ست لباس مردانه در پاییز ۹۸ ؛ با استایل‌های جذاب برای آقایان آشنا شوید

ست لباس مردانه در پاییز ۹۸ ؛ با استایل‌های جذاب برای آقایان آشنا شوید

تابستان نفس‌های آخر خود را می‌کشد و فاصله‌مان تا فصل هزار رنگ پاییز زیاد نیست. در سومین فصل از سال هوا تقریبا سرد می‌شود و لازم است لباس‌های تابستانی خود را کنار گذاشته و سراغ تیپ‌های چند لایه‌ی پاییزی برویم.

اگر همیشه در انتخاب لباس مناسب که هم شیک باشد و هم گرم مشکل دارید، شاید این راهنمای خرید بتواند به شما کمک کند. روزیاتو در ادامه این مطلب ست لباس مردانه برای موقعیت‌های مختلف در فصل پاییز را برایتان معرفی کرده است. همه این گزینه‌ها بر اساس مد سال ۲۰۱۹ انتخاب و معرفی شده‌اند. همراهمان باشید.

ست لباس مردانه در پاییز ۹۸: مناسب محل کار 

ست لباس مردانه در پاییز 98

به لطف فناوری‌های خلاقانه‌ای که در تولید پارچه‌ها استفاده می‌شود، دیگر پوشیدن لباس‌های شیک و رسمی در طول یک روز کاری چندان هم کار سختی نیست. بسیاری از مردها کت و شلوار یا پیراهن و شلوارهای رسمی را برای محل کار دست‌وپاگیر می‌دانند و ترجیح می‌دهند لباس‌های اسپرت و غیررسمی بپوشند. اما در سال‌های اخیر بسیاری از برندهای مشهور پارچه‌های کِشی با قابلیت جذب رطوبت تولید و عرضه کرده‌اند. از این پارچه‌ها در طراحی لباس‌های رسمی به وفور استفاده می‌شود.

 

شلوار جین برای محل کار گزینه چندان مناسبی نیست اما شلوارهای باریک و راسته از جنس پارچه‌های تکنیکال مدل‌های مناسبی بشمار می‌روند.

در مورد کفش هم بهتر است در محل کار از کتانی‌های چرمی ساده و بدون هیچ تزئینی استفاده کنید. این کفش‌ها علاوه بر زیبایی بسیار راحت هستند و می‌توان هر روز برای ساعات طولانی آنها را پوشید.

ست لباس مردانه در پاییز 98

کوله‌پشتی‌های مردانه جدید یا کوله‌های لپ‌تاپ گزینه‌های بسیار شیک و راحتی برای محل کار هستند. مزیت این کیف‌ها این است که جای بسیاری دارند و همه وسایل خود را می‌توانید درونشان جای دهید.

ست لباس مردانه در پاییز ۹۸: مناسب باشگاه

وقتی فصل پاییز فرا می‌رسد بهتر است از شوئیشرت‌های ورزشی آستین بلند برای دویدن‌های بیرون از خانه استفاده کنید. همچنین بهتر است زیرِ شورت ورزشی خود هم لگینگ جذب بپوشید که پاهایتان از سرما محافظت شود. لگ‌های مردانه، کشی و لطیف هستند و در نتیجه استفاده بسیار آسانی دارند.

ست لباس مردانه در پاییز 98

برای کفش هم توصیه می‌کنیم سراغ مدل‌هایی بروید که تکنولوژی لازم برای ورزش در باشگاه را دارا باشد. باید بدانید که کفش‌های ورزشی در انواع متنوعی عرضه می‌شوند و باید گزینه‌ای را انتخاب و خریداری کنید که مناسب هدف شماست.

ست لباس مردانه در پاییز ۹۸: مناسب تعطیلات آخر هفته

اگر قرار است آخر هفته را در خانه سپری کنید، هر لباس راحتی که دارید را می‌توانید بپوشید. اما اگر قصد دارید با دوستان خود سفر کوتاهی به بیرون شهر داشته باشید یا در کنار هم بازی‌های مفرح انجام دهید، لازم است لباس شیک اما راحت داشته باشید. همچنین باید توجه داشته باشید که فصل پاییز فصل بارندگی است و از آنجا که نمی‌توانید آب‌وهو را به درستی پیش‌بینی کنید، لازم است لباس ضدآب انتخاب کنید.

ست لباس مردانه در پاییز 98

کفش و سوئیشرت خود را حتما ضدآب انتخاب کنید. هودی‌های پاییزی (شوئیشرت‌های کلاه‌دار) از جمله لباس‌هایی هستند که هرگز رنگ و بوی کهنگی به خود نمی‌گیرند و همیشه یک گزینه راحت، شیک و جذاب به نظر می‌رسند.

ست لباس مردانه در پاییز 98

به جای پوشیدن شلوار جین ضخیم و ناراحت، سراغ شلوارهای راحت اما خوش‌دوخت بروید.

ست لباس مردانه در پاییز ۹۸: مناسب مهمانی‌های شب

ست لباس مردانه در پاییز 98

آیا قرار است در یک مراسم شام رسمی، مراسم عروسی یا رویداد شغلی حاضر شوید و نمی‌دانید چه تیپی مناسب چنین موقعیتی است؟ از فرمولی که برایتان توضیح خواهیم داد استفاده کنید.

تی‌شرت و شلوار جین معمولی خود را بپوشید اما با لباس‌های دیگری به آنها نمای جدید ببخشید. به طور مثال، یک کاپشن پاییزه چرمی و کفش ورنی ساق‌بلند می‌تواند تیپ معمولی و اسپرت شما را به یک استایل شیک و مردانه تبدیل کند.

ست لباس مردانه در پاییز 98

حتما توجه داشته باشید که شلوار جین شما نباید گشاد باشد و ترجیحا هم از رنگ‌های تیره برای شلوار استفاده کنید.

منبع: menshealth
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • مجید شهریور ۲۸, ۱۳۹۸

    تیپ میخوایین بزنین؟ کلا یه دست نهایتا دو دست لباسای مقاوم خارجی بخرین تا ده سال کار میکنن. نه از ریخت و قیافه میوفتن نه از مد