بهترین شهربازی های استانبول، آنتالیا، دبی، تایلند و هند

بهترین شهربازی های استانبول، آنتالیا، دبی، تایلند و هند

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

استانبول، آنتالیا، دبی، تایلند و هند از جذاب ترین مقاصد گردشگری دنیا هستند. به این دلیل که این شهرها و کشورها، بهترین جاذبه های گردشگری و بهترین اماکن تفریحی دنیا را در خود جای داده اند و به همین دلیل هم هست که همه توریستان از سفرشان به استانبول، آنتالیا، دبی، تایلند و هند راضی بر می گردند. این مقاصد گردشگری با جاذبه های گردشگری و اماکن تفریحی مختلفی که دارند، توریستان زیادی را با سن و سال های مختلف به خودشان جذب می کنند. این شهرها و کشورها یک سری شهربازی های جذاب هم دارند که باب میل جوانترها هستند و معمولا توریستان از آن ها به عنوان بهترین شهربازی های دنیا یاد می کنند. با ما همراه باشید تا این شهربازی های جذاب را به شما معرفی کنیم.

بهترین شهربازی استانبول

شهربازی ویالند استانبول به عنوان بهترین شهربازی استانبول شناخته می شود و خیلی از توریستان از آن با عنوان دیزنی لند ترکیه یاد می کنند. در واقع نام اصلی شهربازی ویالند استانبول، “شهربازی اسفانبول” است و “ویالند” نام سابق آن است. در این شهربازی، بهترین و مهیج ترین وسایل بازی تعبیه شده است و با این حساب می توان گفت که هر کسی که از هیجان وتفریحاتی که آدرنالین را در بدن انسان بالا می آورد خوشش می آید، شیفته این شهربازی جذاب در تور استانبول می شود.

بهترین شهربازی های استانبول، آنتالیا، دبی، تایلند و هند

بهترین شهربازی آنتالیا

پارک آبی لند آو لجندز آنتالیا را به عنوان جذاب ترین و مشهورترین شهربازی و پارک آبی آنتالیا می شناسند. در این پارک آبی از بهترین و با کیفیت ترین سرسره های آبی استفاده شده است و از هر نظر با استانداردهای جهانی هماهنگ است. در پارک آبی لند آو لجندز آنتالیا، سرسره های آبی بسیار متنوعی وجود دارد و هر کسی با هر سن و سالی می تواند در آن روز مهیج و مفرحی را سپری کند. به شما توصیه می کنیم که در تور آنتالیا از تفریح در پارک آبی لند آو لجندز آنتالیا غافل نمانید و حتما زمان کافی را به تفریح و بازی در این پارک آبی اختصاص دهید.

بهترین شهربازی های استانبول، آنتالیا، دبی، تایلند و هند

بهترین شهربازی دبی

شهربازی آی ام جی ورلد دبی بزرگترین پارک موضوعی سرپوشیده دنیا است و با این حساب، جای تعجبی ندارد اگر بگوییم که آی ام جی ورلد بهترین شهربازی دبی است. این شهربازی در زمینی به مساحت ۱۴۰،۰۰۰ متر مربع ساخته شده است و بهترین و مهیج ترین وسایل بازی دنیا را در خود جای داده است و خوشبختانه باید بگویم که برای بازی و تفریح همه گروه های سنی مناسب است. یکی از دلایلی که باعث می شود کودکان عاشق شهربازی آی ام جی ورلد دبی شوند، این است که شخصیت های محبوب کارتونی نیز در این شهربازی حضور دارند. به شما قول می دهیم که کودکان شما هم از دیدن این عروسک های کارتونی شگفت زده می شوند و تا عمر دارند از خاطراتشان در این شهربازی در تور دبی به نیکی یاد می کنند!

بهترین شهربازی های استانبول، آنتالیا، دبی، تایلند و هند

بهترین شهربازی تایلند

شهربازی دریم ورلد بانکوک بهترین شهربازی تایلند است. این شهربازی با ۱۶۰ هکتار مساحت، بهترین و هیجان انگیزترین وسایل بازی تایلند را در خود جای داده است. به شما توصیه می کنیم که زمان کافی را به تفریح در شهربازی دریم ورلد بانکوک به عنوان بهترین شهربازی تایلند اختصاص دهید و تا می توانید وسایل بازی مختلف آن را امتحان کنید. این شهربازی محوطه های سرسبز زیبایی هم دارد که برای عکاسی بسیار مناسب هستند. از این ها گذشته، یک سری نمایش های جالب حیوانات نیز در شهربازی دریم ورلد بانکوک اجرا می شوند که طرفداران خاص خودشان را دارند. نکته مهمی که درباره بازدید از این شهربازی در تور تایلند وجود دارد، این است که شهربازی دریم ورلد بانکوک در روزهای آخر هفته خیلی شلوغ می شود و به همین دلیل توصیه ما به شما این است که در صورت امکان، یکی از روزهای وسط هفته را به تفریح در آن اختصاص دهید.

بهترین شهربازی های استانبول، آنتالیا، دبی، تایلند و هند

بهترین شهربازی هند

شهربازی اسل ورلد بزرگترین شهربازی هند است. این شهربازی در شهر بمبئی واقع شده است و معمولا از آن به عنوان یکی از بهترین اماکن تفریحی تور هند یاد می کنند. این شهربازی در سال ۱۹۸۶ افتتاح شده است و یکی از قدیمی ترین شهربازی های هند محسوب می شود. در شهربازی اسل ورلد هند یک پیست اسکیت روی یخ نیز وجود دارد و انواع و اقسام وسایل بازی در آن تعبیه شده است. شهربازی اسل ورلد هند در طول روز حدود ۱۰،۰۰۰ بازدیدکننده دارد و در هر ۳۶۵ روز سال هم باز است. به شما توصیه می کنیم که اگر در تور ارزان هند گذرتان به بمبئی افتاد، حتما از این شهربازی جذاب بازدید کنید.

آژانس هواپیمایی زیما سفر مجری تورهای خارجی

بدون نظر

ورود