بهترین مکان های گردشگری در نوروز ۹۹

بهترین مکان های گردشگری در نوروز ۹۹

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

یکی از بهترین روش ها برای گذراندن تعطیلات و کسب انرژی مضاعف برای سال جدید، سفر کردن است. بسیاری از خانواده ها از حالا به فکر پیدا کردن یک مقصد مناسب برای سفرهای نوروزی خود هستند. هر کسی سبک و سلیقه ای در سفر دارد و به همین دلیل، شهر و کشورهای مختلف هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. اگر قصد دارید در نوروز یک مسافرت خارجی را امتحان کنید، با ادامه این مقاله همراه باشید. ما بهترین مکان های گردشگری آسیا را به شما معرفی خواهیم خواهیم کرد.

تایلند، یک بهشت استوایی

بهترین مکان های گردشگری در نوروز 99

برای بسیاری از افراد، سفر مساوی است با ساحل و دریا! آفتاب گرفتن روی ماسه های نرم و شنا کردن در آب های زلال را می توان بهترین راه برای کسب آرامش دانست. به این منظور، سفر به تایلند بهترین گزینه خواهد بود. این کشور سواحل زیبا و جنگل های انبوه استوایی را در کنار هم دارد و می تواند هر سلیقه ای را راضی نگه دارد. علاوه بر این، آب و هوای تایلند گرم است و در نوروز و ابتدای بهار نیز مشکلی از بابت استفاده از تفریحات آبی نخواهید داشت.

بهترین راه برای سفر به این کشور زیبا، استفاده از خدمات آژانس های مسافرتی است. موسسات مختلف، از همین حالا پکیج های نوروزی خود را معرفی کرده اند و می توانید با مراجعه به وب سایت آژانس مورد نظر از قیمت ها و جزئیات آن ها آگاه شوید. در این پکیج ها، نوع پرواز و هتل را انتخاب خواهید کرد. ایرلاین های ایرانی و خارجی پروازهایی به مقصد تایلند برگزار می کنند که می توانید از میان آن ها هر کدام را که می خواهید انتخاب کنید.

تنوع هتل ها نیز در این کشور بسیار بالا است و به همین دلیل گزینه های متعددی را در پیش رو خواهید داشت. این انتخاب به بودجه و سلیقه تان بستگی دارد. بعضی از افراد ترجیح می دهند هزینه کمتری را بابت محل اقامت پرداخت کنند و بیشتر به گشت و گذار بروند. در این حالت، بهتر است هتل های سه ستاره ای مثل Golden Beach را انتخاب کنید. اگر لوکس بودن محل اقامت برای تان مهم است و می خواهید همه جور امکانات رفاهی در اختیارتان باشد، یک هتل پنج ستاره مثل Royal Cliff را انتخاب کنید.

سفر به جزیره فی فی در تور تایلند نوروز ۹۹ می توان بسیار جذاب باشد. این کشور مکان های دیدنی بسیاری دارد اما جزیره فی فی در پوکت یکی از بهترین ها است. فی فی در واقع از قرار گیری ۶ جزیره در کنار هم ایجاد شده است و به سواحل شنی سفید، صخره های سنگ آهکی و غارهای متعدد معروف است. قدمت جزیره از نظر زمین شناسی به دوران پیش از تاریخ می رسد و به دو قسمت مسکونی و خالی از سکنه تقسیم می شود. در این جزیره هتل ها و رستوران ها و کافه و بارهای متنوعی را می توانید ببینید و امکانات خوبی برای ورزش های آبی فراهم است.

دبی، نگین خاور میانه

بهترین مکان های گردشگری در نوروز 99

دبی نیازی به معرفی ندارد. وقتی صحبت از یک سفر خارجی باشد، یکی از اولین گزینه هایی که به ذهن همه می رسد دبی است. شهری که به سرعت از یک شیخ نشین بیابانی به یکی از لوکس ترین مقاصد گردشگری جهان تبدیل شد و روز به روز به عجایب آن اضافه می شود. بلندترین آسمان خراش ها، مهیج ترین پارک ها، تجملاتی ترین هتل ها و … هر چیز که فکرش را بکنید در این نگین فیروزه ای کویر پیدا می شود. اگر به خرید کردن علاقه داشته باشید، بهترین مراکز خرید با شعبه هایی از مهمترین برندهای جهان در اختیارتان است. اگر می خواهید بر ورزش های آبی بپردازید، ساحل زیبای خلیج فارس پذیرای شما است و اگر می خواهید هیجان را تجربه کنید، سافاری روی رمل های کویر در انتظارتان است. بازدید از برج خلیفه و آبنمای دبی در تور دبی نوروز ۹۹ را نیز نباید فراموش کرد.

توجه داشته باشید که با نوسانات نرخ ارز و افزایش قیمت درهم امارات، سفر به دبی یک سفر گران محسوب می شود و باید بودجه کافی را برای آن در نظر گرفته باشید. بهترین راه برای داشتن یک سفر آرام و کاهش هزینه ها، استفاده از خدمات موسسات گردشگری است. در پکیج های هر آژانس می توانید پرواز و هتل خود را انتخاب کنید. ایرلاین های متعددی به مقصد دبی پرواز برگزار می کنند و دامنه تنوع هتل ها نیز بسیار بالا است. برای کسانی که به اقامت گاه های شیک علاقه دارند هتل های پنج ستاره مثل Gevora گزینه های مناسبی هستند و اگر می خواهید هزینه کمتری بپردازید می توانید هتل های سه ستاره مثل Mayfair را انتخاب کنید.

گرجستان، تاریخ و مدرنیته

بهترین مکان های گردشگری در نوروز 99

یکی دیگر از مقاصد جذاب برای سفر نوروزی، کشور گرجستان است. دیدار از تفلیس و باتومی در یک سفر با تور گرجستان نوروز ۹۹ می تواند بهترین خاطره ها را برای تان رقم بزند. جاذبه های این کشور به حدی زیاد است که مطمئنا از تماشای آن ها سیر نخواهید شد. تنها با قدم زدن در تفلیس، پایتخت گرجستان می توانید جلوه های بی تنظیری از معماری و تمدن این کشور را مشاهده کنید. نارین قلعه و کلیسای کاشوتی، محله حمام ها و بخش قدیمی شهر و در کنار این ها، ساختمان ها و مراکز خرید لوکس و کلاب های تفریحی مدرن.

برای سفر به این کشور نیازی به ویزا نخواهید داشت. کافی است به وب سایت یک آژانس مسافرتی مراجعه کنید و با بررسی جزئیات پکیج ها، سفر مورد نظرتان را پیدا خواهید کرد. از هتل Like سه ستاره تا هتل Biltmore پنج ستاره هر کدام برای سلیقه ها و بودجه های خاصی مناسب هستند. با انتخاب کردن تورهای ترکیبی، می توانید علاوه بر تفلیس به بازدید از باتومی و سواحل دریای سیاه نیز بروید. باتومی شهری است که به داشتن شب های پر جنب و جوش معروف است و سواحل آن، با داشتن خاصیت مغناطیسی، در درمان بعضی از بیماری قلبی، ریوی و اعصاب موثر هستند. علاوه بر همه این ها، امتحان کردن غذاهای خوشمزه در رستوران های محلی را فراموش نکنید. اگر خوش شانس باشید، موسیقی زنده و رقص گرجی نیز در انتظارتان خواهد بود.

دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • taha اسفند ۸, ۱۳۹۸

    تو پول بده من میرم.