بازگشت مهناز افشار به کشور احتمالا منتفی است ؛ عاشقانه ۲ بدون گیسو

بازگشت مهناز افشار به کشور احتمالا منتفی است ؛ عاشقانه ۲ بدون گیسو

شب گذشته منوچهر هادی کارگردان سریال عاشقانه در لایو اینستاگرامی خود اعلام کرد که بازگشت مهناز افشار به کشور احتمالا منتفی است. او گفت که از قبل برای ساخت فصل دوم «عاشقانه» متعهد هستیم و قرارداد داشتیم. در حال حاضر تیم نویسندگان در حال نگارش فیلمنامه هستند. یک مقدار حساسیت روی آن سریال بالاست. ارشاد هم لطف کردند نهایت همکاری را با ما داشتند و از طرف شورا هم یک مشاور به ما دادند که از ابتدا کنار ما باشد که ان‌شالله کار را شروع کنیم. اولین کاری که به صورت جدی در دست داریم «عاشقانه» است.

منوچهر هادی که هم اکنون سریال دل را در پخش خانگی دارد در رابطه با احتمال بروز مشکل برای استفاده از خانم مهناز افشار در فصل دوم عاشقانه گفت که مشکل برای نقش ایشان صددرصد وجود دارد. ایشان خودش قصد ندارد به ایران برگردد. اساسا باید اول به ایران بیاید ببینیم تکلیف خودش چه می‌شود. فعلا قصد ندارد به ایران بیاید؛ تا زمانی که آماده شویم اگر مشکلش حل شد که خودش بازی می‌کند اگر هم حل نشد که بازیگر جایگزین می‌گذاریم.

سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی مهدی گلستانه سال ۱۳۹۵-۹۶ در شبکه سینمای خانگی منتشر شد. پخش این سریال تا قسمت ۸ به صورت نامنظم و غیر یکنواخت بود و بعد از اعتراض طرفداران این سریال به صورت هفتگی (چهارشنبه‌ها) انجام شد.

داستان این سریال روایتگر چند خانواده با قصه‌ها و مشکلاتشان است که هر کاراکتر قصه و گذشته مخصوص خودش را دارد.

با آمدن گیسو برازنده (مهناز افشار) و گم شدن سگ پگاه (پاپت) در سفر شمال، مشکلاتی بین دو زوج جوان، سهیل (محمدرضا گلزار) و پگاه (ساره بیات) شکل می‌گیرد و در نهایت به جدایی این زوج منجر می شود. ساره بیات در این سریال نقش یک پزشک متمول را ایفا می کند که با پسری فقیر به نام سهیل ازدواج کرده. سهیل نیز به عنوان گرافیست در شرکت یکی از دوستانش مشغول به کار است و مدام به خاطر اختلاف طبقاتی و فقر از سوی همسرش سرزنش می شود.

علت مهاجرت مهناز افشار به خارج از کشور

خروج مهناز افشار از کشور پس از جنجال گسترده‌ای بود که بر سر قتل طلبه همدانی ایجاد شد. در آن ماجرا عده‌ای مدعی بودند که یک توئیت مهناز افشار در تحریک قاتل موثر بوده است. پس از آن دادستانی اعلام کرد که این بازیگر سینما احضار شده است، اما افشار پیشتر ایران را ترک کرده بود.

چندی پیش افشار در لایوی در اینستاگرام به برخی سوالات مخاطبانش پاسخ داد. بیشتر سوال‌های این بود که کی به ایران باز می‌گردد، او اعلام کرد که قصد دارد در پاییز به کشور برگردد. خانم افشار سال پیش با حضور در برنامه پرشین گات تلنت در یکی از شبکه های ماهواره ای شائبه ها در مورد عدم بازگشت خود به کشور را تقویت کرد. او که در این برنامه به عنوان یکی از چهار داور حضور پیدا کرده بود چندی پیش از شرکت در فصل فینال انصراف داد.

خانم افشار همچنین بعد از خروجش از کشور با انتشار پستی اینستاگرامی خبر جدایی اش از یاسین رامین پسر وزیر ارشاد اسبق دولت محمود احمدی نژاد را نیز تایید کرد. آقای رامین قبلا به خاطر واردات شیرخشک های آلوده به زندان محکوم شده بود.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • مهدیار اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹

    یه بار خودتون متن رو بخونید، لزومی به این همه شتابزدگی نیست که بابتش مجبور باشید این همه اشتباه تو متن داشته باشید