همه چیز درباره وب سایت حراج تشک

همه چیز درباره وب سایت حراج تشک

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

حراج تشک در ابتدا یک وبلاگ ساده بود که در زمینه اطلاعات در مورد تشک ها محتوی تولید می کرد. از تابستان نودو پنج خورشیدی حراج تشک کار خود را با بررسی پرفروشترین تشک بازار یعنی تشک رویا آغاز کرد.

برای اولین بار عکس لایه های برش خورده تشکهای رویا گرفته و منتشر شد. این عکس ها همچنان که در سایت هستند اگرچه با دوربین پیشرفته گرفته شد اما بسیار ساده مورد استفاده قرار گرفت.

بعد از تولید محتوی محصولات رویا، تشک ویستر، خوشخواب، میترا و دیگر تشک ها به ترتیب اضافه شدند. که تا امروز نیز همچنین به دلیل تقاضا مخاطبان مشاوره نیز در مورد خرید تشک داده می شود.

در چند وقت اخیر تقاضا برای خرید نیز پاسخ داده می شود و شما می توانید سفارشات خود را به ما بسپارید تا تا در سریعترین زمان مطابق با نیاز شما با بهترین قیمت تشک تخت مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

ما در حراج تشک بیشتر از هر چیزی به نیاز مخاطب توجه میکنیم. عرضه و پیشنهاد کالاهایی با اصالت، شناخته شده و با بالاترین ارزش خرید (قیمت به کیفیت) ما هیچگاه بر اساس منافع محصولی را به شما توصیه نمی کنیم. محصولاتی که به اسم خارجی عرضه می شوند. محصولات بی نام و نشان یا محصولاتی که کیفیت مناسبی ندارند.

سالها تلاش کردیم که بهترین تامین کنندگان و محصولات را شناسایی کرده و برای شما در مورد آنها اطلاع رسانی کنیم. تا کنون توانسته ایم به تعداد زیادی از هموطنان چه از طریق تماس تلفنی، پیامک، چت در داخل سایت، پیام رسان ها، رسانه های اجتماعی، نظرات و دیدگاه ها در داخل وب سایت به سوالات و چالش هاشون پاسخ بدهیم. امیدواریم بتوانیم همچنان به وظیفه خودمان عمل کنیم.

همچنان خوشحال میشویم اگر اطلاعاتی لازم دارید با ما از طریق کانالهای ارتباطی در تماس باشید. هر چیزی نیاز دارید در مورد تشک و کالای خواب بدونید را میتوانید از ما بپرسید. امیدواریم بتوانیم پاسخ مناسبی به شما بدهیم، اگر هم اطلاعاتی نداشته باشیم تلاش میکنیم از طریق راه های کنکاش و جستجو برای شما اطلاعات لازم را کسب و در اختیارتان بگذاریم.

همینطور به دلیل دانش مشتریان و نظرات آنها توانسته ایم بهترین اطلاعات را برای انتخاب یک تشک مناسب در اختیار مخاطبان خود قرار دهیم. نظرات و مشورت ها و دیدگاه های شما به ما در کمک به دوستان و مخاطبان جدید ما در ارائه مشاوره بهتر و ارائه خدمات و سرویس های به روز و بهتر کمک می کند. امیدواریم این پل ارتباطی میان شما و ما پایدار بماند.

 

تشک | محافظ تشک | بالش | تخت باکس | تشک مهمان

مشاوره فنی | تحویل اکسپرس | ارسال رایگان

تهران تحویل فوری وپرداخت در محل

– – تخفیف ویژه را از ما بخواهید – –

۰۹۱۲-۹۷۲-۵۳۴۳

۰۲۱-۲۸۴۲-۳۴۴۸

تماس های زیادی داریم در مورد تشک زست که:

  • کجایی هست؟
  • تشک زست ساخت کجاست؟
  • آیا واقعا آلمانی هستش؟
  • خوبه؟
  • آیا اصلی و متفرقه داره؟

واقعیتش این است که ما در جستجویی که در خارج از ایران در مورد برندی تحت عنوان زست کردیم، هیچ محتوایی و هیچ وب سایتی در این حوزه پیدا نکردیم !

اما چیزی که وب سایت فارسی زبان تشک زست میگوید این است:

شرکت سهامی خاص زست ایران نماینده انحصاری محصولات کالای خواب با برند زست است.

برند زست از برندهای لاکچری و لوکس بازار اروپا می باشد. سیاست کلی زست تولید بهترین محصول با بالاترین استانداردهای موجود می باشد.

شرکت زست نماینده انحصاری محصولات اسپرینگ ایر در ایران می باشد.

اما برند اسپرینگ ایر که در توضیحات وب سایت تشک زست مطرح شده، یک شرکت قدیمی امریکایی است که نزدیک به یک قرن سابقه فعالیت در صنعت کالای خواب دارد و در دسته برندهای شناخته شده هست.

سوالات و ابهامات زیادی در این باره برای خود ما هم وجود دارد، نظرات و اطلاعات خود را با ما به اشتراک بگذارید تا بتوانیم اطلاعات بهتر و بیشتری را برای مخاطبان خود ارائه کنیم.

بدون نظر

ورود