ویدیوهایی از هویار، توله خرس دوست داشتنی در کنار خانواده محیط بان مریوانی

ویدیوهایی از هویار، توله خرس دوست داشتنی در کنار خانواده محیط بان مریوانی

در روزهای اخیر تصاویر و ویدیوهایی از یک توله خرس کوچک در شبکه های خبری منتشر شده که ادعا می شود یک توله خرس یک ساله در کوه های مریوان بوده و بعد از مرگ مادرش، توسط محیط بانان نجات یافته، اکنون در خانه یکی از آن ها زندگی می کند. این تصاویر و ویدیوها به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفته و هزاران بار به اشتراک گذاشته شده اند. بر اساس گزارش ها، در روز چهارشنبه گذشته، محیط بانان مریوانی در ارتفاعات این شهر متوجه تلف شدن یک خرس قهوه ای مادر به دلیل نامعلوم شده و بعد از مدتی متوجه توله کوچک این خرس شدند که در میان بوته های اطراف قایم شده بود.

آن ها این توله خرس را با خود به خانه یکی از محیط بانان برده و اکنون توله خرس مذکور که نام هویار برای آن انتخاب شده شاد و خوشحال در کنار بچه های این محیط بان مریوانی زندگی می کند.

به گفته محیط بانان و بر اساس تصاویر منتشر شده، این توله خرس هنگام پیدا شدن به شدت مضطرب بوده و دائماً فریاد می کشیده است. آن ها این توله خرس را با خود به خانه یکی از محیط بانان برده و اکنون توله خرس مذکور که نام هویار برای آن انتخاب شده شاد و خوشحال در کنار بچه های این محیط بان مریوانی زندگی می کند. نکته جالب اینکه هویار روزها با فرزندان محیط بان مریوانی بازی کرده و شب ها نیز کنار آن ها می خوابد. در ادامه شما را به تماشای چند ویدیو جالب از این بچه خرس دوست داشتنی جلب می کنیم.

بیشتر بخوانید: صحنه عجیب و حیرت آور نوازش سگ توسط خرس قطبی [تماشا کنید]

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود