فراخوان غیر اخلاقی تتلو ؛ اینستاگرام حساب امیرحسین مقصودلو را برای همیشه مسدود کرد

فراخوان غیر اخلاقی تتلو ؛ اینستاگرام حساب امیرحسین مقصودلو را برای همیشه مسدود کرد

سرویس اینستاگرام اکانت رسمی امیرحسین مقصودلو، معروف به تتلو خواننده جنجالی ایرانی که اکنون در ترکیه به سر می برد را بست. این اتفاق پس از آن افتاد که این خواننده حاشیه ساز در روزهای گذشته و در چند استوری گفته بود که قصد راه اندازی «حرمسرای سلطان» را داشته و از دختران ۱۵ تا ۲۰ ساله ساکن ترکیه دعوت کرده بود که به حرمسرای او بپیوندند، اقدامی که خیلی زود با واکنش کاربران و فعالان اجتماعی مواجه شد. این واکنش ها به مضمون غیراخلاقی استوری های تتلو باعث گردید که شبکه اینستاگرام نیز خیلی زود دست به کار شده و حساب کاربری این خواننده غیرمتعارف برای دومین بار و شاید همیشه مسدود شود.

سرویس اینستاگرام اکانت رسمی امیرحسین مقصودلو، معروف به تتلو خواننده جنجالی ایرانی که اکنون در ترکیه به سر می برد را برای همیشه بست.

تتلو که یکی از چهره های خبرساز ایرانی شبکه های اجتماعی در سال های اخیر بوده، تا قبل از مسدود شدن اکانتش بیش از ۴.۴ میلیون نفر فالوور داشته و لایوهای اینستاگرامی اش نیز بینندگان بسیاری داشته است. وی که زمستان سال گذشته نیز به خاطر دستگیری اش خبرساز شده بود، در سال ۹۸ نیز به خاطر محتوای مستهجن پست هایش با حذف اکانتش توسط مدیران اینستاگرام روبرو شده بود. دلیل بسته شدن حساب اینستاگرامی این چهره خبرساز، مضمون جنسی استوری های او و دعوت از دختران پایین تر از سن قانونی برای داشتن رابطه جنسی اعلام شده است.

سخنگوی شرکت فیسبوک که اکنون مالک اینستاگرام است درباره مسدود کردن حساب اینستاگرامی امیر حسین مقصودلو چنین گفته است: «امنیت اعضا اولویت اصلی ماست و ما محتوایی که از کودکان سوء استفاده می کند یا آنها را در معرض خطر قرار می دهد را تحمل نمی کنیم. ما حساب امیر تتلو را به دلیل نقض سیاست هایمان مسدود کردیم و او دیگر اجازه حضور در اینستاگرام را نخواهد داشت». علاوه بر کاربران ایرانی و ترک و همچنین فعالان رسانه ای، برخی از چهره های مشهور مانند هیچکس نیز که خود از خوانندگان زیرزمینی بوده به این فراخوان تتلو واکنش داده و خواستار مسدود شدن حساب کاربری او شده بود. وی با ترغیب کاربران به دنبال نکردن تتلو و استورها و مطالبش نوشته بود که از کمک کردن به تتلو برای رسیدن به شهرت به شدت پشیمان است.

سرویس اینستاگرام اکانت رسمی امیرحسین مقصودلو، معروف به تتلو خواننده جنجالی ایرانی که اکنون در ترکیه به سر می برد را برای همیشه بست.

تتلو بارها تاکید کرده بود که می خواهد تیمی از دختران را دور خود جمع کند و از تمایل بسیاری از دختران برای برقراری رابطه با خود سخن گفته بود. تحرکات اینستاگرامی تتلو با موضوعیت روابط جنسی با زنان و دختران در ماه های اخیر به شدت افزایش یافته و بسیاری نگرانی خود را از این اقدامات اعلام کرده بود. تتلو در واکنش به مسدود شدن اکانت اینستاگرامی خود ادعا کرده که می خواهد آهنگی با نام «حرمسرا» منتشر کند.

بیشتر بخوانید: پایان «تتلو» در اینستاگرام و جامعه شناسی خودمانی سلبریتی‌های الکی

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود