با معروف ترین خیابان ها در ترکیه آشنا شوید

با معروف ترین خیابان ها در ترکیه آشنا شوید

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

همانطور که می دانید استانبول یکی از زیبا ترین شهرهای دنیا می بتشد و جز مقاصد مهم گردشگری می باشد که گردشگران بسیاری هرساله راهی این شهر می شوند. شهر اسانبول در خود چندین خیابان، محله، میدان جای داده است که حتما در سفر خود باید آن ها را ببینید.

میدان سلطان احمد

این میدان به میدان اسب دوانی نیز شهرت دارد که از نقاط مهم گردشگری به حساب می آید و محلی تاریخی است که مسجد آبی و ایا صوفیه را در خود جای داده است و میزبان چند موزه جذاب مانند موزه توپاکی استانبول در خود می باشد. این شهر بهحدی زیباست که جاذبه های آن تمامی ندارد و در مجموع ا شگفت انگیز ترین ناط برای مسافران تور استانبول می باشد.

معروف ترین خیابان ها در ترکیه

خیابان استقلال

در بسیاری از عکس های موجود از استانبول یک تراموای قرمز به چشمتان می خورد که در یک خیابان شلوغ در حال حرکت است، این خیابان همان خیابان استقلال است. یکی از معروف ترن نقاط شهر است که تعداد زیادی فروشگاه، کافه، رستوران را در خود جای داده است و فضای رنگارنگش میزبان هنرمندان بسیاری است که به صورت خیابانی مشغول اجرا هستند.

میدان تکسیم

از دیگر نمادهای استانبول می توان به این میدان اشاره کرد. نقطه ای بسیار پر اهمیت در دل شهر است که بسیاری از فروشگاه ها و مراکز خرید را در خود جای داده و بسیار مهم است و البته از نظر زیبایی نیز، از نقاط ارزشمند استانبول محسوب می شود که مورداسقبال بسیاری از گردشگران تور ترکیه قرار گرفته است.

خیابان بغدا

یکی از لوکس ترین بخش های شهر که در قسمت آسیایی استانبول واقع شده است. جالب است بدانید در این خیابان جذاب ۱۴ کیلومتری تعداد بسیاری فروشگاه، کافه و رستوران بسیار لوکس قرار دارند که از جذابیت های آن محسوب می شود، اما اگر می خواهید نمای جذاب این خیابان را ببینید در زمان شب که چراغ ها روشن می شود به سراغش بروید.

معروف ترین خیابان ها در ترکیه

میدان بشیکتاش

این میدان ممکن است به واسطه وجود بناهای باشکوه از سایر میادین شهر چیزهای بسیاری کم داشته باشد اما شبیه به یک پارک ساه ی زیبا در دل این شهر شلوغ است که دور تا دور آن چندین رستوران و کافه دنج وجود دارد و این میدان را به مکانی برای قرارهای عاشقانه بدل کرده است.

معروف ترین خیابان ها در ترکیه

خیابان دیوان

این خیابان از  ایا صوفیه شروع شده و در آخر به میدان بیازیت ختم می شود. فاصله ی این ۲ مکان بسیار زیبا این خیابان و چندین و چند سازه ی بسیار مهم را در خود جای داده است که مسیر آن را با شکوه تر و نما را چشم گیر تر می کند. مسیری بسیار زیبا  که مسافران تور آنتالیا به هر طرف آن نگاه کنند یک سازه باشکوه با یک میدان تاریخی را پیدا می کنند.

بدون نظر

ورود