (Documentary Now!) یک کمدی منحصربفرد و خنده دار از فرد آرمیزن، بیل هیدر و سث می یرز است. این سریال شبه مستند روایتی کمدی از مستندهای مشهور و موضوعات فراتر از زندگی انسانی آن ها ارائه می دهد. هر اپیزود موضوع جدیدی را دنبال کرده و اغلب ستارگان بزرگ در آن شرکت می کنند. در فصل سوم این سریال شاهد حضور ستارگانی مانند مایکل کیتون، اوون ویلسون و کیت بلانشت بودیم که بر روی داستان هایی در مورد هنر بازیگری و فرقه های مذهبی تمرکز داشتند.

بیشتر بخوانید: ۱۰ سریال جدیدی که می توانند جایگزین محبوب شما برای «بازی تاج و تخت» باشند

۶- توکا و برتی: فصل اول

نمره راتن تومیتوز : ۱۰۰ درصد

بهترین سریال های 2019

سریال «توکا و برتی» (Tuca & Bertie) یکی دیگر از سریال هایی است که در همان فصل اول خود با استقبال و ستایش بین المللی مواجه شد. این سریال نیز توسط تیم سازنده سریال موفق و جذاب «بوجک هورسمن» (Bojack Horseman) ساخته شده و همانند آن یک کمدی انیمیشن در مورد حیواناتی انسان نما است که زندگی بسیار معمولی در دنیایی شبیه دنیای انسان ها دارند. در این سریال تیفانی هدیش در نقش شخصیت توکا بازی می کند که یک توکان شیفته خوشگذرانی است و آلی وانک نیز نقش برتی که یک پرنده آواز خوان مضطرب است را بر عهده دارد. همراهی این دو لحظات بامزه و بسیار پرمعنایی را در سریال رقم می زند.

۵- بَری: فصل دوم

نمره راتن تومیتوز: ۱۰۰ درصد

بهترین سریال های 2019

وقتی که اعلام شد بیل هایدر کمدین در سریالی در مورد یک قاتل که به گروهی بازیگر می پیوندد بازی خواهد کرد، بسیاری انتظار یک کمدی بی مزه و پر از لودگی را می کشیدند. اگر چه سریال «بری» (Barry) لحظات خنده دار بسیاری دارد اما بسیاری از تماشاگران از مکان های تاریکی که این سریال به آن ها سرک می کشید حیرت زده شدند. در فصل دوم سریال شاهد تلاش های شخصیت بری برای کنار آمدن با زندگی جدید، روابط تازه و موقعیت های خطرناکی که او همیشه خود را در آن ها می بیند هستیم. این سریال تعادلی بی نقص بین ژانرها و بن مایه های مختلف ایجاد می کند.

۴- نامزد دیوانه سابق: فصل چهارم

نمره راتن تومیتوز: ۱۰۰ درصد

بهترین سریال های 2019

سریال «نامزد دیوانه سابق» (Crazy Ex-Girlfriend) یکی از تحسین شده ترین سریال های تلویزیونی از زمان انتشار فصل اول در سال ۲۰۱۵ بوده است. با توجه به عنوان سریال بسیاری انتظار یک سریال کلیشه ای را داشتند اما در واقع با یک درام-کمدی- موزیکال خلاقانه روبرو هستید که مشابه آن را در تلویزیون ندیده اید. این سریال داستان زنی به نام ربکا را روایت می کند، یک کارمند موفق که کارش را ترک کرده تا نقش معشوقه افراد دارای قدرت و ثروت را بازی کند. فصل چهارم و پایانی سریال همچنان به بررسی بیماری روانی ربکا می پردازد که همزمان بسیار جالب و البته تکان دهنده است.

۳- بوگندو: فصل دوم

نمره راتن تومیتوز: ۱۰۰ درصد

بهترین سریال های 2019

فیبی والر بریج خیلی زود به یکی از جذاب ترین افراد فعال در عرصه ساخت سریال های تلویزیونی تبدیل شده است. او خالق سریال بسیار محبوب و تحسین شده «کشتن ایو» (Killing Eve) است که اخیراً فصل دوم آن منتشر شد. او همزمان سریالی دیگر به نام «بوگندو» (Fleabag) ساخته و خود نیز در آن بازی می کند. این سریال کمدی در مورد زنی است که در لندن زندگی کرده و با تراژدی و روابط عاشقانه مختلف دست و پنجه نرم می کند. فصل دوم نیز مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و همه کاریزما و شوخ طبعی والر بریج را دلیل اصلی موفقیت سریال عنوان کردند.

۲-چیزهای بهتر: فصل سوم

نمره راتن تومیتوز: ۱۰۰ درصد

بهترین سریال های 2019

پاملا آلدون به خاطر همکاری های متعددش با لوییس سی کی شناخته می شود و این بار این دو بار دیگر در ساخت سریال «چیزهای بهتر» (Better Things) که یک کمدی-درام از شبکه فاکس است در کنار یکدیگر قرار گرفتند. علیرغم جنجال های شرم آور زندگی حرفه ای اخیر سی کی، آلدون باعث شده که «چیزهای بهتر» همچنان یکی از جذاب ترین و تحسین شده ترین سریال های سال های اخیر باشد. او در این سریال نقش یک بازیگر بازنشسته را بازی می کند که تلاش دارد سه فرزندش را بزرگ کند. بن مایه غمناک اما جذاب سریال در فصل سوم نیز ادامه داشته و در آن نگاهی به شدت صادقانه به زندگی یک مادر تنها انداخته شده است.

۱- بروکلین ناین ناین: فصل ششم

نمره راتن تومیتوز: ۱۰۰ درصد

بهترین سریال های 2019

باورکردنی نیست که تا همین اواخر، طرفداران سریال «بروکلین ناین ناین» (Brooklyn Nine-Nine) فکر می کردند دیگر اپیزودی از این سریال نخواهند دید. این سریال توسط شبکه فاکس و پس از فصل پنجم لغو شد اما شبکه NBC  ادامه آن را بر عهده گرفت. فصل ششم سریال رویارویی ناین ناین با یک کمیسر پلیس فاسد جدید را روایت می کند. این فصل بازگشتی موفقیت آمیز برای یکی از دوست داشتنی ترین سریال های تلویزیون بود که سال بعد نیز با فصل هفتم بازخواهد گشت.

بهترین سریال های 2019 به انتخاب راتن تومیتوز

در پایان باید گفت که مینی سریال «چرنوبیل» (Chernobyl) که یکی از بهترین سریال های سال و حتی تاریخ تلویزیون است به دلیل مینی سریال بودن و داشتن تنها ۵ اپیزود در این فهرست قرار نگرفته است اما تماشای آن را به شما توصیه می کنیم زیرا مانند اکثر سریال های این فهرست نمره ۱۰۰ درصد را از سایت راتن تومیتوز دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: واقعیاتی جالب و خواندنی در مورد مینی سریال «چرنوبیل» و ماجرای واقعی آن [قسمت سوم]

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود