قسمت آخر پایتخت ۶ به خاطر کرونا بعد از تعطیلات نوروز پخش می شود

قسمت آخر پایتخت ۶ به خاطر کرونا بعد از تعطیلات نوروز پخش می شود

سیروس مقدم اعلام کرده که قسمت آخر پایتخت ۶ پس از اتمام تعطیلات نوروز ۹۹ و در اولین روزی که ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام وضعیت عادی کند ساخته می شود.

کارگردان این مجموعه نوروزی که در ایام نوروز هر شب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می شود، طی مصاحبه ای با سیما فیلم توضیحاتی را در رابطه با مشکلات تولید پایتخت ۶ به خاطر شیوع کرونا ارائه کرده است. آقای مقدم گفته است:

فیلمبرداری پروژه پایتخت علیرغم حوادث و اتفاقات ماه‌های پایانی سال گذشته، طبق برنامه و زمان‌بندی توافق شده با موفقیت پیش می رفت. هیچ کدام از آن اتفاقات ناگوار تاثیر سویی بر روند کار نگذاشت تا اینکه با شیوع ویروس منحوس کرونا، استان مازندران و شهر شیرگاه هم مثل دیگر شهرهای کشور و تمامی دنیا تحت تاثیر گسترش این بیماری قرار گرفت.

ما از اواخر بهمن ماه و تمامی اسفند را علیرغم خطرات و نگرانی های گروه و خانواده هایشان به کارمان ادامه دادیم. تهیه کننده محترم خانم الهام غفوری کلیه تمهیدات بهداشتی و پزشکی را به کار گرفت. با اعزام یک تیم پزشکی مجرب از بیمارستان نیکان تهران و کلیه وسایل استریل و بهداشتی (ماسک، دستکش، روکفشی، مواد ضدعفونی کننده و …)، قرنطینه محدودی را برای گروه اعمال کردند. لوکیشن ها، محل اسکان گروه، وسایل صحنه، لباس ها و … همگی ضدعفونی و هر روزه مراقبت می شد. از زمانی که وزیر بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا و دیگر نهادهای ذیربط اعلام نمودند که دیگر تجمعات، نزدیکی افراد به یکدیگر و … بایستی کنترل شود، ما هم طبیعتا از این قاعده و قانون مستثنی نبودیم.

قسمت آخر پایتخت ۶
سیروس مقدم

سیروس مقدم در ادامه اظهار داشت که قسمت آخر پایتخت ۶ و پایان فیلمنامه به آمدن بهتاش به تهران و حضورش در فوتبال حرفه ای مربوط می شود. همچنین بخش هایی از این قسمت باید با حضور خانواده نقی معمولی در اجتماع شهری فیلمبرداری شود. از آنجایی که کلیه مسابقات ورزشی و لیگ برتر به خاطر شیوع کرونا تعطیل شده و تردد و تجمع در تهران و مازندران نیز محدود شده است کار تصویربرداری هم در سطوح ورزشی و هم در بخش های خانوادگی غیرممکن بود؛ به همین دلیل ما به تعهدمان که همان ساخت و پخش ۱۵ قسمت «پایتخت ۶» برای ایام نوروز بود، عمل کردیم.

طبق گفته کارگردان پایتخت ۶ شیوع ویروس کرونا جهانی شده و بسیاری از پروژه های سینمایی و تلویزیونی و سریالی در حال ساخت و تولید در ایران و جهان متوقف شده است. از همین رو خانواده های تیم پایتخت مثل دیگران، نگران فرزند، همسر، والدینشان و … هستند. هر تردد و تجمع با مورد و بی مورد به منزله شیوع و گسترش این بیماری است. بنابراین پایتخت در ۱۵ قسمت طبق قرار و تعهدش در تعطیلات نوروز پخش خواهد شد و تنها قسمت های آخر و فینال آن طلب مخاطبان از ما می باشد که ان شاءالله در اولین روزی که وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام وضعیت عادی نمودند، تیم پایتخت گِرد هم جمع شده و فینال را ساخته و در یکی از اعیاد مثل عید فطر و یا … به محضر مردم عزیز تقدیم می کنند.

سیروس مقدم این مژده را هم به هواداران پایتخت ۶ داد که قسمت های پایانی مثل همیشه با قدرت، مفرح و جمع شدن دوباره خانواده گِرد هم انجام می پذیرد.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود