خروج جنجالی ترین اثر ابراهیم حاتمی‌کیا در پردیس نماوا

خروج جنجالی ترین اثر ابراهیم حاتمی‌کیا در پردیس نماوا

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با توجه به تعطیلی سینماها و مراکز تفریحی، امکان اکران آنلاین فیلم‌ سینمایی خروج در نماوا برای اولین بار قبل از اکران در سینما فراهم شده است و شما می‌توانید بدون نیاز به حضور در سالن‌های سینما و تنها با تهیه بلیت فیلم، همراه با اعضای خانواده به تماشای فیلم‌های مورد علاقه‌تان بنشینید.

سازمان هنری رسانه‌ای اوج با توجه به شرایط کنونی جامعه و دنیا، شیوع ویروس کرونا و حضور طولانی مدت مردم در خانه تصمیم به نمایش آنلاین فیلم خروج به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سرویس تماشای آنلاین فیلم و سریال نماوا گرفت.
این تصمیم با موافقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مراجع قانونی نمایش در کشور روبرو شد و مسیر برای پخش هرچه سریعتر این فیلم روی پلتفرم  VOD نماوا هموارتر شد.

 پردیس نماوا بخش ویژه و جدید وبسایت نماواست که در آن فیلم خروج نامزد ۵ سیمرغ بلورین و برنده سیمرغ بلورین بهترین چهره پردازی و بهترین جلوه‌های ویژه بصری از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با خرید بلیت اینترنتی و خرید قانونی فیلم خروج قابل تماشای آنلاین خواهد بود. کافیست وارد پردیس نماوا شوید و بلیت فیلم مورد علاقه‌تان را تهیه کنید. حداکثر تا ۶ ساعت از زمان تهیه بلیت فرصت خواهید داشت این فیلم را آنلاین در پردیس نماوا تماشا کنید.

نحوه تماشای فیلم خروج در پردیس نماوا

مدت زمان دسترسی به فیلم خریداری شده در این بخش ۶ ساعت خواهد بود و کاربران با پرداخت مبلغ ۱۲ هزار تومان می‌توانند فیلم خریداری شده را به صورت نامحدود تماشا کنند. پس از اتمام این مدت، فیلم از دسترس کاربران گرامی خارج خواهد شد.

امکان دانلود آفلاین برای فیلم سینمایی خروج وجود نخواهد داشت.

فرامرز قریبیان در نقش کشاورز دزفولی

فیلم خروج داستانی واقعی را به تصویر می‌کشد. بازگشت فرامرز قریبیان پس از سالها دوری از دنیای سینما، خروج را جذاب تر کرده است. این فیلم به داستان چند کشاورز می‌پردازد که پس از از بین رفتن زمین‌های رزاعی‌شان به دلیل یک خطای انسانی، با هدف ملاقات با رئیس جمهور با تراکتورهای‌شان پا به جاده می‌گذارند و در این مسیر یک آب خوش از گلویشان پایین نمی‌رود، تا جایی که نیروهای امنیتی کشور به آنها اتهام اختشاش و اخلال در نظم عمومی کشور را می‌زنند.

خروج قطعا جنجالی ترین و اعتراض آمیز ترین ساخته ابراهیم حاتمی ‌کیا است و در این زمینه حتی از «آژانس شیشه‌ای» و «گزارش یک جشن» هم پیشه می‌گیرد. با اینکه فرامرز قریبیان از قهرمانان فیلم‌های قبلی‌ حاتمی کیا آرام‌تر و منطقی‌تر است، اما خروج بسیار رک و بی‌پرده‌تر اعتراض‌های خود را فریاد می‌زند.

تجربه دلپذیر تماشای آنلاین فیلم سینمایی خروج را در محیط گرم خانواده و در کنار عزیزان از دست ندهید. مشتاقانه منتظر حضورتان در پردیس نماوا هستیم .

دیجیاتو
بدون نظر

ورود