بارش برف پاییزی و بنزین ۳۰۰۰ تومانی و ترافیک شدید تهران

بارش برف پاییزی و بنزین ۳۰۰۰ تومانی و ترافیک شدید تهران

بارش برف در تهران موجب ایجاد ترافیک‌ در نقاط مختلف شهر و خصوصا قسمت‌های شمالی شهر شده و خودروها در خیابان‌ها گرفتار شده‌اند.

اصغر عطایی، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در پاسخ به سئوالی در خصوص کم‌کاری شهرداری تهران گفته است که “سطح خیابان‌ها را پاک می‌کنیم، دوباره سفید می‌شود، برف نشسته و نمی‌توان آن را در هوا با تیر زد” وی همچنین گفت که به علت ترافیک “کامیون‌ها نمی‌توانستند بروند”.

محمدرضا مهماندار، رئیس پلیس راهور تهران نیز گفته است که “دربسیاری از مسیرها به دلیل عدم برف روبی و پاشیدن نمک، امکان حرکت برای خودروها وجود ندارد” و “حتی در برخی از معابر،رانندگان خودروهای خود را به همان صورت که در وسط راه هستند،رها کرده‌اند”.

همچنین مدارس مناطق یک تا ۵ تهران در نوبت عصر نیز تعطیل شده است.

بارش برف پاییزی و بنزین 3000 تومانی

شهرداری تهران، پلیس راهور و راهداری از جمله دستگا‌هایی هستند که همواره در تغییر شرایط آب و هوایی حضورشان مهم‌تر و فعالیتشان جدی‌تر می‌شود.

در داخل شهر‌ها شهرداری مسئول جلوگیری از انسداد معابر به خاطر بارش برف و پلیس هم مسئول کنترل و توازن بار ترافیکی معابر به خاطر تردد آسان است.

بارش برف پاییزی و بنزین 3000 تومانی

دوسال پیش هم شهرداری تهران در مقابله با بارش برف پایتخت غافلگیر شد و حالا دوباره از همان سوراخ گزیده شده است.

در حالی که یکی از اصلی‌ترین وظایف شهرداری در زمان بارش برف، برف تکانی سریع درختان است تا موجبات شکسته شدن شاخه‌های آن برطرف شود، اما این کار صورت نگرفته و درختان تهران در حال شکسته شدن زیر بارش برف هستند.

همچنین فرودگاه مهرآباد در اطلاعیه جدیدی اعلام کرد علی‌رغم بارش شدید برف در این فرودگاه، دید خلبانان برای نشست و برخاست هواپیما مناسب است.

بر اساس آنچه این فرودگاه اعلام کرده، با توجه به شرایط جوی حاکم بر بعضی مناطق کشور، تغییر ساعات برخی پروازها امکان دارد.

این فرودگاه از مسافران خواست تا قبل از عزیمت به مهرآباد، با اطلاعات پرواز (شماره تلفن ۱۹۹ یا تلفن مستقیم ۴۴۶۶۵۵۱۹ یا ۴۴۶۶۵۵۲۴) تماس بگیرند.

بارش برف پاییزی و بنزین 3000 تومانی

دولت شامگاه پنجشنبه به طور ناگهانی افزایش قیمت بنزین را اعلام داد. بر این اساس از روز جمعه ۲۴ آبان قیمت هر لیتر بنزین معمولی سهمیه‌ای به ۱۵۰۰ و آزاد به ۳ هزار تومان افزایش یافت. همچنین قیمت بنزین سوپر هر لیتر ۳۵۰۰ تومان تعیین شده است.

اعلام این خبر با واکنش گسترده بسیاری از شهروندان در شهرهای مختلف ایران همراه بود.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود