مایک تایسون در حال تمرین و تشویق او توسط دونالد ترامپ + ویدیو

قهرمان افسانه ای سابق بوکس جهان اکنون به یک تولید کننده بزرگ ماریجوآنا تبدیل شده است

مایک تایسون در حال تمرین و تشویق او توسط دونالد ترامپ + ویدیو

دونالد ترامپ ، رییس جمهور ایالات متحده ویدیویی را در توئیتر بازنشر کرده که در آن مایک تایسون در حال نشان دادن مهارت های بوکس خود در سن ۵۳ سالگی دیده می شود. در این ویدیو شاهد تمرینات سنگین و مشت های قدرتمند و سریع تایسون، ۱۵ سال بعد از آخرین مسابقه بوکس رسمی اش و تنها یک هفته پس از آن هستیم که خبر از بازگشتش به رینگ داده بود.

دونالد ترامپ که در ۳۰ سال گذشته دوستی نزدیک و همکاری های تجاری متعددی با این چهره افسانه ای دنیای بوکس داشته، توئیت مذکور را بازنشر کرده و چنین نوشته است :«به مشت زدن ادامه بده مایک!». این ویدیو برای اولین بار روز جمعه گذشته و توسط خود تایسون که لقب «بدترین مرد روی کره زمین» را در دوران حرفه ایش داشت منتشر شد.

مایک تایسون

تایسون اخیراً در توئیتی تبلیغاتی که برای فیلم Bad Boys For Life با بازی ویل اسمیت و مارتین لارنس داشته به لقب خود اشاره کرده و مخاطبان را به تماشای این فیلم دعوت کرده است. ترامپ و تایسون در چند دهه اخیر همواره با هم رابطه نزدیکی داشته اند. در اوایل کارش به عنوان یک سرمایه گذار عرصه املاک، گفته می شود که ترامپ الهام بخش و الگوی تایسون در ترساندن و ارعاب حریفانش بوده است.

مایک تایسون

دونالد ترامپ در دهه ۸۰ میلادی به عنوان مدیر تجاری به کمک تایسون رفته و علیرغم پایان همکاری های تجاری بعد از چند سال، ترامپ همواره در انظار عمومی حمایت خود از مایک تایسون را نشان داده است.

مایک تایسون

حتی زمانی که تایسون اتهام داشتن رابطه با همسر آن زمانش، رابین گیونز، را به ترامپ زد، رییس جمهور کنونی ایالات متحده دست از حمایتش از این بوکسور افسانه ای برنداشت. دونالد ترامپ در کتاب The Art Of The Deal که در سال ۱۹۸۸ نوشت به رابطه اش با تایسون نیز اشاره کرده است. وی حتی بعد از اینکه تایسون به خاطر اتهام تجاوز محکوم شده و به زندان افتاد نیز همچنان به حمایت خود از او ادامه می داد. تایسون نیز در سال ۲۰۱۶ به دونالد ترامپ رأی داده و گفته می شود که نقش مهمی در برنده شدن ترامپ در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده داشته است.

مایک تایسون

در شرایطی که انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده ۶ ماه دیگر برگزار خواهد شد، داشتن مایک تایسون در کنار خود می تواند یک بار دیگر برای ترامپ مفید واقع شود. تایسون هفته گذشته اعلام کرد که قصد دارد برای جمع آوری مقداری پول به منظور کمک به افراد بی خانمان و کسانی که مانند خودش تحت تاثیر منفی مصرف مواد مخدر قرار گرفته اند در یک مسابقه بوکس ۴ راندی شرکت نماید.

مایک تایسون

قهرمان بوکس سنگین وزن سابق جهان همچنین ماه قبل اعلام کرد که ماهی بیش از ۴۰.۰۰۰ دلار ماریجوآنا مصرف می کند که برابر با ارزش حدود ۱۰ تن از این ماده مخدر است. او ادعا کرده که از طریق مزرعه تولید ماریجوآنای خود در کالیفرنیا که ۴۲۰ هکتار مساحت دارد، ماهانه ۵۰۰,۰۰۰ دلار ماریجوآنا به فروش می رساند.

https://www.dailymail.co.uk/news/article-8282283/Keep-punching-Mike-Trump-retweets-video-Mike-Tyson-sparring-53-frightening-speed.html

مایک تایسون برنامه های بلند پروازانه ای برای مزرعه خود با نام Tyson Ranch دارد که به مکانی برای مصرف کنندگان ماریجوآنا تبدیل شده و قرار است یک هتل لوکس و یک زمین گلف در آن ساخته شود. بدنبال اتمام دوران حرفه ایش، تایسون سال ها درگیر سوء مصرف مواد مخدر بوده و ادعا کرده ماریجوآنا به او کمک کرده که از این گرفتاری خارج شود.

مایک تایسون

وی همچنین قصد دارد دانشگاهی به نام خودش دایر کرده که در آن تکنیک های تولید ماریجوآنا برای مزرعه داران آینده تدریس شود. علیرغم اینکه او اکنون ریاست این امپراطوری تولید ماریجوآنا را در دست دارد اما خود در واقع هیچ دخالت مستقیمی در رشد و تولید آن نداشته و تنها وظیفه او تایید کیفیت محصول است.

بیشتر بخوانید: با ۱۰ غول شکست ناپذیر دنیای بوکس در تمام دوران آشنا شوید

منبع: dailymail
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • SINA اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹

    جانم مایک تایسون، عشقم مایک تایسون، اسطوره مایک تایسون، قهرمان مایک تایسون، پهلوان مایک تایسون.